"לפנק לפנק" – הדור הבא !
גב' נויה ינאי ישראלי מונתה לסמנכ"לית השיווק בחברת "BUYME"
חברת "BUYME", פלטפורמת המתנות החווייתיות הגדולה בישראל, הודיעה על מינויה של הגב' נויה ינאי ישראלי לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה.
ינאי ישראלי, שעד לאחרונה שימשה כמנהלת ה- "Corporate Marketing" ב"לאומי קארד", נכנסת לתפקיד חדש בחברה.
ברקע מינויה של נויה ינאי ישראלי, מתכוונת חברת "BUYME" להרחיב את הפעילות העסקית והשיווקית שלה ולהיכנס לתחומי פעילות נוספים. זאת, תוך מינוף הצמיחה המהירה של החברה והמהפכה שחוללה בשוק המתנות בשנים האחרונות.
גב' נויה ינאי ישראלי היא בעלת ניסיון רב בעולם השיווק ושימשה בעבר בשורה של תפקידים בכירים, בין היתר בשידורי קשת, במשרדי פרסום מובילים ו"בלאומי קארד". בתפקידה ב"לאומי קארד" הייתה חתומה על הובלת האסטרטגיה, בניית המותג ופיתוח השפה המותגית המצליחה, המזוהה עם הסלוגן שהפך למטבע לשון, "לפנק לפנק לפנק". במסגרת תפקידה זה , ניהלה הגב' ינאי ישראלי את תחומי השיווק והדיגיטל, ערוצי המכר הדיגיטליים והתקשורת השיווקית בכיכובם של קרן מור ויובל סגל.