כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש ב קבוצת "חקלאי גרנות" – יעקב ערמון מונה למנהל המחקר והפיתוח של הקבוצה.

חקלאי גרנות – דונמים חדשים של אבוקדו – צילום: שחר גולדברג

 

מינוי חדש בקבוצת "חקלאי גרנות".

יעקב ערמון מונה למנהל המחקר והפיתוח של הקבוצה.

 

בתפקידו יהיה אחראי ערמון על ניהול הפעילות האגרונומית והמחקרית של מגוון גידולים ולהטמעת טכנולוגיות חדשות לצורך ייעול ושיפור התהליכים • לדברי גיורא מרום, מנכ"ל "חקלאי גרנות": "מחלקת המו"פ של גרנות משלבת בין העולם האגרונומי לעולמות של חקלאות מתקדמת במטרה לאפשר לחקלאים שלנו לעמוד בחזית הטכנולוגית, להוביל את החקלאות הישראלית וכן להביא ללקוחות שלנו את הפרי באיכות הטובה ביותר".

 

גיורא מרום מנכ"ל חקלאי גרנות – צילום: ראובן קפוצניסקי

 

קבוצת "חקלאי גרנות" מעמיקה את פעילותה בתחום האגרי-טק ומרחיבה את פעילות המחקר והפיתוח של החברה. יעקב ערמון (41) מונה למנהל מחלקת המחקר והפיתוח של חקלאי גרנות. במסגרת תפקידו ילווה ערמון מבחינה אגרונומית ומחקרית מגוון גידולים, בכל שרשרת הערך משלב הגידול דרך הטיפול והאריזה של הפרי ועד ההגעה לצרכן הסופי, במטרה לשמור על האיכות והטריות הטובה ביותר. במסגרת זו יפעל ערמון להעמקת הידע והמשך הטמעת טכנולוגיות חדשות לכל אורך שרשרת הערך, לצד אינטגרציה ושילוב של המידע לצורך קבלת תובנות שיסייעו לתהליך קבלת ההחלטות כך שיהיה מונחה ידע.

 

יעקב ערמון מנהל המחקר והפיתוח של חקלאי גרנות – צילום: עצמי

 

יעקב ערמון, תושב מצפה אילן, נשוי + 4 ילדים, בעל תואר שני במנהל עסקים ובוגר תואר במדעים, אגרונום, עם ניסיון חקלאי רחב. בתפקידו הקודם שימש ערמון כמנהל סקטור ישראל של חברת Fieldin (פילדאין), אשר פיתחה מערכת המנטרת בזמן אמת את הפעילות החקלאית ומזהה חריגות שעלולות לפגוע בגידולים וביעילות התפעולית. מערכת פילדאין הנה אחת מהטכנולוגיות המתקדמות שהטמיעה גרנות בשטחים החקלאיים שלה.

 

חקלאי גרנות – טכנולוגיה מתקדמת לניהול חווה חקלאית – צילום" פילדאין

 

קבוצת חקלאי גרנות הנה קבוצה חקלאים אשר עוסקת בכל שרשרת הערך של הפירות והירקות. הקבוצה פועלת תחת תאגיד גרנות, בבעלות הקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד. הקבוצה מאגדת כיום כ-32,000 דונם של מטעי אבוקדו ומספקת כ-40% מהאבוקדו בשוק הישראלי, לצד ייצוא אל רשתות המזון המובילות בעולם.

 

חקלאי גרנות – דונמים חדשים של אבוקדו – צילום: שחר גולדברג