כותרות אחרונות
Search

עליתם במשקל בתקופת "הקורונה" אתם מוזמנים לקבל טיפולי הקפאת שומן, צמצום היקפים ומיצוק אזור הטיפול.

טיפולי הקפאת שומן באמצעות מכישור של חברת  ""ZIMMER – צילום: יח"צ חברת "ZIMMER" 

 

עליתם במשקל בתקופת "הקורונה" אתם מוזמנים לקבל טיפולי הקפאת שומן, צמצום היקפים ומיצוק אזור הטיפול.

בעקבות עלייה במשקל של ישראלים רבים בשנה אחרונה בתקופת משבר הקורונה!  הנכם מוזמנים לקבל טיפולי הקפאת שומן הגורמים להרס תאי שומן, צמצום היקפים באזור המטופל בגוף ומיצוק אזור הטיפול.

הזמנות בטלפון 09-7735038

 

שלי בן דור מנכ"לית מכון "PURE COSMETICS": "בחודשים אחרונים יש גידול של 55% בטיפולי הקפאת שומן ועיצוב הגוף במטרה להוריד היקפים ולעצב את גזרת הגוף"

 

בעקבות עלייה במשקל של ישראלים רבים בשנה אחרונה בתקופת משבר הקורונה יש גידול בטיפולי הקפאת שומן. טיפולי הקפאת שומן גורמים להרס תאי שומן, צמצום היקפים באזור המטופל בגוף ומיצוק אזור הטיפול.

 

צילום: יח"צ "PURE COSMETICS"

 

שלי בן דור (קוסמטיקאית פארה רפואית) מנכ"לית מכון "PURE COSMETICS" : "בחודשים אחרונים יש גידול של 55% בטיפולי הקפאת שומן ועיצוב הגוף במטרה להוריד היקפים ולעצב את גזרת הגוף".

 

בן דור מוסיפה ומציינת : " שטיפול הקפאת השומן מתבצע באמצעות מכשור עם טכנולוגיה המתקדמת בעולם של חב' "ZIMMER" מגרמניה, מיכשור שמבצע את תהליך הקפאת השומן בטיפול לא פולשני בטמפרטורה מבוקרת ובטוחה למקסום התוצאה.

 

אורכו של טיפול בודד להצרת היקפים באמצעות הקפאת שומן הינו כ-60 דקות. במהלך הטיפול מקבלים תאי השומן באזור המטופל שילוב של ואקום וקירור לטמפרטורה של מינוס 10 מעלות, טמפרטורה הנחשבת להרסנית עבורם.

 

טיפולי הקפאת שומן באמצעות מכישור של חברת  "ZIMMER"  צילום: יח"צ חברת "ZIMMER" 

 

הקור מקפיא את תאי השומן וגורם להרס, ובזמן החולף בין הטיפולים שבסדרה, המערכת הלימפתית שבגוף מעבדת את תאי השומן ההרוסים ומסלקת אותם באופן טבעי מהגוף.

 

כתוצאה מכך, מספרם של תאי השומן הקיימים באזור מסוים קטן בצורה ניכרת, וההיקפים מצטמצמים. התהליך איננו פוגע ברקמות או בתאים אחרים, בשל פגיעותם הייחודית של תאי השומן לטמפרטורה הנמוכה.

 

הטיפול מתבצע על ידי מכשיר עד 2 המוצמדות לאזור המטופל ולוח בקרה דרכו ניתן לשלוט על עוצמת הקירור.

 

 

 

הזרועות יונקות את מצבור השומן ומקררת אותו בעזרת גופי קירור הנמצאים בתוכה למינוס 10 מעלות צלזיוס, בטמפרטורה זו תאי השומן עוברים תהליך של מוות הנקרא  "APOPTOSIS" שלאחריו הם מופרשים באמצעות מערכת הדם.

 

טיפולי הקפאת שומן באמצעות מכישור של חברת  "ZIMMER" צילום: יח"צ חברת "ZIMMER" 

 

טמפרטורה זו אינה פוגעת בכלי דם, עצבים ושרירים ולכן אין כל נזק לרקמות אחרונות.

 

מדובר בסדרה של 4 טיפולים במרווחי זמן של כחודש וחצי בין טיפול לטיפול .

 

אזורי הטיפול הינם : בטן, ירכיים, אגן, מותן, גב, זרועות, ירך פנימית, ירך חיצונית, וישבן.

 

הזמנות בטלפון 09-7735038