כותרות אחרונות
Search

חברת "OIG" משיקה את ה "baby bullet" – בלנדר חדשני המיועד לשמור על איכות מזונם של התינוקות.

 

 

מהיר ובטוח: ה- "baby bullet" דואג לאיכות מזון התינוקות שלכם.

 

כל הורה מגיע לרגע הזה שהוא מבין שהתינוק שלו כבר החל לגדול וצריך להתחיל בשלב נוסף – שלב הטעימות והאוכל הטחון. זהו ללא ספק שלב קריטי בהתפתחות הילד שבו הוא מגלה לראשונה טעמים ומאכלים שונים. עם שלב הטעימות באה גם האחריות ההורית על המזון שנכנס לגופם של הפעוטות והרצון לשלב באוכל כמה שיותר וויטמינים וערכים תזונתיים. 

                                                                                                                  

בימים אלה משיקה חברת "OIG", העוסקת בתחום הייצור, הייבוא והשיווק של מוצרי חשמל ביתיים, את ה  baby bullet של חברת  NutriBullet, המייצרת את הבלנדרים המובילים בעולם.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

ה "baby bullet"  הינו בלנדר חדשני המיועד לשמור על איכות מזונם של התינוקות. במארז המוצר ימצא כל רוכש  בלנדר איכותי, כוסות הגשה ומגש הקפאה על מנת לשמור על טריות המזון למועד מאוחר יותר.  

 

ה "baby bullet"  מביא עמו בשורה שתשמח לא מעט הורים, לראשונה בישראל בלנדר המיועד עבור תינוקות מגיע עם אישור מעבדה ותו האיכות המחמיר של מכון התקנים האמריקאי ,המאשר שאין חשש מפליטת גורמי פלסטיק היכולים להיות מופרשים לאוכל התינוק "bpa free"  ללא ביספינול A.

 

התו מבטיח שלא ימצאו שאריות פלסטיק רעילות בתוך מזונם של התינוקות וכך להורים תהיה שליטה מלאה על איכות המזון שנכנס לגופם.  

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

עופר גבאי סמנכ"ל פיתוח עסקי מכירות OIG: "אנו גאים להשיק את הבלנדר הייחודי לתינוקות שיעזור להורים לספק לילדיהם את המזון האיכותי ביותר תוך שמירה על הוויטמינים והערכים התזונתיים. בארה"ב שמים דגש על שאריות פלסטיק בבלנדרים בכלל ובבלנדרים לתינוקות בפרט, כולי תקווה שעם השקת המוצר החדש גם בארץ יאמצו את התקן המחמיר שעוזר לשמירה על בריאות ילדנו".

 

מחיר: 395 ש"ח

 

ניתן להשיג ברשתות החשמל המובילות  לרשימת הסניפים:  www.oig.co.il