כותרות אחרונות
Search

מותג התכשיטים היוקרתי "EFFY" עושה עלייה לארץ הקודש.!

צילום: יח"צ חו"ל

 

"E F F I"

מותג התכשיטים היוקרתי עושה עלייה לארץ הקודש.!

מותג חדש ומהפנט מצטרף בבלעדיות לשורת מותגי העל המובילים של רשת אימפרס, "EFFY" מותג התכשיטים היוקרתי מגיע אלינו היישר מניו יורק והולך לעשות מהפכה בתחום!

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

המותג הוקם בשנת 1979 על ידי מעצב התכשיטים אפי המטיאן, והפך להיות אחד ממותגי התכשיטים המצליחים והאהובים ביותר בארה"ב. למותג תכשיטים במבחר סגנונות שונים ומגוונים, קלאסיים ונצחיים לצד עיצובים חדשניים ומרגשים. התכשיטים מיוצרים תוך מחשבה על מי שהולכת לענוד אותם, לא סתם "EFFY" קבעו כמה מהטרנדים הגדולים והמובילים בתעשיית התכשיטים בעולם.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

את "EFFY" ניתן למצוא ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם וביותר מ-10,000 נקודות מכירה בארצות הברית. בין היתר, "EFFY" מככב גם על שטיחים אדומים בטקסי פרסים נחשבים, כשהכוכבות הגדולות של הוליווד עונדות את הקולקציות השונות של המותג.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

רגע, לפני שאתם קונים כרטיס טיסה לניו יורק כדי לחפש את "EFFY" בחנויות התכשיטים היוקרתיות כדאי שתדעו שהוא ממתין לכם כאן, בארץ הקודש. לפני שנגלה לכם איפה, נספר לכם קצת על המותג המהמם הזה.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

התכשיטים של "EFFY" מיוצרים מחומרים ברמה הכי גבוהה שניתן למצוא כיום בשוק התכשיטים העולמי. העיצובים מגוונים ומלאים בפרטים מהממים, שיספקו אפשרויות רבות לכל אחת כדי לבטא את עצמה ואת האישיות שלה דרך התכשיט הנבחר.

 

אתם שואלים, אנחנו עונים!
אילו קולקציות ניתן למצוא בקטלוג הענק של EFFY?

תכשיטי יהלומים:
לא צריך באמת לפרט את החשיבות והיופי של היהלומים בכל תכשיט ובכל זאת, המינרל הנוצץ הוא בבחינת קלאסיקה נצחית ומודרנית – המהות של "EFFY".

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

קולקציית הפנתר:
הקולקציה הראשונה של "EFFY" וזו המהווה את החותמת של המותג, יחד עם דמות הפנתר האייקונית המככבת בתכשיטים רבים של המותג.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

צמידים, "EFFY" סטייל:
קונספט מודרני וחדשני בשילוב עיצובים חדשים עם סטייל על זמני באמצעות אבני חן ויהלומים.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

אבני חן:
המותג "EFFY" מתגאה בעיצובים חדשים ונועזים משולבים אבני חן בצבעים מטריפים ויוצאי דופן בהשראת הגוונים השונים והמשונים של הטבע.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

קולקציה מיסטית:
קמעות מודרניים מזהב 14K משובצים ביהלומים ואבני ספיר משולבים בסמליות מוכרת ונצחית של מיסטיקה ומסתורין.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

כל אחת תוכל למצוא את החיבור שלה למותג העל "EFFY" דרך הקולקציות השונות. המותג מציע המון אפשרויות ושילובים נהדרים לביטוי עצמי אישי ואפילו רוחני ומיסטי.

 

אפי המטיאן: "הם אומרים שאנשים לא קונים את מה שאתה עושה, הם קונים את התשוקה שבה אתה עושה את זה. תשוקה, יושרה והדחף לעזור לאחרים תמיד היה מקור היצירתיות שלי"

 

את המותג "EFFY" תוכלו למצוא ברשת אימפרס, יבואנית תכשיטי ושעוני היוקרה הגדולה בישראל. הרשת חרטה על דגלה להביא אל הצרכן הישראלי את המותגים הגדולים בעולם, היוקרתיים והאופנתיים ביותר.

 

את הקולקציות המטריפות של המותג תוכלו לרכוש בלינק הזה:  https://bit.ly/3k26RM8
או בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

 

לרשימת הסניפים: https://www.impress-stores.co.il/

פייסבוק: Impress
אינסטגרם: impress_israel