כותרות אחרונות
Search

לקראת יום המשפחה.! כך תרתמו את כל בני המשפחה להשתתף במטלות הבית – באדיבות: מומחי "Dyson".

צילום: יח"צ "דייסון"

 

לקראת יום המשפחה.!

כך תרתמו את כל בני המשפחה להשתתף במטלות הבית.

מומחי "Dyson" מעניקים טיפים והמלצות שיסייעו לשתף את כל בני המשפחה להשתתף במטלות הבית.

 

צילום: יח"צ "דייסון"

 

מי לא מכיר את הסיטואציה שבה מבקשים מבן משפחה לנקות אחריו או להשתתף בניקיון הבית ונתקלים בתירוצים בלתי פוסקים? יום המשפחה הוא הזדמנות מצוינת להתכנס ולעבוד כצוות כדי לשמור על הבית שלכם נקי ומסודר.. מומחי "Dyson" מעניקים טיפים והמלצות שיסייעו לרתום את בני הבית לניקיון יעיל שאף יתרום לגיבוש משפחתי מלא בהנאה.

 

הקצו משימות ספציפיות: התאימו לכל בן משפחה משימה או אזור מסוים לניקוי בבית. זה יסייע להבטיח שהניקיון יהיה יסודי ושאף אזור בבית לא יתפספס.

 

צילום: יח"צ "דייסון"

 

וודאו שלכל אחד יש את הכלים המתאימים לעבודה: שואבי האבק של "Dyson" נועדו להפוך את פעולת הניקיון לנוחה ויעילה, עם מערכות יניקה וסינון מתקדמות שיכולות להסיר ביעילות לכלוך, אבק ופסולת מכל סוגי המשטחים.  שואב האבק "Dyson V15"  בטוח יסייע במלאכה, בעל מברשת מאירה המגלה חלקיקי אבק בלתי נראים וניתן לעבוד איתו עד 60 דקות רצוף – מה שיבטיח ניקיון יסודי מבלי להתאמץ!

 

 

הפכו את הניקיון למשחק: ניקיון הוא לא בהכרח משימה מהנה ואף עלול להיות משעמם. לכן מומלץ לנסות להפוך את המשימה לזמן איכות משפחתי ולשלב בה יותר עניין. ניתן לערוך תחרות בין בני הבית כדי לראות מי יכול לסיים את המשימה שלו הכי מהר או מי יכול למצוא הכי הרבה אבק ובאילו פינות מפתיעות מצא אותם בהן. המנצח יקבל פרס שייקבע מראש.

 

צילום: יח"צ "דייסון"

 

עודדו השתתפות: דאגו שכולם יהיו מעורבים בתהליך הניקיון, גם הילדים וגם הבוגרים יותר במשפחה. תחילה, ניתן להקצות להם משימות פשוטות כמו איסוף צעצועים או הכנת הבית לקראת השאיבה.

 

השתמשו באביזרים הנכונים: הכינו מבעוד מועד כל מה שיסייע לכם בניקיון קל ויעיל. שואבי האבק של "Dyson" ידועים בשאיבה העוצמתית ובטכנולוגיה המתקדמת שלהם, שהופכת אותם למושלמים לניקוי שטיחים, רצפות עץ ,ריפודים ואפילו (כן, כן) את חיות המחמד שלכם, לכן הקפידו  להשתמש באביזרים הייעודיים המצורפים לשואב לפי המשטח שעליכם לנקות  כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

צילום: יח"צ "דייסון"

 

הפכו את הניקיון המשפחתי לאירוע קבוע: הפכו את הניקיון לחלק קבוע מהשגרה המשפחתית שלכם. כך, זה יהפוך להרגל ולמשהו שכולם מצפים לעשות ביחד.

 

הטיפים האלה יאפשרו לכם ולבני המשפחה לעבוד יחד כדי לשמור על בית נקי ומסודר יותר, להתחבר זה לזה וליהנות מזמן איכות ביחד.  יום משפחה שמח!

 

צילום: יח"צ "דייסון"

 

ל- "Dyson" מבחר שואבי אבק עם מגוון גדול של אביזרים לניקוי כל פינה בבית.

לפרטים ורכישה: dyson.co.il בחנויות החשמל המובחרות ובמתחם "Dyson" בקניון עזריאלי ת"א.

שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.