כותרות אחרונות
Search

לקראת האביב וחג הפסח מותג "TAKE A NAP" משיק קולקציות חדשות ומרעננות ומגוון הטבות ומבצעים.

צילום: יח"צ "TAKE A NAP"

 

לקראת האביב וחג הפסח מותג "TAKE A NAP" משיק קולקציות חדשות ומרעננות ומגוון הטבות ומבצעים.

מותג העיצוב והלייף סטייל  "TAKE A NAP" מתחדש כל העת ומשיק לרגל האביב וחג הפסח קולקציות חדשות –  מגוון חדש של מצעים לחדר השינה , שמיכות מעבר קלילות, חלוקי רחצה ומגוון מוצרי עיצוב לבית כמו נרות, מבשמים, ומארזי חג. לרגל הפסח המותג מציע מגוון הטבות ומבצעים .

 

מותג "TAKE A NAP" עשה כברת דרך בתחום הטקסטיל והפך למותג איכותי ומוערך. החברה מפתחת , משווקת ומייצרת את מוצרי הטקסטיל המובחרים בארץ ובעולם.

 

לרגל האביב השיקו "TAKE A NAP" קולקציית מצעים חדשה ולבנה בעיצוב של קווים נקיים, שקטים תוך כדי תפיסה על סביבת שינה נעימה , רגועה ונינוחה בהשראת בתי מלון יוקרתיים .

 

צילום: יח"צ "TAKE A NAP"

 

בקולקציה אפשר לפגוש סדרה לבנה קלאסית חלקה וסדרה לבנה רקומה (הסדרה קיימת ברקמה בצבע אבן וברקמה בצבע אפור).

 

את הקולקציה חותמת סדרת ציפיות עשויה 100% כותנת סאטן (לא מבריק) בצפיפות 600 חוטים לאינטש הבריאה לעור הפנים ומהווה תוספת מושלמת לכל סט שבוחרים. בד איכותי בעל סגולות ייחודיות לו. המגע הראשוני עם הבד קריר ובתוך שניות ספורות המגע של הבד עם עור הגוף, הופך לנעים ומגיע לטמפרטורה אידיאלית, מתוקף כך השינה עמוקה, רצופה ונעימה יותר.

 

מחיר המצעים  נע בין 499-1,200 ₪  לסט מלא. 

 

סדרת ציפיות ה signature מעותרת ברקמה עם שם המותג החתומה על ידי מעצבת החברה גל דרייבלט. זוהי מהדורה מוגבלת לחג. מחיר ציפית 149 ₪ .

 

מגוון מארזי חג מהודרים החל מ 200 ₪ – 2,000 ₪ בשילוב יינות מוצרי קריסטל וטקסטיל:

שמיכות DREAM מעבר קלילות דגם  DREAM  בד אריגה ב- 4שכבות של חוט דק, 100% כותנה , השמיכה עשויה בד כותנה אורגני רך ונעים. השמיכה מגיעה במידות שונות זוגי, יחיד ולתינוק. כמו כן משמשת גם ככיסוי מיטה. החל מ 189 ₪ עד 549 ₪.

 

צילום: יח"צ "TAKE A NAP"

 

חלוקי רחצה לנשים וגברים bamboo חלוק רחצה מפנק עם כובע. עשוי 100% בד במבוק איכותי, משרה תחושה מלטפת נעימה ורכה לאחר המקלחת. יכולת ספיגה ויבוש מהיר, קיים בצבעוניות אדמתית אופנתית המשרה רוגע. 419 ₪ ולכבוד החג ב- 20% הנחה.

 

צילום: יח"צ "TAKE A NAP"

 

דיפיוזר Inspire Black – מפיץ ריח בבקבוק השחור ריחות פריזאיים בניחוחות טבעיים. מגיע עם מקלות במבוק. דפיוזרים ומבשמים 179-319 ₪.

  

צילום: יח"צ "TAKE A NAP"

 

נר FEEL טבעי בצנצנת זכוכית עם מכסה- המילוי הוא שעווה טבעית עם פתיל כותנה המפיץ ריח אזורי בניחוח אהוב מסדרת הריחות Feel. ניחוח של פריחת הדרים נעים ורומנטי. מחיר 149 ₪.

 

 

צילום: יח"צ "TAKE A NAP"

 

 

ועוד מגוון מוצרים + הנחה למצטרפים ולחברים של TAKEANAP

 

אודות "TAKE A NAP"

חברת "TAKE A NAP" הוקמה בשנת 2004 על ידי גל דרייבלט, מעצבת החברה. החברה מתמחה בבדים ושמה דגש רב על איכות, החל מבחירת חומרי הגלם דרך תהליכי הייצור ועד המוצר המוגמר. תהליכי הייצור מתחילים משלבי הסריגה, האריגה והאשפרה והתפירה נעשית בדגש על בקרת איכות וטיב המוצר והקפדה על שימוש בחוטי כותנה סרוקים.

 

"TAKE A NAP"  מאמינים בחדשנות , איכות , טכנולוגיה מתקדמת ואיכות הסביבה. החברה בעלת אג'נדה אקולוגית, ומייצרים הבדים במפעלים ברחבי הארץ ללא שימוש בחומרים שאינם מתכלים. שימוש בחומרים ובדים איכותיים. כמו כן, המותג הינו טבעוני ( ללא שימוש בנוצות , בדים סינתטיים ברמה הגבוה ביותר). כחלק מערכי החברה המותג מאמין במחויבות חברתית וסחר הוגן ולכם המפעלים איתם עובדים העובדים מקבלים שכר מעל המינימום.

 

ניתן להשיג בסניפי הרשת "TAKE A NAP" 

ובאתר : https://takeanap.co.il/