כותרות אחרונות
Search

"צים שירותי ספנות" עלתה לאוויר עם פורטל ספקים של "ניפנדו" ושדרגה את תהליכי הרכש והכספים בארגון בעזרת אוטומציה.

אלון פניגשטיין, סמנכל תפעול ניפנדו מבית טופ מערכות – צילום: יח"צ

 

"צים שירותי ספנות" עלתה לאוויר עם פורטל ספקים של "ניפנדו".

כמו כן שדרגה "צים" את תהליכי הרכש והכספים בארגון בעזרת אוטומציה.

 

"צים שירותי ספנות" השלימה לאחרונה פרויקט להקמת פורטל ספקים מתקדם מבית "ניפנדו", חברה מבית "טופ מערכות". "ניפנדו", שנרכשה על ידי קבוצת "טופ מערכות" בפברואר האחרון, היא מערכת SaaS מובילה בתחום האוטומציה לתהליכי רכש-לתשלום (P2P), ומפתחת פתרונות ענן לייעול תהליכי רכש, ניהול שרשרת אספקה ותשלום לספקים בתאגידים גלובאליים.

 

הפרויקט, שנמשך כשלושה חודשים בלבד, התמקד בתהליכי רכש שירותים מול ספקי IT של "צים". הפרויקט כלל הקמת מערכת "ניפנדו" ויישום ממשקי עבודה עם מערכות הכספים ומערכות נוספות בארגון, דוגמת מערכת ה-SAP ומערכת הנוכחות.

 

nipendo Logo

 

באמצעות פלטפורמת "ניפנדו", הצליחה "צים"  לייצר סינרגיה ודיוק בתהליכים העסקיים, כולל דיגיטציה ואכיפה מול ספקים, בדיקות אוטומטיות לחשבוניות לעומת טיוטות חשבון שיצרה החברה, ואישור תשלומים במקרה של התאמה. במקביל, נערכה החברה  לשלב ב' של הפרויקט – יישום אוטומציה בתהליכי רכש וחיובים עם ספקים נוספים כמו בעלי וסוכני אוניות.

 

דרור שץ, מנהל רכש IT בחברת "צים": "אנו מרוצים מהצלחת הפרויקט ונמשיך לפתח את השימוש במערכת לשירותים נוספים. בחרנו בניפנדו בזכות טכנולוגיה ייחודית עם כיסוי תהליכים רחב שמתאימה לכמות ספקים גדולה, ובזכות מוכנות הממשקים למערכות הקיימות בארגון. יתרון נוסף הוא נוכחותה הגלובאלית של המערכת, מה שמתאים לחברה בקנה מידה בינלאומי כמו צים".

 

אלון פניגשטיין, סמנכל תפעול ניפנדו מבית טופ מערכות – צילום: יח"צ

 

אלון פניגשטיין, סמנכ"ל תפעול "ניפנדו" מבית "טופ מערכות": "פורטל הספקים שלנו הופך את תהליכי הטיפול והקשר עם הספקים לאוטומטיים, מדויקים ונטולי טעויות. הפתרון מאפשר לספקים גישה נוחה לעדכון סטטוס החשבוניות, וכתוצאה מכך שביעות רצון גבוהה וזרימה חלקה של תהליכי רכש וכספים. "צים", אשר חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות עם עלייה ניכרת בכמות הספקים, התמודדה עם צורך קריטי בהתייעלות בעולמות הרכש והכספים. פרויקט ניפנדו מבטיח לשפר לא רק את תהליכי העבודה הפנימיים, אלא גם את השירות לספקים ואת איכות הקשרים העסקיים".