כותרות אחרונות
Search

מינויים בכירים במשק – הנהלת יבואן הרכב "לובינסקי הודיעה על שורת מינויים בחברה.

מינויים בלובינסקי – נעמה ביטון סמנכ"לית שיווק – צילום: 

 

מינויים בכירים במשק – הנהלת יבואן הרכב "לובינסקי הודיעה על שורת מינויים בחברה.

מינויים בכירים בלובינסקי: אמיר אורז'ל קודם לתפקיד סמנכ"ל מכירות  לקוחות פרטיים מותגי PCDO, נעמה ביטון קודמה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ואריאל בק קודם לתפקיד סמנכ"ל מכירות לקוחות מוסדיים ומסחריים.

 

  • אמיר אורז'ל שהחל את דרכו בלובינסקי ב-2019 קודם לתפקיד סמנכ"ל מכירות מותגי PCDO ויהיה אחראי על פעילות כל רשת המכירות ללקוחות פרטיים של מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-DS והאגפים תומכי המכירה והקשר עם היצרן

 

  • נעמה ביטון שהחלה את תפקידה בלובינסקי ב-2015 קודמה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ואחריותה תורחב לטפל בכל ערוצי התקשורת עם הלקוחות, מתהליכי המכירה ודרך תקופת השימוש ברכב

 

  • אריאל בק שהחל את דרכו בלובינסקי בשנת 1993 קודם לתפקיד סמנכ"ל מכירות לקוחות מוסדיים ומסחריים ויהיה אחראי מכירות של כל מותגי הרכב של לובינסקי ללקוחות שאינם פרטי

 

לובינסקי, אחת מיבואניות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן DS, אופל ו-MG בישראל, מודיעה על שורת מינויים בחברה:

 

מינויים בלובינסקי אמיר אורז'ל סמנכ"ל מכירות מותגי PCDO – צילום: 

 

אמיר אורז'ל, (45, נ+2), בעל תואר B.A בכלכלה וניהול, עם ניסיון של כ-18 שנה בענף הרכב בישראל, בתפקידיו הקודמים ניהל את המכירות של חטיבת מרצדס ואת מותגי פורשה, ג'יפ, קרייזלר וראם. החל את דרכו בלובינסקי בתחילת 2019 כמנהל מותג אופל ובנה למעשה את המותג מחדש, הרחיב את אחריותו למותג DS. אמיר מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות לקוחות פרטיים של מותגי PCDO ויהיה אחראי על פעילות כל רשת המכירות ללקוחות פרטיים של מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-DS והאגפים תומכי המכירה והקשר עם היצרן.

 

מינויים בלובינסקי – נעמה ביטון סמנכ"לית שיווק – צילום: 

 

נעמה ביטון, בעלת תואר שני במנהל עסקים בשיווק ומימון, עם ניסיון של 17 שנה בתחום השיווק עם התמחות בדיגיטל. נעמה החלה את דרכה בקבוצת לובינסקי בשנת 2015 כמנהלת הדיגיטל של הקבוצה והחל מ-2018 מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של הקבוצה. נעמה קודמה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ואחריותה תורחב לטיפול בכל ערוצי התקשורת עם הלקוחות, מתהליכי המכירה ודרך תקופת השימוש ברכב.

 

מינויים בלובינסקי – אריאל בק  סמנכ"ל מכירות לקוחות מוסדיים ומסחריים – צילום: 

 

אריאל בק, בוגר תואר B.A במדע המדינה, בעל 28 שנות ניסיון מקצועי במכירות, ניהול מכירות פרונטלי ללקוחות פרטיים, בניה והובלה של אסטרטגיה עסקית ללקוחות מוסדיים. החל את דרכו בלובינסקי בשנת 1993 והתקדם בהצלחה בתפקידים שונים בתוך לובינסקי לאורך השנים, קודם לתפקיד סמנכ"ל מכירות לקוחות מוסדיים ומסחריים ויהיה אחראי על מכירות כל מותגי הרכב של לובינסקי ללקוחות שאינם פרטיים.