כותרות אחרונות
Search

לקראת חג שבועות – מוצרים באווירת החג.

ליסטרין – מי פה – צילום: יח"צ

 

לקראת שבועות – מוצרים באווירת החג.

 

Classic OR מסכה לחידוש העור של דוקטור עור.

מסכה לטיהור וחידוש מראה העור, המכילה 95% רכיבים ממקור טבעי. המסכה מנקה את העור, מעודדת את התחדשות תאי העור ומסירה בעדינות תאים מתים מהשכבות העליונות של העור. בנוסף, המסכה מרגיעה את העור, מזינה, מעשירה בלחות, משפרת את גמישות העור ומסייעת למראה עור חלק, רך ונעים למגע ולהענקת תחושה מרעננת. כמו כן, מסייעת בהפחתת כתמי עור ובכך מעניקה מראה עור חיוני, רענן, זוהר ובעל גוון אחיד יותר. בנוסף, המסכה מכילה חומצה לקטית המסייעת לטיהור יסודי של הנקבוביות באמצעות הסרת תאי עור מתים ולחידוש מראה העור ולקבלת מראה עור בעל גוון אחיד וחלק יותר. ללא SLS, ללא אלכוהול. 

מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 ש"ח. 

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור…

 

 

מסיכה דוקטור עור – צילום: יח"צ

 

 

 

OGX שמפו ומרכך מזינים בתוספת חלב קוקוס.

OGX – שמפו ומרכך בעלי מרקם קרמי, בעלי נוסחה ייחודית המשלבת חלב ושמן קוקוס עם פרוטאין ומסייעים בחיזוק סיבי השיער, מעניקים גמישות, לחות, איזון והזנה יומיומית לשיער יבש, חסר לחות וברק.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 32.90 ש"ח ליחידה.

ניתן להשיג ברשת סופר פארם

 

 

שמפו מרכך לחג השבועות – צילום: יח"צ

 

 

ליסטרין – ADVANCED WHITE MILD TASTE.

ליסטרין – שטיפת פה להסרת כתמים קשים מהשיניים ולשיניים לבנות יותר תוך שבוע אחד בלבד.   הנוסחא הייחודית מכילה שמנים אתריים עוצמתיים המפחיתים את רובד החיידקים, מנקה את משטח השן, מסירה כתמים בטכנולוגיה מלבינה שאינה גורמת לשחיקה ואינה פוגעת בשכבת האמייל. מכילה פלואוריד לרה-מינרליזציה ולחיזוק של זגוגית השן.

מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ש"ח.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

 

ליסטרין – מי פה – צילום: יח"צ