כותרות אחרונות
Search

מתולתלת זה אופי – טיפים לשמירה על התלתלים בקיץ – באדיבות "דייסון" ישראל.

צילום: "דייסון"

 

מתולתלת זה אופי – טיפים לשמירה על התלתלים בקיץ

הקיץ הגיע בלי ששמנו לב ולמרות שהרבה יותר כיף להתעורר לבוקר שמשי, הקיץ מביא איתו גם לחות, יובש ושלא נתחיל לדבר על הכלור ומי המלח בים. כל אלו הם מתכון מנצח לנזקי שיער רציניים.

 

כידוע, שיער מתולתל דורש שגרת טיפוח קפדנית,  Shay Shaz, מעצב שיער ושגריר מוצרי טיפוח השיער של Dyson בישראל, ריכז עבורכן כל הטיפים הכי שווים לשמירה על תלתלים מושלמים גם בקיץ.

 

נכנסות לים או בריכה? תכינו את השיער לפני הכלור ומי המלח הקיימים בים ובבריכה מזיקים לשיער באופן משמעותי. לכן הכנה מוקדמת של השיער היא הכרחית. שימוש בשמן לשיער או כניסה למים עם שיער רטוב ישמרו על סיב השערה ויצרו מעין חוצץ בין הכלור/מלח לשיער.

 

צילום: "דייסון"

 

לחות לחות לחות
למרות שהלחות שבחוץ יכולה לגרום לנפח , חשוב להחדיר לחות לשיער באמצעות תכשירי שיער כגון: קרמים, מסכות או שמנים. השיטה המוצלחת ביותר להחדרת הלחות היא באמצעות כיווץ התלתלים כלפי מעלה כשהראש הפוך. שתיית מים מרובה גם היא תסייע לשמירה על הלחות השיער.

 

ייבשי את השיער
כשהשיער רטוב הוא יותר שברירי מאשר כשהוא יבש. לכן, לא מומלץ לתת לשיער להתייבש באוויר הפתוח אלא לייבש אותו אחרי המקלחת. לאחר שימוש בקרם האהוב עלייך ולאחר מכן להשתמש בדיפיוזר ליצירת תלתלים מוגדרים ומושלמים. מפחדת משימוש בחום בשיער? מייבש השיער Dyson Supersonic מבוסס על טכנולוגיה שלא עושה שימוש בחום קיצוני ומאפשרת לך לקבל את המראה המושלם מבלי לגרום נזק לשיער.

 

קבעי את התלתלים
הלחות באוויר יכולה לגרום לנפח כפי שכבר אמרנו, אך גם לזה יש פתרון. במהלך תקופת הקיץ מומלץ להשתמש יותר בג'ל/גלייז לשיער שיהפכו את התלתלים לקצת יותר קשיחים וישמרו על השיער מנפח מוגזם.

 

צילום: "דייסון"

 

מגבת מיקרופייבר
טיפ נוסף לשגרת טיפוח השיער הוא להחליף את המגבת הרגילה במגבת מיקרופייבר בייבוש השיער לאחר המקלחת. סיבי המגבת הרגילה מחוספסים ופוגעים בשלמות השערה ובשכבת ההגנה שלה וגם במראה וגמישות התלתלים.

 

סירוק השיער
לא מומלץ לסרק את השיער ישירות לאחר החפיפה מאחר והשיער שלנו שברירי יותר כשהוא רטוב, הקפידי לסרק את השיער כשהוא לא רטוב לגמרי. מומלץ להשתמש במברשת רחבת שיניים המסייעת בהפרדה עדינה של התלתלים.

 

ניתן להשיג באתר:  dyson.co.ilובחנויות החשמל המובחרות.

שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על ידי  ב.נ.ז.כ סחר היבואן הרשמי של Dyson בישראל.