כותרות אחרונות
Search

קבוצת סמלת, יבואנית Jeep® בישראל, משיקה את ה- Wrangler החדש.

בתמונה: Jeep® Wrangler. צילום: Jeep®

 

קבוצת "סמלת", יבואנית Jeep® בישראל, משיקה את ה- "Wrangler" החדש.

לרגל ההשקה ובזכות תמיכת יצרן, היבואן שומר על המחיר הקיים החל מ-379,900 ₪ בנוסף לשיפורים רבים בדגמים החדשים שכוללים:

* אבזור מרשים ומתקדם, כלל רמות הגימור מאובזרות במערכת מולטימדיה חדשנית- Uconnect 5 הכוללת מסך מגע בגודל "12.3

* שיפור משמעותי ביכולות השטח הודות לסרן אחורי צף חדש בדגמי RUBICON

* ברכישת הרכב תינתן אחריות מורחבת על הגיר והמנוע ל-5 שנים

* גרסת ה- Rubicon מגיעה כסטנדרט עם מושבי עור חשמליים

 

בתמונה: Jeep® Wrangler. צילום: Jeep®

 

"סמלת", יבואנית רכבי השטח המובילה בישראל נרגשת להשיק את ה-Jeep® Wrangler החדש, המבוסס על המורשת האגדית של המותג, שכוללת שילוב של יכולות שטח חסרות תקדים ועיצוב אייקוני.

 

שי פלדמן, מנכ"ל סמלת: "ה-Jeep® Wrangler החדש מגלם את הרוח והנשמה של מותג Jeep. הדגם החדש מעלה את הרף ומציב בפני הנהגים רמות חדשות של יכולות שטח לצד טכנולוגיה עדכנית, נוחות גבוהה יותר ובטיחות משופרת. ה-Wrangler החדש לוקח את הטוב ביותר והופך אותו לטוב יותר, בעיקר בזכות יכולות ה-4X4 האגדיות שהוא מביא איתו, המספרות חווית נהיגה שאין שני לה".

 

הדגם החדש מביא את יכולות ה-Jeep® Wrangler לגבהים חדשים, תרתי משמע, בזכות סרן אחורי צף חדש בדגמי הRUBICON-. בנוסף, תא הנוסעים מציע נוחות גבוהה יותר ובטיחות משופרת עם מושבים קדמיים חשמליים מתכווננים, מערכת מולטימדיה מסוג Uconnect 5 הכוללת מסך מגע בגודל "12.3, וכריות אוויר מסוג ווילונות צד המגנות על הנוסעים בשורה הראשונה והשנייה המוצעות כסטנדרט.

 

Jeep® Wrangler 2024 משווק בישראל בגרסאות Sport ו-Rubicon, אשר בחזיתן מותקן מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר בעל ארבעה צילינדרים הכולל מערכת עצור וסע (ESS) ומפיק 270 כוחות סוס ו-40.8 קג"מ, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שמונה יחסי העברה.

 

ל- Jeep® החדש יכולת 4X4 אגדית המאפשרת להגיע לכל מקום בזכות יכולת חציית מעברי מים בעומק של 76 ס"מ, זוויות גישה, זווית נטישה, זווית בטן ומרווח גחון ללא פשרות – זווית גישה של 43.9 מעלות, זווית בטן של 22.6 מעלות, זווית נטישה של 37.0 מעלות ומרווח גחון של 27.4 ס"מ.

 

תג ה-Trail Rated של ה-Wrangler מעיד על מפרט חסר תחרות הכולל, בין היתר, סרנים מחוזקים מלפנים ומאחור מסוג דנה, תיבת העברה הכוללת הילוך כח, בקרת אחיזה, שני ווי משיכה בחזית ווו משיכה אחד מאחור, ארבעה בלמי דיסק, ארבעה לוחות מיגון וצמיגים בגודל מינימאלי של "32. ה-Wrangler החדש ממשיך להציב סטנדרטים חדשים באמצעות סרן אחורי צף מסוג דנה 44 שמותקן בגרסת ה-Rubicon.

 

לקוחות ה-Wrangler תמיד דוחפים את יכולות הרכב, מגדילים את הצמיגים ומתקינים סרנים אחוריים משופרים על מנת להתמודד עם צמיגים גדולים יותר. כעט, לקוחות Wrangler, יכולים לקבל סרנים משופרים הישר מהמפעל. מדובר למעשה בסרן האחורי הצף הראשון של ה-Wrangler Rubicon, בו מיסב הגלגל מהווה חלק נפרד מהציריה. המבנה הזה מפחית למעשה את העומסים המופעלים על הציריה.

 

היכולת האגדית של Wrangler Rubicon כוללת שלל מערכות ייחודיות לשטח, וביניהן סרן אחורי צף מסוג דנה 44, תיבת העברה עם יחס נמוך של 4:1, ניתוק אלקטרוני למוט הפיתול הקדמי, נעילת דיפרנציאל Tru-Lok בסרן הקדמי והאחורי וחישוקי אלומיניום בקוטר "17 העטופים בצמיגי שטח של בגודל "33 .

