כותרות אחרונות
Search

עיצוב שיער לקראת החזרה לבית הספר – להתחיל את השנה בסטייל מעצב השיער של "Dyson".

מעצב השיער של "דייסון" – צילום: דייסון

 

להתחיל את השנה בסטייל: עיצוב שיער לקראת החזרה לבית הספר.

החזרה לבית הספר היא הזדמנות מצוינת להתחדש בתסרוקות טרנדיות שמסוגלות להפוך כל יום רגיל ליום אופנתי במיוחד ויגנבו את ההצגה ביום הראשון של הלימודים. מהצמות הקלאסיות ועד הקוקו עם הטוויסט, הנה כמה רעיונות לעיצוב שיער מדליק מהבית.

 

החזרה לבית הספר מתקרבת, וזה הזמן המושלם להתחדש בתסרוקות טרנדיות ומרעננות שיעניקו לכל נערה את הלוק הדרוש להתחיל את השנה ברגל ימין. בין אם את מחפשת תסרוקת קלילה ומהירה ליום-יום, או תסרוקת מיוחדת ליום הראשון בבית הספר, "Shay  Shaz" מעצב שיער ושגריר מוצרי טיפוח השיער של "Dyson" בישראל, עם כמה רעיונות שיסייעו לך להיראות ולהרגיש במיטבך.

 

מעצב השיער של "דייסון" – צילום: דייסון

 

צמות בשילוב עם שיער פזור

צמות הן תמיד בחירה קלאסית שמתאימה לכל גיל, וניתן לשלב אותן עם שיער פזור ליצירת מראה חצי אסוף מתוחכם. אפשר לקלוע שתי צמות קטנות מצידי הפנים ולהשאיר את שאר השיער פזור או לאסוף חלק מהשיער לצמה בודדת במרכז הראש. זהו מראה שמוסיף עניין וסטייל מבלי לדרוש יותר מדי זמן ומאמץ.

הכנת השיער: התחילי בהברשה של השיער כדי לוודא שאין קשרים. אם השיער חלק מדי, אפשר להשתמש במעט ספריי עיצוב להוספת אחיזה.

יצירת הצמות: חלקי את השיער לשני חלקים שווים בצדי הראש. קלעי צמה קטנה בכל צד, החל מקו המצח עד לאמצע הראש.

השילוב: חברי את הצמות מאחורי הראש באמצעות גומייה קטנה, והשאירי את שאר השיער פזור. לחלופין, אפשר להשאיר את הצמות פתוחות ולהכניס אותן לתוך השיער הפזור.

 

גלים רכים ושיער פזור

לנערות שאוהבות את השיער שלהן פזור, גלים רכים הם בחירה מושלמת. ניתן ליצור אותם באמצעות מעצב שיער כמו ה- Dyson Airwrap. הגלים מוסיפים לשיער נפח ותנועה ומעניקים מראה טבעי ורענן שמתאים לכל הופעה.

הכנת השיער: לאחר החפיפה, יש לייבש מעט את השיער כך שיישאר לח.

יצירת הגלים: חברי למכשיר ה Airwrap Dyson את אביזר המברשת הרכה והברישי את שיערך. לאחר מכן חברי למכשיר את האביזר המסלסל המאפשר עיצוב דו כיווני ויצירת גלים בשיער בכיוון השעון או כנגדו. זרימת האוויר מושכת ועוטפת את השיער סביב המכשיר, מה שיוצר תלתלים טבעיים בעזרת שימוש באוויר בלבד. כך תוכלי ליצור לעצמך מראה שיער גלי רך וטבעי או מראה מתולתל יותר.

 

קוקו גבוה עם טוויסט

קוקו גבוה הוא בחירה מושלמת ליום שבו רוצים לשמור על מראה מסודר אך לא משעמם. כדי להוסיף טוויסט, אפשר לקלוע צמה בתוך הקוקו או לעטוף קטע קטן של השיער סביב גומיית הקוקו כך שתוסתר. זהו מראה מתאים גם לאימוני ספורט וגם ליום לימודים ארוך.

לאחר עיצוב השיער בין אם בחרת בגלי, חלק או מתולתל , תוכלי לשדרג את הלוק בעזרת איסוף השיער לקוקו גבוה עם גומייה והידוק באמצעות סיכות. אפשר גם לבחור במראה של קוקו נמוך או ללפף לגולגול נמוך למראה יותר קלאסי וגם אותו להדק בעזרת סיכות / תכשיר לגימור העיצוב.

הטוויסט: קחי קטע קטן מהקוקו ועטפי אותו סביב בסיס הקוקו כדי להסתיר את הגומייה. אבטחי את הקצוות בעזרת סיכה קטנה. אם רוצים להוסיף צמה בקוקו, פשוט קלעי את הצמה מהשיער שאספת.

 

ניתן להשיג באתר:  dyson.co.ilובחנויות החשמל המובחרות.

שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על ידי  ב.נ.ז.כ סחר היבואן הרשמי של Dyson בישראל.