כותרות אחרונות
Search

לכבוד יום הולדתה, הציעה "ניופאן" ליום אחד את מגוון מוצריה בהנחה של עד 70%

 

ניופאן חגגה יום הולדת! ואתם נהנתם

לכבוד יום ההולדת התקיים יום מכירה מיוחד בו הציעה ניופאן את מגוון המוצרים בהנחה של עד 70% הנחה ליום אחד בלבד בכל סניפי האאוטלט!

מורן דאי – צילום: אבי בר

החברה קיימה את מבצע יום ההולדת לצרכנים ביום שישי ה- 21 ביולי בין השעות  06:30-15:00 בכל סניפי ניופאן אאוטלט: אשדוד, גבעת ברנר, ירושלים, ראשל"צ, ת"א, כפר סבא, נתניה וקריית חיים.

מורן דאי מנהלת מחלקת שיווק מסבירה על מגוון המוצרים – צילום: אבי בר

ניופאן, יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל יצאה ביום מכירות מיוחד עם הנחות ומחירים שכמותם לא נראו על כל מותגיה לרגל חגיגות יום ההולדת לחברה.במסגרת זו, הנחות של עד 70% חלו על עודפי מלאי ותצוגות של מגוון מותגי ניופאן. 

מחירים לדוגמא

מזגן האייר  1 כ"ס ב-999 במקום 1450 שקלים.

 

מסך טושיבה 55" ב-2990 במקום 3990 שקלים.

צילום: יח"צ

 

סיר טיגון עם כף שמן של טפאל ב 499 שקלים במקום 999  שקלים.

 

בלנדר אישי של מולינקס ב 199 שקלים במקום 349 שקלים.

 

בלנדר קיצ'נאייד בעיצוב יהלום ב 899 שקלים במקום 1490 שקלים.

 

צילום: יח"צ

מעבד מזון MINIPLUS של מג'ימיקס ב 499 שקלים במקום 799 שקלים.

מכונת כביסה קראון 5 ק"ג ב 599 שקלים במקום 999  שקלים.

צילום: יח"צ

לקראת יום המכירות נערכת החברה באופן מיוחד וביום המכירות עצמו כל עובדי ניופאן יצאו לשטח ולקחו חלק במכירות (כולל ההנהלה הבכירה של החברה- מנכ"ל, סמנכ"ל, מנהלי מחלקות ועוד).

ניופאן אאוטלט ראשון לציון – צילום: אבי בר

החברה קיימה את המבצע לצרכנים ביום שישי ה- 21 ביולי בין השעות  06:30-15:00 בכל סניפי ניופאן אאוטלט: אשדוד, גבעת ברנר, ירושלים, ראשל"צ, ת"א, כפר סבא, נתניה וקריית חיים.

ניופאן אאוטלט ראשון לציון – צילום: אבי בר

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, אודיו וצילום. המייצגת הרשמית של  מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון  TOSHIBA,BOSE ,  HAIER, ILLY, JBL , DeLonghi, KitchenAid, Magimix, Harman/Kardon, Bauknecht, , Indesit, Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups, VAX, Dirt Devil,  Canon, GRUNDIG  ועוד.