 

בתמונה: Jeep® Wrangler. צילום: Jeep®

 

תכנון של מרכב המשודך לשלדת סולם הוא הבסיס ליכולת השטח האגדית של Jeep®

בזכות השימוש בשלדת סולם ובמערכת מתלים מהונדסת היטב הכוללת חמישה חיבורים, ה-Wrangler 2024 החדש מספק יכולות שטח ללא תחרות, התנהגות כביש משופרת ובטיחות גבוהה יותר. על מנת להגן על המכלולים החשובים בזמן נסיעה בשטח, וביניהם:מיכל הדלק, תיבת ההעברה ותיבת ההילוכים האוטומטית, ה-Wrangler כולל ארבע לוחות מיגון. דגמי ה-Rubicon נהנים ממסילות צד ייעודיות המגינות מפני סלעים על מנת לצמצם נזקים אפשריים למרכב בזמן נהיגה בשטח מאתגר.

 

השימוש בחומרי אלומיניום קלי משקל בעלי חוזק גבוה, המשמשים לדלתות, לצירי הדלתות, למכסה המנוע, לקשתות הגלגלים, למסגרת השמשה הקדמית ולדלת תא המטען, מסייע בהפחתת המשקל ובשיפור צריכת הדלק.

 

בשנת 2024, ה-Wrangler ממשיך להשתמש במערך המתלים המוכח של חמישה חיבורים. המתלה הקדמי של ה-Wrangler כולל שתי זרועות עליונות ושתי זרועות תחתונות העשויות מפלדה בעלת חוזק גבוה ומוט מייצב לטובת ריסון זוויות הגלגול. המתלה האחורי כולל חמישה חיבורים במערך דומה למתלה הקדמי, הכולל שתי זרועות עליונות ושתי זרועות תחתונות מפלדה בעלת חוזק גבוה, ומוט מייצב לטובת ריסון זוויות הגלגול.

 

בולמי הזעזועים מכוילים לטובת איזון אופטימלי בין התנהגות כביש ליכולת שטח אגדית, והם מספקים נוחות נסיעה אידיאלית לצד ריסון בזוויות הגלגול ויכולות דינאמיות.  בדגמי Wrangler Rubicon, ניתוק המוט המייצב הקדמי באופן אלקטרוני מאפשר חופש תנועה גבוה יותר לגלגלים במידה ונוהגים בשטח מאתגר.

 

 

בתמונה: Jeep® Wrangler. צילום: Jeep®

 

יותר מ-85 מערכות בטיחות

בטיחות גבוהה היוותה חלק מרכזי בפיתוח של ה-Jeep® Wrangler החדש, שמציע למעלה מ-85 מערכות בטיחות אקטיביות ופסיביות:

* כריות אוויר מסוג ווילונות צד בשורת המושבים הראשונה והשנייה מותקנות כסטנדרט בכל הגרסאות, והן משלימות את כריות האוויר הקדמיות של הנהג והנוסע ואת      כריות האוויר המותקנות בזוג המושבים הקדמיים.

* שורת המושבים השנייה של ה-Wrangler החדש כוללת חגורות בטיחות בעלות קדם-מותחן לצד שיפורים מבניים לטובת הגנה גבוהה יותר במקרה של פגיעות צד.

* מערכת להתרעה מפני התנגשות חזיתית ובקרת שיוט אדפטיבית מוצעות כעת כסטנדרט בגרסת Sport S ומעלה. מערכות המתריעות מפני רכבים בשטח מת, רכב        חוצה ועצמים בעת נסיעה לאחור, מוצעות כסטנדרט בגרסאות Sport S ו-Rubicon.

* מצלמה לנסיעה לאחור הכוללת קווי הנחיה דינאמיים, בקרת אחיזה ובקרת יציבות (ESC) מוצעות כסטנדרט בכל הגרסאות.

 

בתמונה: Jeep® Wrangler. צילום: Jeep®

 

עיצוב Jeep® Wrangler אייקוני: שבכה קדמית חדשה, שלל עיצובי חישוקים ואפשרויות שונות לטובת נסיעה באוויר הפתוח

Jeep® Wrangler החדש מציג את שפת העיצוב המוכרת והיפה, שכוללת סממנים מסורתיים המזוהים שנים ארוכות עם המותג. השבכה הקדמית האייקונית של ה-Wrangler החדש בעלת שבעת הפתחים, שהוצגה לראשונה בשנת 2023 במסגרת חגיגות 20 שנה ל-Wrangler Rubicon, מציגה מראה עדכני, שכן היא צבועה בצבע הרכב וכוללת חריצים מושחרים המובלטים באמצעות קווי מתאר בצבע אפור מטאלי. העיצוב המחודש של השבכה הקדמית משפר את יכולת הקירור של המנוע.

