כותרות אחרונות
Search

קבוצת "טלדור" ערכה וובינר בנושא אבטחת מידע בשיתוף "Dell Technologies".

 

 

קבוצת "טלדור" ערכה וובינר בנושא אבטחת מידע בשיתוף "Dell Technologies".

קבוצת "טלדור", אחת מהחברות המובילות בתחום ה-IT בישראל, קיימה  WEBINAR בנושא אבטחת סייבר בסביבת נתונים לא מובנית עבור בכירים במשק הישראלי בתחומי אבטחת המידע, IT, תשתיות, פיתוח ועוד…

מטרת הוובינר היתה לסקור את הפתרונות המתקדמים בשוק ה-IT בתחום התגוננות מפני מתקפת סייבר ולתת פתרונות מיטביים להתמודדות עימן. 

 

 

בין המשתתפים בוובינר נכחו נציגים של החברות הגדולות במשק הישראלי, כגון: מקורות, כנסת ישראל, רשות התקשוב הממשלתי, מוטורולה, משרד האוצר, רשות שדות התעופה, וולפסון, הפניקס, אנשי תקשורת ונציגי חברות רבות אחרות. 

 

גרישה סוקולובסקי – צילום: ליאת מנדל

 

לאחר דברי פתיחה של גרישה סוקולובסקי – מנכ"ל "XGlobe" מקבוצת "טלדור", במהלכם סיפר על החזון של חברת "טלדור" ועל עתיד אבטחת המידע, זכו הנוכחים  לשמוע שתי הרצאות מפי אנשי מפתח בחברת "Dell Technologies".

 

 

ההרצאה הראשונה אותה העביר ערן שפיץ, Sr. Account Executive-Data Protection Solutions , נגעה לאופן שבו ניתן להתאושש במהירות מאירוע סייבר ומה ניתן לעשות כדי למנוע אותו. ערן הציג בפני השומעים את הצעדים שעל כל ארגון לבצע על מנת לזהות מתקפה סייבר וכיצד יש להגיב במהירות ויעילות.  

 

ערן שפיץ – צילום באדיבות: Dell Technologies

 

ההרצאה השניה הייתה מפי גנדי פאקר, Advisory System Engineer, בנושא פלטפורמות האחסון החדשות 2021. גנדי תיאר והראה את ההתפתחויות בתחום זה  בדגש על פלטפורמות לניהול כמויות אדירות של נתונים בעלות יכולות אבטחה מתמקדות. 

 

גנדי פאקר. צילום באדיבות: Dell Technologies

 

כחברה מובילה בתחום התקשורת וה-IT, "טלדור" עורכת מספר וובינרים ומפגשים מדי שנה לבכירי המשק הישראלי וזאת במטרה לאפשר להם להתעדכן בפיתוחים הטכנולוגיים והדיגיטליים על מנת שיוכלו להטמיע אותם בחברות שלהם וכך לשמור על רלוונטיות בשוק ולשמור על המידע הרב שברשותן. 

 

קבוצת "טלדור" מספקת פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים ומציעה קשת פתרונות רחבה ביותר בענף ה- IT, בהם עולמות התוכנה והחומרה, דאטה ותשתיות, מיקור חוץ ובקרה, שירות עצמי וטרנספורמציה דיגיטלית.

 

"טלדור" מביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, ומתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב-  "Time to Market" מהיר ללקוחותיה, תוך ניהול סיכונים מוקפד.

 

  • יו"ר הדירקטוריון – ברק דותן, בעלים ומנכ"ל משותף ב- DBSI (חברה בניהול משותף של ברק דותן ויוסי בן שלום)
  • מנכ"ל החברה – נתי אברהמי
  • בחברה כ-2300 עובדים ולמעלה מ-1000 לקוחות