כותרות אחרונות
Search

"סרקל" חדש מבית ד"ר פישר – מתיר קשרים לשיער מתולתל באריזת ספריי חדשה ונוחה לשימוש.

"סרקל" לשיער מתולתל "ד"ר פישר" – צילום: יעל האן

 

 

"סרקל" חדש מבית ד"ר פישר – מתיר קשרים לשיער מתולתל באריזת ספריי חדשה ונוחה לשימוש.

* סירוק קל.

* עיצוב תלתלים.

* אפקט "אנטי פריז".

* רוזמרין לשמירה על היגיינת השיער.

 

שיער מתולתל ידוע כשיער הדורש תשומת לב מיוחדת וטיפול יומיומי – הוא נוטה להתייבש יותר מהר,  מושפע בקלות מהלחות וממזג האוויר, מקבל נפח, לפעמים קשה יותר לסירוק, לסידור ועוד. בקרב ילדים בעלי שיער מתולתל האתגר הוא כפול; טיפול וטיפוח התלתלים, לצד שמירה על ההיגיינה והתמודדות עם תופעת הכינמת, הנפוצה במיוחד בקרב גילאי הגן ובית הספר.

 

במיוחד לשם כך, פיתחו במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר את סרקל ספריי מתיר קשרים לשיער מתולתל, עם נוסחה ייחודית לעיצוב ולבניית תלתלים המסייעת בהפחתת "שוונצים", בעלת אפקט אנטי פריז המסייע במניעת חשמל סטאטי האופייני לשיער מתולתל, למראה תלתלים טבעי ומלא חיוניות לאורך זמן. הפורמולה מכילה רוזמרין לשמירה על היגיינת השיער,  מקלה על הסירוק, מרככת את השיער, מעניקה לו לחות ומסייעת בהענקת גמישות ורכות.

 

סרקל ספריי מתיר קשרים לשיער מתולתל מוצע באריזה חדשה ונוחה לשימוש, מתאים לשימוש על שיער רטוב או יבש, והינו חלק מסדרת סרקל המובילה והאהובה על הורים וילדים כאחד ומסייעת כבר מעל 30 שנה בשמירה על היגיינת השיער. תכולה של  340 מ"ל, במחיר מומלץ לצרכן של 29.90 ₪, ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ובאתר ד"ר פישר .

 

סרקל לשיער מתולתל ד"ר פישר – צילום יעל האן

 

עוד בסדרת סרקל מתולתל:

* שמפו לשיער מתולתל 1 ליטר, מחיר מומלץ לצרכן: 28.90 ₪.

* מרכך לשיער מתולתל 1 ליטר, מחיר מומלץ לצרכן: 28.90 ₪.

* קרם מתיר קשרים לשיער מתולתל 325 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪ .

* ספריי מתיר קשרים לשיער מתולתל 300 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪ .

 

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר! אנו בד"ר פישר משלבים למעלה מ-60 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.