 

ה-Wrangler החדש מציע אפשרויות רבות לטובת נסיעה באוויר הפתוח המלווה בתחושת חופש, ביניהן גג קשיח יוקרתי חדש סטנדרטי וגג שמש פנורמי ענק וייחודי הנפתח בלחיצת כפתור (Sky One-Touch Powertop). המשמעות היא שלמעשה ניתן לבחור ולבצע התאמות שונות בין הדלתות והגג, כך שללקוחות ה-Wrangler יש את היכולת להתאים באופן אישי, בדיוק לפי הרצון והצרכים שלהם, את הדרך בה הם יחוו את השטח. בנוסף, לרכב אנטנה חדשה המשולבת בשמשה הקדמית מחליפה את אנטנת התורן הקודמת, ובכך היא משפרת את המראה של ה-Wrangler ומספקת אפשרות לנוע בשטח סבוך ללא חשש.

 

בתמונה: Jeep® Wrangler. צילום: Jeep®

 

עיצוב תא נוסעים אותנטי המשלב טכנולוגיה עדכנית

* תא הנוסעים המעודכן של ה-Wrangler החדש עמוס בטכנולוגיות חדשות לצד השימושיות המוכרת של Jeep®. הקונסולה המרכזית, שעוצבה בהשראת המורשת של    Jeep®, מציגה עיצוב נקי המשתלב עם עיצוב הדשבורד. חומרי הפנים כוללים דיפונים חדשים רכים למגע, העשויים מבד או מפוליאוריתן, המציגים תפרים לטובת  הדגשת הניגודיות.

* מסך מגע חדש לחלוטין בגודל "12.3 מספק את התצוגה המתקדמת והגדולה ביותר שהוצעה אי פעם ב-Wrangler. הוא כולל את מערכת ה-Uconnect 5 עטורת   הפרסים, והוא מותקן במקום בולט ונגיש לצד לפתחי המיזוג העגולים ששומרים על עיצובם הייחודי.

* מערכת ה-Uconnect 5 מספקת מהירות פעולה מהירה פי 5 בהשוואה לדור הקודם. על ידי שימוש במערכת הפעלה מסוג אנדרואיד, מערכת ה-Uconnect 5 מספקת    גמישות המאפשרת למערכת להתפתח בהמשך ולהציע תוכן, תכונות ושירותים חדשים.

* מערכת Uconnect 5 החדשה של Wrangler מציעה יותר שירותים ואפליקציות לטובת נוחות ושימושיות ללא תחרות. הבולטים בהם מסך מגע דיגיטלי בגודל "12.3,    חמישה פרופילי משתמש שונים אשר מספקים התאמה אישית להעדפות המוזיקה, לאפליקציות השונות ולוויסות מערכת בקרת האקלים, Apple CarPlay אלחוטי, מסך בית הניתן להתאמה אישית מלאה לטובת גישה מהירה לאפליקציות האהובות ותפעול קל ופשוט וקישוריות אלחוטית בו-זמנית לשני טלפונים התומכים ב- Bluetooth.

* ה-Wrangler החדש מצויד היטב על מנת לאפשר לנוסעי הרכב להישאר מחוברים תוך כדי תנועה. הנוסעים בשורה הראשונה ייהנו מזוג שקעי USB Type C     המאפשרים למכשירים להטען בקצב של עד פי 4 מהר יותר מבעבר. ה-Wrangler מספק בסך הכל עד שבעה שקעי USB Type A ו-Type C עבור הנוסעים ברכב,  לצד מספר שקעי טעינה סטנדרטיים של 12 וולט ושקע 115 וולט AC זמין לטובת הפעלת ציוד חשמלי ביתי.

 

ה-Wrangler החדש כולל רשימת אבזור עשירה כבר מגרסת הבסיס

גרסת Sport S:

* מסך מגע בגודל "12.3

* גג קשיח שחור

* ריפוד בד אפור

* בקרת שיוט אדפטיבית

* התרעה מפני התנגשות חזיתית

* ציפוי קשיח לשמשה הקדמית מסוג Gorilla

* יחידות תאורה מסוג LED בחזית ומאחור

* הגה ומושבים קדמיים מחוממים

* מערכת שמע מבית Alpine עם סאב וופר

 

Rubicon

* מושבי עור שחורים עם כיוונון חשמלי

* צמיגי שטח בקוטר "33

* חישוקים "17 בצבע כסוף

* מראה מרכזית אלקטרוכרומטית (מתכהה אוטומטית)

* סרן אחורי צף מסוג דנה 44

* מצלמת שטח קדמית מקורית

* מגני סף ROCK RAILS

* מכסה מנוע בעיצוב רוביקון

* נעילות דפירציאלים וניתוק מוט מייצב

* סרן אחורי צף

 

מחירון:

דגם

לוי יצחק

קבוצת רישוי

אגרת רישוי

מחיר מחירון

New Wrangler

New Wrangler 4D 2.0T SPORT S

870592

7

 ₪5,203

 ₪   379,900

New Wrangler 2D 2.0T RUBICON S4

870596

7

 ₪ 5,203

 ₪  399,900

New Wrangler 4D 2.0T RUBICON S4

870594

7

 ₪ 5,203

 ₪ 449,900

New Wrangler 4D 2.0T RUBICON PT S4

870594

7

 ₪ 5,203

 ₪  469,900

 

בתמונה: Jeep® Wrangler. צילום: Jeep®