כותרות אחרונות
Search

נבחרת כחול לבן! – "פנגו" משיקה נבחרת שגרירים חדשה שתלווה את פעילות המותג בשנה הקרובה.

"פנגו" משיקה נבחרת שגרירים – ליאל אלי – צילום:  גבע תלמור

 

נבחרת כחול לבן!

"פנגו" משיקה נבחרת שגרירים חדשה שתלווה את פעילות המותג בשנה הקרובה.

 

"פנגו" מציגה נבחרת שגרירים הכי ישראלית אשר ילוו את פעילותה על כל גווניה בשנה הקרובה. קבוצת השגרירים תורכב מיובל סמו, תמיר בר, אושר כהן, ליאל אלי, שחר חיון ואלכס שולץ.

 

"פנגו" מכריזה על נבחרת שגרירים חדשה אשר תלווה את פעילות החברה בשנה הקרובה כולל פעילות בדרכים בכל אלמנט תחבורתי מהשירותים שהחברה מספקת. "פנגו" הרכיבה נבחרת תוכן מגוונת במסגרתה נמצאים שחקנים, קומיקאים ומשפיענים המייצרים תוכן יומיומי ברשתות החברתיות.

 

כמותג ישראלי, החברה שמחה וגאה להשיק נבחרת שגרירים הכי ישראלית אותה ירכיבו כוכבי ארץ נהדרת, יובל סמו ותמיר בר, הזמר והיוצר אושר כהן, ליאל אלי, שחר חיון ואלכס שולץ.

 

 

במסגרת פעילות הנבחרת, אותה יוביל משרד הפרסום "אברהם", היוצרים השונים יעלו תכנים מגוונים ברשתות החברתיות שיחשפו את הקהל הישראלי לעושר השירותים הגדול של פנגו, יצרו קשר ישיר עם ובלתי אמצעי עם ציבור המשתמשים וכן, ייספקו  תוכן בידורי קל, כיפי ומצחיק. "פנגו" היא "סופר אפ" של מוביליטי ששמה לעצמה למטרה להקל על הישראלים בדרכים.

 

 

"פנגו" משיקה נבחרת שגרירים – ליאל אלי – צילום:  גבע תלמור

 

האסטרטגיה שנבחרה להוביל את הקמפיין תתרכז בשירותי המובילטי השונים של "פנגו" המלווים את כולנו כמו חניה וחניונים, עולם הרכב הפרטי ועד לשירותי התחבורה הציבורית, עמדות טעינה חשמליות, שירותי דרך, כבישי אגרה ועוד… הבחירה בנבחרת נעשתה על מנת להמשיך את הקשר היומיומי של המותג עם הקהל ו הנבחרת תושק במהלך תוכן יוצא דופן, בו הם יחשפו כהנהלה החדשה של פנגו אותם יגייסו המנק"ל והסמנק"ל (כן כן, לא התבלבלנו ב-ק') החדשים בגילומם של יובל סמו ותמיר בר.

 

ליטל פרנקל, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי: "אנחנו מברכים את חברי הנבחרת על הצטרפותם לעולם התוכן של "פנגו". החברה הרחיבה דרמטית את תחומי פעילותה בשנים האחרונות ומציעה מגוון רחב של פתרונות תחבורה. אנחנו מלווים את לקוחותינו בכל חלק בדרך שלהם ושואפים לתת מענה לכל צורך תחבורתי בצורה קלילה, מהירה ונגישה בלחיצת כפתור. אנו שמחים לאפשר לחברי הנבחרת לתת את הפרשנות שלהם בהעברת ערכי המותג בדרך הייחודית שלהם."

 

"פנגו" מספקת פתרונות חכמים בעבור ארבעה מיליון לקוחותיה. האפליקציה מרכזת למשתמשי הדרך באפליקציה אחת את כלל תשלומי התחבורה. ביניהן חניה בכחול לבן בכלל הרשויות, ובמעל 500 חניונים ברחבי הארץ, תשלום בגין תדלוק ורכישה בחנויות הנוחות של סונול, תשלום בתחבורה הציבורית, תשלום בכלל כבישי האגרה, עמדות טעינה לרכבים חשמליים, שטיפת רכב בעלויות מוזלות, שירותי דרך ועוד…