כותרות אחרונות
Search

מותג השמלות והאקססוריז לילדות, "לילי רוז", מציע הנחה של 15% על כל הביגוד* באתר הקנייה המקוון www.lilyrose.co.il

צילום: יח"צ

 

 

מותג השמלות והאקססוריז לילדות, "לילי רוז", מציע הנחה של 15% על כל הביגוד הנמכר באתר הקנייה המקוון www.lilyrose.co.il

קולקציית 2021 אביב-קיץ של "לילי רוז", נוצרה בהשראת עולם הבלט ורשרוש חצאיות הטול. הגזרות מדמות תלבושות של בלרינות אך יחד עם זאת נותנות מענה למגוון מידות של ילדות ולנוחות הלובשת. נוצר שילוב של חומרים קלילים ועדינים ממש כתלבושות הבלט על הבימות הכי גדולות בעולם.

 

ציורי בלרינות של אדגר-דגה בשילוב גוונים ורודים של פרחים, היוו עוגן לצבעוניות הרכה והעדינה של הקולקציה. פלטת הצבעים מורכבת מגוונים עדינים של ורוד אפרסק ופודרה, סגול לילך, לבן ושמנת.

 

נעשה שימוש בחומרים ביניהם טול רך וטול עם ציפוי מנצנץ, ג'רסי כותנה רך ונעים. כל הבטנות עשויות מ 100% כותנה ונעימות למגע יד.

 

קולקציית Mix and Mach של לילי רוז, מציעה מגוון חצאיות וחלקים עליונים כבגדי גוף או גופיות, המאפשרים להרכיב מראה שיקי על פי טעמכם האישי.

 

קולקציית PINK TIGER   עם הדפסי נמר בגוונים של פוקסיה ושחור מספקת מענה למראה ייחודי באירועים קטנים כמו ימי הולדת ומסיבות. מכניסה הומור ושובבות לעולם המנצנץ של לילי רוז.

 

צילום: יח"צ

 

את הקולקציה משלים קו האביזרים של לילי רוז, ביניהם קשתות שיער בעבודת יד, פפיונים לשיער, צמידים וחגורות סטן.

 

טווחי מחירים (לפני הנחה):

חלקים עליונים: החל מ- 99.9 ש״ח עד 165 ש״ח

חצאיות: החל מ – 149.9 ש״ח עד 255 ש״ח

שמלות: החל מ – 149.9 ש״ח עד 500 ש״ח

אביזרים: החל מ – 9.9 ש״ח עד 59.9 ש״ח

הקולקציה מתאימה לגילאי שנה עד 12.

 

*ההנחה לא כוללת אביזרים.

לילי רוז האתר: www.lilyrose.co.il

אינסטגרם: https://www.instagram.com/lilyrose_world/

טל': 050-7257309 – 077-5523431

 

אודות לילי רוז

את לילי רוז הקימה המעצבת לנה ברודסקי, ברודסקי בת 40 בזוגיות +2, בוגרת שנקר בעיצוב אופנה, במהלך הלימודים התמחתה בחברת river island הבריטית. לאחר חזרתה לארץ, עבדה מעל 8 שנים בחברת גולף, תחילה כמעצבת בגדי נשים ולאחר מכן כמעצבת וקניינית אביזרי אופנה לנשים, גברים וילדים. לפתיחת המותג בעיצובה, הגיעה מצורך אישי, לאחר שלא מצאה שמלות של נסיכות לילדות בשווקי האופנה. החלום לספק לביתה את השמלה הנסיכותית, הוא שהביא אותה לפתוח את "לילי רוז".

 

לילי רוז הוא מותג חלומי לשמלות ואקססוריז לילדות. המותג מציע ללקוחות שלנו חוויה של ממלכה קסומה, בה כל ילדה היא נסיכה. כמו בכל ממלכה קסומה, תמצאי אצלנו המון טול, נצנצים, פנינים ואבק פיות.

 

הבגדים של לילי רוז מאופיינים בשימוש בבדים מעולם שמלות הערב וכלות, תוך הקפדה על איכות הבגד, ונוחות מקסימלית לילדה שתלבש אותו. חשוב לנו שכל ילדה שלובשת את השמלה תוכל ליהנות מחוויית הלבוש כמו גדולה, אך גם לשחק וליהנות כמו שילדות אוהבות.

 

כל פרט מעוצב בהקפדה אישית על ידי המעצבת והבגדים מיוצרים בעבודת יד. השמלות של "לילי רוז" בטווח מידות 1-14 ומתאימות לילדות מגיל הליכה עד גיל 12.

 

הפריטים מעוצבים בארץ ומיוצרים במפעל משפחתי בסין וכן במפעלים בארץ.

 

ניתן להשיג את הפריטים של לילי רוז באתר www.lilyrose.co.il

כמו כן אפשר להתרשם מההשראות ועולם התוכן של לילי רוז בפייסבוק: lilyrose.online  ,

באינסטגרם: lilyrose_world   ובעמוד הפינטרסט: LilyRose.