כותרות אחרונות
Search

מבצע חגים בסטודיו "Peach" "מפעל לחיטוב ישבנים" – ב- 99 ₪ ל 3 אימוני היכרות – הכניסה לנשים בלבד.

סטודיו "PEACH" המפעל לחיטוב ישבנים – צילום: אלכס מש

 

מבצע חגים בסטודיו "Peach"  "מפעל לחיטוב ישבנים" – ב- 99 ₪ ל 3 אימוני היכרות – הכניסה לנשים בלבד.

סטודיו "PEACH" לפילאטיס מכשירים ואימונים פונקציונאליים במרכז רמת גן, יוצא עם מבצע לחגים: 99 ₪ ל 3 אימוני היכרות.

 

סטודיו PEACH לפילאטיס מכשירים ואימונים פונקציונאליים, הממוקם בלב רמת גן, יוצא במבצע מיוחד לכבוד החגים: 3 אימוני היכרות ב-99 ₪ בלבד! המבצע בתוקף עד 31.12.2024.

 

סטודיו PEACH, שהוקם בשנת 2017 על ידי ענבר חן, מציע אווירה אינטימית ואימונים לנשים בלבד. בין מגוון האימונים המוצעים תוכלו למצוא את אימון הדגל – "חיטוב בטן וישבן", פילאטיס מזרן ומכשירים, אימוני כוח, אימונים פונקציונאליים, יוגה, גמישות, ואימוני אירובי כמו HIIT, עיצוב דינאמי וזומבה. בנוסף, הסטודיו מציע אימון ייחודי לאימהות בחופשת לידה – "אימהות ותינוקות", בו התינוק משתלב כחלק מהאימון עצמו.

 

סטודיו "PEACH" המפעל לחיטוב ישבנים – צילום: אלכס מש

 

האימונים מותאמים לכל רמה – ממתחילות ועד מתאמנות מנוסות, מתוך מטרה שכל אחת תמצא את המקום שלה ותתחבר לאורח חיים ספורטיבי.

 

צוות המאמנות של הסטודיו כולל עשרות מאמנות מקצועיות ומנוסות, כל אחת בתחומה. "לא פעם מגיעות אליי נשים שאומרות שהן לא אוהבות ספורט, ואני תמיד עונה להן – ההפך הוא הנכון! הרעיון הוא לשלב את הספורט באורח החיים שלך בצורה טבעית ונעימה. כשהאימונים מהנים, קל יותר להתמיד ולראות תוצאות. לכן, חשוב למצוא את החיבור וההנאה בספורט, כי שם טמון המפתח להצלחה!"

 

סטודיו PEACH  – זאב ז'בוטינסקי 28 רמת גן טלפון 054-3971138

אתר PEACH , אינסטגרם, פייסבוק

 

סטודיו "PEACH" המפעל לחיטוב ישבנים – צילום: אלכס מש

 

סטודיו Peach מפעל לחיטוב ישבנים

בעולם שבו הכושר והבריאות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, "סטודיו Peach – מפעל לחיטוב ישבנים" בבעלות ענבר חן, נפתח בשנת 2017 ומציע חווית אימון ייחודית וממוקדת לנשים שרוצות להרגיש ולהיראות במיטבן. הסטודיו, הממוקם במתחם נוח ומודרני, כולל שני חללים ייעודיים: אחד לאימוני פילאטיס מכשירים המתמקדים בעיצוב וחיטוב הגוף, וחלל נוסף לאימוני כוח, אירובי ואימונים פונקציונליים הנקראים "אימוני המפעל", כשאימון הדגל במתחם זה הוא חיטוב בטן וישבן.

 

החזון של סטודיו "Peach" ,הוא להעצים נשים בכל הגילאים והכושר הגופני, ולהעניק להן כלים להשגת מטרותיהן הפיזיות והנפשיות. הסטודיו מתאפיין באווירה אינטימית ותומכת, שבה כל אישה מרגישה חלק מקהילה מגובשת של "אפרסקית חטובה" – שם החיבה ללקוחות המסורות של המקום.

 

במהלך השנים , "Peach" הפך לבית שני עבור מאות נשים, שמצאו בו את המקום המושלם לא רק לשפר את הכושר הגופני, אלא גם להטעין את הנפש באנרגיות חדשות. השילוב של טכניקות פילאטיס מתקדמות במתחם אחד, עם מכשור מתקדם לאימוני כוח, אירובי ופונקציונלי במתחם השני, עם אימונים שונים ביניהם "חיטוב בטן ישבן", על פיו קראה ענבר למקום: "המפעל לחיטוב ישבנים"; עבור לפילאטיס מזרן ומכשירים; אימונים קלאסיים פונקציונאליים; אימוני יוגה, גמישות ואימונים אירוביים – HIT, עיצוב דינאמי, זומבה ואימון אימהות ותינוקות, כולם מאפשרים לכל אחת למצוא את הדרך המתאימה לה ביותר לחטב את הגוף ולשמור על כושר מעולה. כל שיעור מותאם אישית לצרכים וליכולות של כל אחת, עם ליווי צמוד של צוות מדריכות מקצועיות ומנוסות. ב"Peach" מאמינים שאימון נכון אינו רק גופני, אלא גם נפשי – ולכן דואגים להעניק ללקוחות סביבה תומכת ומחבקת שבה הן יכולות לצמוח ולהתחזק בכל המובנים. בין אם את מחפשת לחטב את הישבן, לשפר את היציבה, לחזק את השרירים או פשוט להקדיש זמן לעצמך, "Peach" הוא המקום בשבילך.