כותרות אחרונות
Search

לקראת האביב מציג מותג "HOUSE OF MARLEY" רמקולים חדשים באיכות סאונד מעולה.

האוס אוף מארלי . רמקול GET TOGETHER 2 – צילום יח"צ חו"ל

 

חדש ממותג "HOUSE OF MARLEY".

לקראת האביב מציג מותג "HOUSE OF MARLEY" רמקולים חדשים באיכות סאונד מעולה.

הרמקולים החדשים עמידים למים ולאבק ומאפשרים חגיגה והנאה בכל מקום ובכל אתר.

 

מותג הסאונד הסאונד והלייף סטייל "האוס אוף מארלי" שהוקם  ע”י בניו של בוב מארלי, ממשיך לשמור  אמונים  לערכים של איכות, שמירה על הסביבה ואחריות קהילתית גם בקולקציית הרמקולים החדשה שלו. הרמקולים משלבים איכות סאונד מעולה, בטכנולוגיה עדכנית. לצד עיצוב עוצר נשימה ושמירה על ייצור מחומרים ממוחזרים, תוך הפחתה ניכרת בפגיעה בסביבה ובכדור הארץ.

 

מוצרי "HOUSE OF MARLEY" מיוצרים מבמבוק, סיליקון ממוחזר, בד ממוחזר ואלומיניום והנחושת ממוחזרים. במסגרת הדאגה לשמירה על מקורות העץ בעולם פועל המותג הבינלאומי בשמירה על יערות הגשם ובנטיעת עצים בכל רחבי העולם.

 

 

GET  TOGETHER 2

האוס אוף מארלי . רמקול GET TOGETHER 2 – צילום יח"צ חו"ל

 

המהדורה החדשה של רמקול הדגל  של "HOUSE OF MARLEY"  מגיע עם  סאונד חזק יותר, ואיכותי יותר. מאפשר שימוש גם בחללים סגורים, לצד ניידות.

 

הרמקול מציע חיבור Bluetooth 5.0 , 16 שנות שמע, תגבור באס עם מצבי EQ, המאפשר שליטה ושינוי בין סאונד יותר באסי, לאקוסטי או נטרלי. אפשר לחבר מספר רמקולים שיעבדו בייחד עם תוך כדי סיכרון. ניתן להעביר אותו ממקום למקום תוך כדי שימוש בידית אחיזה. והוא עמיד במים ואבק. מה שמאפשר שימוש שלו בטיולים, פעילות בשטח ובטבע וגם ליד מקורות מים, כמו חוף הים, או שפת הבריכה.

מחיר: 990 ₪

 

 

GET  TOGETHER 2 – mini 

האוס אוף מארלי . רמקול GET TOGETHER 2 – צילום יח"צ חו"ל

 

הלהיט של השנה בתחום האודיו. רמקול קומפקטי וניתן לנשיאה לכל מקום, השומר על איכות הסאונד המעולה של המותג, וכל החידושים שהוכנסו באחיו הגדול יותר.  לצד הקפדה  על שימוש בחומרים ממוחזרים. מגיע עם ידית אחיזה המאפשר ללכת עם הרמקול לכל מקום, בצורה קלה ופשוטה. ההגנה מפני מים ואבק שהוכנסה לרמקול, מאפשרת שימוש במכשיר בכל מקום בו יוחלט לקיים מסיבה. על שפת הבריכה, חוף ים, או בטיול טבע בנחל.

מחיר 790 ₪

 

ניתן להשיג את מוצרי "HOUSE OF MARLEY"  באתר החברה, בחנות הקונספט בדיזינגוף סנטר, ובחנויות סאונד ואלקטרוניקה בכל רחבי הארץ.