כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה והבישום האמריקאי "Tommy Hilfiger" משיק בושם חדש לגבר "IMPACT TOGETHER".

IMPACT TOGETHER ניתן להשיג בלילית קוסמטיקה – צילום: יח"צ

 

 

מותג האופנה והבישום האמריקאי "Tommy Hilfiger" משיק בושם חדש לגבר "IMPACT TOGETHER".

טומי הילפיגר, מותג האופנה והבישום האמריקאי המוביל Tommy Hilfiger, גאה להכריז על השקת הבושם החדש לגבר,  IMPACT TOGETHER. הניחוח החדש מזמין את כל הגברים לבחור את האימפקט האישי שלהם ולחגוג את הכוח של היחד, החיבור ואחדות.

 

 IMPACT TOGETHER מביא רוח אנרגטית חדשה למותג האמריקאי הקלאסי והאייקוני. הבושם משלב תווים ייחודיים של מרווה רעננה, אקורד מינרלי מרגש וניחוח עצי עמוק. שילוב זה יוצר חוויית ריח המדגישה את הרגעים היקרים שאנו חולקים עם אהובינו ואלה המעוררים בנו השראה.

 

 IMPACT TOGETHER מצטרף בגאווה למשפחת ניחוחות ה IMPACT-המצליחה, הכוללת גם אתINTENSE  ו- SPARK. הבושם החדש מוסיף מימד ריח ממריץ, מרשים ומודרני לקולקציה היוקרתית. הוא מוצג בבקבוק שקוף ומעוגל, המשדר אלגנטיות ומודרניות. הבקבוק מעוטר בפקק ייחודי בצורת האות T המשלב את צבעי הדגל האייקוניים של טומי הילפיגר – אדום, לבן וכחול.

 

בהתאם לערכי המותג של טומי הילפיגר, המדגישים אחדות וחיבור הבושם נוצר בשיתוף פעולה ייחודי בין שני בשמים מובילים Nadège Le Garlantezec  ו- Jacques Huclier שיתוף הפעולה הזה מדגים את המחויבות של המותג ליצירת חוויות ריח יוצאות דופן ומעוררות השראה.

 

IMPACT TOGETHER ניתן להשיג בלילית קוסמטיקה – צילום: יח"צ

 

על הבושם:

Tommy Hilfiger IMPACT TOGETHER – הניחוח מינרלי ימי ועצי, לוכד את האווירה הקרירה והשובבה של אחר הצהריים עם חברים ובני משפחה. אנרגיה זו מתעוררת לחיים באמצעות תו מימי מינרלי רענן בשילוב תווים עליונים של פלפל שחור עם שמן מרווה ולוונדר  בסיס הבושם אלגנטי שילוב עץ ארז ווטיבר המועצם על ידי עץ האקיגלה סימן ההיכר של כל קולקציית האימפקט .

 

הניחוח: מינרלי ימי ועצי

תו עליון: קלונה, פלפל שחור, מינרלי ימי

תו  הלב: מרווה, לבנדר

תו הבסיס: ווטיבר

 

מחיר מומלץ לצרכן: Tommy Hilfiger IMPACT TOGETHER  לגבר – 329 ₪ ל – 100  מ"ל

 

ניתן להשיג ברשת הסופר-פארם, בחנויות הפרטיות ובאתר לילית קוסמטיקה.

 

IMPACT TOGETHER ניתן להשיג בלילית קוסמטיקה – צילום: יח"צ

 

https://lilit.co.il/

 

אודות : TOMMY HILFIGER

טומי הילפיגר מעצב אופנה אמריקאי נולד וגדל בניו יורק, ארצות הברית. המותג נוסד בשנת 1985 מאז ועד היום הפך למותג אופנה עולמי תוך שימת דגש על איכות הבדים, הבגדים והבישום  עד הפרטים הקטנים.

בנוסף לבגדים, נעליים, אביזרי אופנה ותיקים המותג מלביש גברים ונשים בניחוחות בעלי נוכחות מדהימה. הבשמים של טומי הילפיגר נחשבים למסקרנים ובלתי צפויים בעיצובים מרגשים.