כותרות אחרונות
Search

מועדון הכושר קולנוע פאר מארח את תמר בלומשטיין "מלכת הגבינות".

קולנוע פאר מכון כושר – צילום: יח"צ

 

 

לא רק למנויים:

מועדון הכושר קולנוע פאר מארח את "מלכת הגבינות" עם דוכן גבינות הישר מן המושב לרגל חג שבועות בבוקר ה10.6 וכולם מוזמנים!!! בין הגבינות צ'דר מעושנת 3 שנים, גאודה אגוזי מלך, מנצ'גו כמהין ועוד…

הדוכן של מלכת הגבינות יהיה פתוח בקולנוע פאר (ישעיהו 1 ת"א) לקראת שבועות ביום שני 10.6 בין השעות 7:00-11:00

 

מועדון הכושר "קולנוע פאר", מארח לקראת שבועות את "מלכת הגבינות" עם דוכן גבינות הישר מן המושב. מלכת הגבינות היא תמר בלומשטיין, מושבניקית בת 21 שפתחה את העסק הראשון שלה בתחילת המלחמה ונאלצה לסגור את החנות שתכננה לפתוח באשדוד ולהעתיק את העסק למושב. היא מתגוררת 40 ק"מ מעזה  במושב בניה והשלכות המלחמה כאמור לא פסחו עליה.

 

תמר בלומשטיין – מלכת הגבינות מגיעה לקולנוע פאר לרגל חג שבועות – צילום: יחסי ציבור

 

ינקי אובזילר מנכ"ל קולנוע פאר: "כעסק תל אביבי שכונתי שמחובר לתושבי השכונה כאן, זיהינו מחסור על אף שישנם כמה מרכולים בכל האמור לגבינות איכותיות ורצינו להביא את תמר "מלכת הגבינות" שהיא תושבת הדרום ולפרגן למתאמנים ולכל השכנים שלנו ומי שירצה להגיע לרכוש גבינות של עסק ישראלי, כאן במרכז תל אביב".

 

מלכת הגבינות מגיעה לקולנוע פאר לרגל חג שבועות – צילום: יחסי ציבור

 

מלכת הגבינות תביא איתה את כל תוצרת הגבינות האיכותית. בין הגבינות (כולן כשרות) אש יימכרו יימכרו: גבינות תוצרת הולנד, איטליה, צרפת, ספרד:

גאודה – גאודה בקר, גאודה זרעי חרדל, אגוזי מלך, עגבניות וזיתים, פסטו אדום או ירוק,עיזים, טבסקו, גאודה בקר מיושנת שנתיים, גאודה שום שחור, גאודה עזים כמהין, מנצ'גו קלאסית, מנצ'גו שמן צ'ילי, מנצ'גו רוזמרין מיושנת שנתיים, מנצ'גו כמהין, מנצ'גו שום שחור, צ'דר כתום, צ'דר עם בצל וצ'דר לבן מיושנת 3 שנים. טווחי המחירים 10-30 ₪ ל100 גרם.

 

ינקי אובזילר מנכ"ל מועדון קולנוע פאר – צילום: יניב כהן

 

הדוכן של מלכת הגבינות יהיה פתוח בקולנוע פאר (ישעיהו 1 ת"א) לקראת שבועות ביום שני 10.6 בין השעות 7:00-11:00

 

תוכלו למצוא את מלכת הגבינות גם באינסטגרם ובמספר 050-9421166

 

קולנוע פאר, ישעיהו 1 תל אביב, טלפון 03-5441344

תחתית הטופס

שעות פתיחה: א-ה 6:00-23:00, ו 7:00-19:00, שבת 8:00-20:00

אתר, פייסבוק , אינסטגרם, טיקטוק

 

קולנוע פאר – מחזירים את הכיף לספורט

מועדון הכושר "קולנוע פאר", מוסד תל-אביבי מוכר וידוע, נבנה על חורבות בית הקולנוע האגדי קולנוע פאר שנוסד בשנת 1958. בית הקולנוע נסגר להקרנות בשנת 2007 ובשנת 2010 נפתח מועדון הכושר הנושא את שמו. המועדון נוסד על ידי יזמים צעירים שרצו חדר כושר שונה מהרגיל, מקום שבאים אליו כדי ליהנות ולא בגלל שחייבים להתאמן, מקום שהוא חלק אינטגרלי מהשכונה, מזמין ופונה לכולם.

 

קולנוע פאר המאובזר, מציע חווית אימון שונה, כיפית ונעימה  במתחם המתפרש על פני 1,000 מ"ר במספר מפלסים: מפלס המועדון, בו מכשירי כושר, מתחם משקולות, ומציע מגוון עצום של שיעורי סטודיו ביניהם: שיעורים פונקציונליים, שיעור בר, יוגה, ספינינג, פילאטיס, ריקוד ואימוני אגרוף במתחם אגרוף מקצועי. צוות המאמנים מקצועי, כל אחד בתחומו, מעניקים ליווי יומי למתאמנים הפוקדים את המקום במקצועיות וחברות. בנוסף לזאת, המועדון מציע חווית קהילתית ומגבשת על ידי קיום אירועים מיוחדים בחגים, סדנאות הרצאות ומסיבות לקהל הלקוחות.