כותרות אחרונות
Search

מועדון "All Club" ומבשלת בירה ישראלית טרייה "Jem's Beer Factory", משיקים את הקונספט "Business & Pleasure"

ליהנות ממיטב המומחים, באווירה לא מחייבת !

מועדון "All Club" ומבשלת בירה ישראלית טרייה "Jem's Beer Factory", משיקים  את הקונספט "Business & Pleasure"

 

באירוע רב משתתפים שהתקיים ב –  Jem's Beer Factory סניף פ"ת במעמד בכירים, השיקו מועדון הצרכנות לעסקים קטנים All Club ומבשלת הבירה הישראלית הטרייה  Jem's Beer Factory  את Business & Pleasure , קונספט מיוחד למפגשי העשרה עבור בעלי עסקים קטנים, שיתקיימו בסניפי Jem's Beer Factory ברחבי הארץ.

 

אתי רז, מנכ"ל מועדון All Club פותחת את האירוע – צילומים: יאיר שגיא

 

במסגרת הקונספט החדש, יקיים מעת לעת מועדון הצרכנות  All Club אירועי בוטיק שמטרתם להעשיר את הידע של בעל ובעלת העסק, לסייע להם בהיבטים שונים ולספק להם מידע מקצועי, וזאת באווירת בילוי קונספטואלית של המבשלה בפתח תקווה ושאר הסניפים, על כוס בירה ישראלית איכותית.

 

דניאל אלון מייסד, מנכ"ל ובעלים jems – צילומים: יאיר שגיא

 

במפגשי  Business & Pleasure ייהנו חברי All Club מהרצאות ממיטב המומחים בנושאים מקצועיים ובהם אשראי ומימון, מכירות, שיווק ויחסי ציבור, רשתות חברתיות, מיסוי וכו', וכן  ממופעי תרבות ופנאי של אמנים, בעלי עסקים קטנים בעצמם, במגוון סניפי הרשת – מודיעין, קיסריה, פתח-תקווה, פרדס חנה, כפר סבא ועוד…

 

מימין לשמאל: אתי רז, מנכ"ל מועדון All Club, דניאל אלון מייסד, מנכ"ל ובעלים jems, גרמי וולדפלד מייסד וברומסטר – צילומים: יאיר שגיא

 

 

אתי רז, מנכ"ל מועדון All Club:  הקונספט החדש, Business & Pleasure  נועד להוציא את בעלי העסק מהשגרה היומיומית ולהעניק להם את המשאבים הדרושים להצלחתם"……………. "אנו מביאים היום למגזר העסקים הקטנים בשורה כפולה, מפגשי העשרה שיקדמו את האינטרסים העסקיים, שיווקיים ותדמיתיים שלהם, בשילוב אווירה קלילה ומהנה ברשת מבשלות הבירה המובילה בישראל. אני מזמינה בעלי עסקים קטנים להצטרף למועדון All Club וליהנות מעולם שלם של שירותים, פעילויות והטבות".

 

צילומים: יאיר שגיא

 

באירוע השתתפו בכירי  Jem's Beer Factory ובהם דרור ארז מנכ"ל, גרמי וולדפלד מייסד וברומסטר ודניאל אלון מייסד, מנכ"ל ובעלים שאמר: "אנו משיקים היום קונספט חדש שיהווה עבור בעלי עסקים פלטפורמה מיטבית להפקת ערכים מגוונים ההכרחיים לצמיחתם, בשילוב אווירת פאן המאפיינת את סניפי הרשת במהלך השנים".

 

צילומים: יאיר שגיא