כותרות אחרונות
Search

עם יציאתו של אלבומה החדש 'רגעים' – בת אלה במופע חדש: 'רגעים אקוסטי אינטימי'

בת אלה במופע חדש:  'רגעים אקוסטי אינטימי' 

עם יציאתו של אלבומה החדש 'רגעים', בחרה הזמרת בת אלה להציג זווית מוסיקלית חדשה להופעותיה. הפעם יוצאת היא עם מופע אקוסטי ואינטימי עם הרכב נגנים מצומצם, במהלך המופע,  תתמקד בת אלה בשירים מתוך אלבומה החדש בשילוב שירים נבחרים מאלבומים קודמים, תוך כדי "תיבול" המופע באנקדוטות מרגעי אמת שחוותה בחייה.

 

בת אלה מספרת: ״המופע החדש נולד למעשה לבקשת הקהל. אחרי למעלה משלוש שנים של הופעות  בארץ ובקהילות היהודיות ברחבי ארה"ב עם מיטב הנגנים ועל הבמות מזאפה ועד קיסריה ולאחר המופע האחרון בסוזן דלל עם תזמורת סימפונט רעננה, המופע החדש הוא הזדמנות נפלאה לגעת שוב בשיריי ולהעניק להם צבע חדש ומרענן – צבע אקוסטי ואינטימי. ובכלל, בעקבות האלבום החדש, כשהמילה 'רגעים' עוטפת את חיי בכל צורה ומקבלת משמעות יתרה, החלטתי שיהיה מעניין ומרגש לשתף את הקהל שלי בהופעה, בין השירים, בכמה רגעי אמת של סיפור חיי".

 

הטקסטים העוצמתיים של השירים, המנגינות הקליטות, העיבודים האקוסטיים והביצוע הרגיש והנוגע של בת אלה, יוצרים מופע שכולו מוסיקת נשמה ישראלית –  חוויה מוסיקלית מרוממת רוח, שמחה ומקרבת לבבות.

 

עם בת אלה על הבמה:

עידו זלזניק – קלידים,  קרן טפרברג – הקשה,  גלעד אפרת – קונטרבס, עופר פלד – נשיפה

 

'רגעים' – 10 'פנינים' של השראה הלקוחים מתוך השירה העברית החדשה ושייכים לפסיפס מגוון של משוררים וכותבי שירה:  

לאה גולדברג, איריס אליה-כהן, מיכל גוברין, פרץ-דרור בנאי, אריאנה הרן, נתן זך, יחזקאל רחמים, אבנר ארד ועופר ישראלי.

 

הלחנים מקוריים ונכתבו במיוחד עבור בת אלה ע"י: אריאל קשת, מרב סימן-טוב, עידו זלזניק ותהל שוהם. הניהול המוסיקלי של האלבום והעיבודים של אריאל קשת.

 

בת אלה – זמרת נשמה ישראלית, בוגרת להקת פיקוד דרום, גדלה והתחנכה בדימונה להורים ירושלמיים עם שורשים מחאלב (סוריה) ופרס.

 

בת אלה חרטה על דגלה את ערך "קירוב הלבבות" אותו היא מביאה בייחודיות רבה בהופעותיה. קירוב בין יהודים לערבים, בין חילוניים לדתיים ובזכות הופעותיה הרבות בקהילות היהודיות ברחבי ארה"ב, גם בין יהדות התפוצות לישראל.

 

צילום: יח"צ

 

בת אלה שרה שירי תפילה והשראה מהשירה העברית החדשה, מהמקורות היהודיים ומהזמר העברי, בלחנים ועיבודים המבטאים את המרקם המוסיקלי והתרבותי העשיר של ישראל בת ה-70 על כל קיבוץ הגלויות שבה. מלבד אלבומה 'רגעים', הוציאה שני אלבומי סולו נוספים: "תפילתי" (2010) ו"לכי לך" (2015) – תפילות, פיוטים ושירים ברוח המקורות בהפקה מוסיקלית ועיבודים של עמוס בן-דוד.

 

מופעיי רגעים אקוסטי :

מופע ראשון :

סטודיו 207 רחוב התחייה 14 תל אביב, יום שישי , 29.3 בשעה  14:30  

לינק לרכישה > https://bit.ly/2SUPG0y

 

מופע שני :

בר גיורא, אבן גבירול 30 תל אביב יפו , (לונדון מינסטור)

יום רביעי ,  10.4 ,  בשעה  20:15 

לינק לרכישה >  https://bit.ly/2U6G3sm