כותרות אחרונות
Search

מבצעי האחריות של מוצרי החשמל מבית "BSH" שהתחילו השבוע, חוזרים והם כוללים מגוון מוצרים של מותגים ידועים ואהובים: "בוש", "סימנס" ו"קונסטרוקטה".

צילום: SIEMENS:  התמונה להמחשה בלבד

 

 

מבצעי האחריות של מוצרי החשמל מבית "BSH" שהתחילו השבוע, חוזרים והם כוללים מגוון מוצרים של מותגים ידועים ואהובים: "בוש", "סימנס" ו"קונסטרוקטה".

מבצעי האחריות של מוצרי החשמל מבית "BSH" חוזרים בדיוק בזמן של מעברי דירות וכוללים מגוון מוצרים של מותגים ידועים ואהובים: "בוש", "סימנס" ו"קונסטרוקטה".

 

חברת BSH יוצאת במבצעי הרחבת אחריות* ל-5 שנים בעד 199 ש"ח בלבד. תזמון המבצעים נועד לתת מענה לצרכנים המעוניינים בהרחבת אחריות בזמן מעברי הדירות ולהתחדשות במוצרי חשמל לבית לקראת החגים. במבצע שמתחיל היום ויימשך עד 15.10 נכללים מגוון מוצרים מבית המותגים בוש, סימנס וקונסטרוקטה כגון מכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים, תנורים בנויים וכיריים אינדוקציה** במבצע 5 שנות אחריות ב-199 ש"ח בלבד, אחריות בדיוק כמו בשנה הראשונה! בנוסף המותגים בוש וסימנס מציעים מבצע אחריות נוסף עבור מקררי 4 דלתות בנפח גדול במיוחד של 5 שנות אחריות*** ב-299 שקלים בלבד.

 

צילום: BOSCH –  התמונה להמחשה בלבד

 

היבואן הרשמי BSH שם לנגד עיניו את העדפות הצרכן הישראלי ורוצה לתת ללקוחותיו את העסקאות המשתלמות ביותר במקסימום ביטחון, על כן, החברה מציעה את מבצע הרחבת האחריות המעניק ללקוח שקט ורוגע לטווח ארוך. כפי שאמר דוד חקק מנכ"ל BSH ישראל: "אנו שמחים להציע ללקוחותינו את האפשרות להרחיב את האחריות על מוצרינו ל-5 שנים במחיר משתלם במיוחד ולראש שקט. במסגרת ההטבה, מוצעת אפשרות ליהנות משירות אחריות של 5 שנים על מגוון המוצרים, בעלות של עד 299 ₪ בלבד. אנו בחברת BSH מאמינים באיכות הגבוהה של מוצרינו, המיוצרים בתקנים מחמירים ועוברים בדיקות קפדניות. על כן, אנו שמחים להעניק ערך מוסף ללקוחותינו באמצעות ההטבה".

 

צילום: SIEMENS:  התמונה להמחשה בלבד

 

*4 שנים בתשלום + שנה ללא עלות ע"פ חוק. בתוקף עד 15.10.24 ובכפוף לתנאי המימוש. **למעט דגמי תנורים/כיריים כמפורט בתקנון באתרים בוש\סימנס\קונסטרוקטה. התשלום יתבצע אצל חברת השירות 2220*. 

 

*** 4 שנים בתשלום, בנוסף לשנת אחריות ללא עלות ע"פ חוק ובכפוף לתנאי תעודת האחריות. בתוקף עד 30.9 ובכפוף לתקנון באתר בוש/סימנס. למימוש התקשרו 2220*. דירוג אנרגיה: E | קוט"ש: 333 | דירוג אקלים T

 

את תקנוני המבצע המלאים תוכלו למצוא באתרי המותגים:

בוש:

תקנון כללי- https://www.bosch-home.co.il/specials/5y-all

תקנון מדיחים – https://www.bosch-home.co.il/specials/5y-dish

 

סימנס:

תקנון כללי – https://www.siemens-home.bsh-group.com/il/local/takanon/5y-all

תקנון מדיחים – https://www.siemens-home.bsh-group.com/il/local/takanon/5y-dish

 

קונסטרוקטה:

תקנון כללי – https://www.constructa.com/il/wildcard/takanon/5y-all

תקנון מדיחים – https://www.constructa.com/il/wildcard/takanon/5y-dish

 

אודות חברת BSH ישראל:

BSH הינה אחת החברות המובילות ויצרנית מוצרי חשמל ביתיים הגדולה באירופה. BSH ישראל הוקמה בשנת 2001 בבעלות מלאה של קונצרן בוש והינה חברת בת של החברה הגרמנית המייצרת מקררים, מדיחי כלים, תנורים, מכונות כביסה, כיריים, מיקסרים, שואבי אבק ועוד לשימוש ביתי. החברה מייצגת בארץ את המותגים: BOSCH SIEMENS CONSTRUCTA GAGGENAU והינה היבואן הרשמי. BSH חרטה על דגלה לספק מוצרים איכותיים ואמינים תוך שימת דגש על טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב עדכני ושמירה על הסביבה.