כותרות אחרונות
Search

מינוי בכירה במשק – ד"ר רונית סגל הירשברג מונתה למנכ"לית ארגון "מדטק".

ד"ר סגל הירשברג – צילום: יח"צ

 

לראשונה, מנכ"לית בראש ארגון "מדטק".

ד"ר רונית סגל הירשברג מונתה למנכ"לית ארגון "מדטק".

"מדטק", ארגון חברות הטכנולוגיה הרפואית בישראל, מינתה את ד"ר רונית סגל הירשברג לתפקיד המנכ"לית. לאחרונה סיימה רונית את תפקידיה בבי"ח רמב"ם כחברת הנהלה, מנכ"לית תאגיד הבריאות (קרן המחקרים) רמב"ם, ומנהלת אגף כלכלה ושיווק.

במסגרת עבודתה בבי"הח רמב"ם ניהלה פעילות כלכלית עסקית בהיקף של כ-2 מיליארד שקל בשנה היא מומחית בניהול תהליכים אסטרטגיים, שיווק ופיתוח עיסקי במערכת הבריאות בארץ ובחו"ל; יזמה, הקימה וניהלה במהלך השנים מגוון רחב של מחלקות, שירותים חדשים, שיתופי פעולה מניבים עם שותפים לדרך, והסכמים עם קופות החולים וחברות הביטוח. שותפה לפיתוח ערוצי חדשנות ולהובלת שינויים ארגוניים רוחביים במערכת בעלת רמת מורכבות גבוהה. כמו כן, ממייסדות "אושיה", נבחרת נשים מובילות בריאות.

 

לרונית תואר שלישי מביה"ס לניהול באוניברסיטת חיפה, תואר שני MBA במינהל עסקים בפקולטה לתעשייה וניהול בטכניון, ותואר ראשון BSc מהפקולטה לתעשייה וניהול בטכניון. עבודת הדוקטורט שלה עסקה בקשרים בינ"ל של חברות ישראליות בתחום הרפואי עם ערוצי השיווק שלהן בחו"ל.

 

גיל טננבאום, מנכ"ל חברת" Edwards Lifesciences Sales Israel", ויושב-ראש ארגון "מדטק" – ארגון חברות הטכנולוגיה הרפואית בישראל: "אנו מברכים על כניסתה של ד"ר רונית סגל הירשברג לתפקיד מנכ"לית ארגון מדטק ישראל. רונית בתפקידה הקודם שימשה כמנכ"לית תאגיד הבריאות (קרן המחקרים) רמב"ם, והובילה תהליכים אסטרטגיים במערכת הבריאות."

 

מוסיף גיל טננבאום: "אנו מאמינים כי באמצעות הניסיון העשיר שד"ר סגל הירשברג מביאה עמה, נוכל להוביל יחדיו לצמצום הפערים בין מדינת ישראל ובין מדינות ה-OECD במגוון נושאים, כגון הקשר בין המדטק לאקדמיה, הקלות וייעול הרגולציה, שילוב זרועות עם זירת החדשנות וקידום מחקרים ותקציבים ייעודיים בסל לטובת החולים ובנושאים מרכזיים נוספים. אני סמוך ובטוח, כי בהובלתה של רונית ארגון מדטק ייתן את הערך המוסף הייחודי של קידום הנושאים החשובים לטובת הרפואה, הכלכלה והחולים בישראל".

 

ד"ר סגל הירשברג – צילום: יח"צ

עם כניסתה לתפקיד אמרה ד"ר רונית סגל הירשברג: "תפיסת העולם שלי מתבססת על יזמות פנים ארגונית כל יום מחדש, ויצירת יש מאין. תפקיד מנכ"לית איגוד מדטק ישראל הוא ללא ספק אתגר מרתק ובעל פוטנציאל עצום למנף את ההובלה של תעשיית הטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות בישראל ובעולם. האיגוד יפעל יחד  עם קובעי המדיניות במטרה להנגיש טכנולוגיות חדשניות לציבור, לתמוך בתוכניות חינוך טכנולוגיות בתחומי הרפואה ולעודד יוזמות להשקעות במחקר ופיתוח של טכנולוגיות רפואיות מתקדמות בישראל. מערכות הבריאות בארץ ובעולם עוברות תהליכי שינוי דרמטיים, כאשר הטכנולוגיה מאיצה ומובילה אותם. יש לסלול את הדרכים שיאפשרו להעצים את עולם הטכנולוגיות הרפואיות במטרה להגדיל את הערך שכל אחד מאיתנו יוכל לקבל ממערכת הבריאות."

 

אודות "מדטק" ישראל:

ארגון "מדטק" – ארגון חברות הטכנולוגיה הרפואית בישראל, מבקש להוביל בישראל את הקדמה הטכנולוגית והחדשנות בתחום, ולפעול לפיתוח וקידום תעשיית הטכנולוגיה הרפואית בישראל. הארגון מאמין כי קידום הנושא בקרב גופי הממשלה וקובעי המדיניות, לצד חיזוק הקשרים בין החברות בתחום: חברות רב-לאומית הפעילות בישראל, וחברות הזנק מקומיות, יכול לתרום משמעותית לקידום חזית המחקר ופיתוח טכנולוגיות רפואיות בישראל, לצד עלייה ברמת הטיפול הרפואי הניתן על ידי גופי הרפואה.