כותרות אחרונות
Search

על רקע גל ההתייקרויות במשק, חברת "אחוה" מוזילה את מוצרי המאפה שלה!

 

 

על רקע גל ההתייקרויות במשק.

חברת "אחוה" מוזילה את מוצרי המאפה: הנחות בשיעור של 10% על מגוון עוגיות תוצרת החברה.

עוגיות מיני מרוקאיות, כתר ריבה, דקליות, עוגיות שוקולד צ'יפס, גרנולה ועוגיות ללא תוספת סוכר באריזות 400-500 גרם, יימכרו במחיר של 7-9 ₪ בלבד!

 

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה": "לכל אורך שנת הקורונה דאגנו לשמור על מחירים נמוכים לטובת הצרכן ובמהלך הסגר השלישי החלטנו על הוזלות נוספות בניגוד לגל התייקרויות של מוצרי המזון".

 

עוגיות מיני מרוקאיות אחוה – צילום: יעל האן

 

על רקע התאוששות המשק משנת הקורונה והעלייה במחירי הגלם, הודיעו מספר יצרניות כי מיד לאחר יום העצמאות יעלו את מחירי מוצרי המזון שלהם. נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, הסביר כי ישנה התאוששות כלכלית מואצת שמלווה בחבילות תמריצים ממשלתיות, ריביות נמוכות שעוזרות להצטייד בחומרי גלם וצפי לשיפור כלכלי, ולכן אנו רואים עלייה במחירי הסחורות. לדבריו, גם מחירי ההובלה הימית שילשו את עצמם ברבעון האחרון של 2020 והדבר ישפיע על מחירי מוצרים מקומיים ומיובאים יחד.

 

עוגיות גרנולה אחוה – צילום: יעל האן

 

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי מאפה, החליטה לפעול בניגוד לגל ההתייקרויות הצפוי והיא מודיעה היום, כי היא מוזילה את מגוון מוצרי המאפה מתוצרתה בשיעור של כ-10%. בין המוצרים המוזלים, עוגיות מיני מרוקאיות באריזת 500 גרם, עוגיות כתר ריבה, דקליות ב – 3 טעמים, עוגיות שוקולד צ'יפס, גרנולה ועוגיות כתר ריבה ללא תוספת סוכר באריזות 400 גרם, יימכרו במחיר ממוצע לצרכן של 7-9 ₪ בלבד.

 

עוגיות כתר בטעם תות אחוה – צילום יעל האן

 

מוסיף יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", "בימים בהם המשק מתחיל להתאושש ולצאת ממשבר הקורונה, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל. התחלנו בהורדות מחיר משמעותיות כבר במהלך הסגר השלישי במטרה להיטיב עם הצרכן ולסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה".