כותרות אחרונות
Search

לכבוד יום האהבה – "דומינו'ס פיצה" חוגגת שבוע של אהבה עם פיצת לב במהדורה מיוחדת ומוגבלת. תקף בין 10-16.2.21

דומינוס פיצה ליום האהבה – צילום: אנטולי מיכאלו

 

יום אהבה? בדומינו'ס פיצה חוגגים שבוע של אהבה לאנשים וכמובן לפיצה.

דומינו'ס פיצה חוגגת שבוע של אהבה עם פיצת לב במהדורה מיוחדת ובנוסף שולחת לכם לראשונה דייט דיגטלי זוגי היסטרי אצלכם בבית!

להזמנות: https://www.dominos.co.il

 

  • בדיוק עכשיו כשאין לאן לצאת דומינו'ס מגיעה לחגוג אתכם את הולנטיינס בבית עם פיצת לב יפה ומרגשת במהדורה מיוחדת (נו ברור שיתאים אש לסטורי, אל תשכחו לתייג אה?) יחד עם פעילות זוגית מפתיעה.

 

  • במשך שבוע שלם בכל רכישה באתר תוכלו לקבל את חבילת התוכן הזוגי הדיגיטלי של בּאַשֶׁערְט ודומינו'ס עם פעילות רומנטית שתשבור לכם את השגרה ותרענן את הזוגיות – מוכנים לצאת לדייט של פעם בחיים?.

 

  • לכבוד החגיגות קבלו הטבה רומנטית – פיצת לב + 2 נלווים/קינוחים  ב- 85 ₪ ובנוסף הפעלה מיוחדת של דייט זוגי במתנה! *תקף בין 10-16.2.21

 

  •  

דומינוס פיצה ליום האהבה – צילום: אנטולי מיכאלו

 

יום האהבה הבינלאומי הפעם שונה מתמיד, כוווולם בבית (אפילו הסאחים שמזמינים מקום חודש מראש במסעדה מפוארת). לכן, דומינו'ס פיצה החליטו לשדרג לכם את הדייט הביתי בכמה רמות ואפילו אפשר להישאר בפיג'מה! מה בחגיגות? מהדורה מיוחדת של פיצת לב יפייפיה שמצטלמת בול לאינסטוש ופעילות זוגית היסטרית אצלכם בסלון.

 

פיצת הלב מגיעה בבצק קלאסי וניתן לשלב בה תוספות לבחירתכם. הפיצה תצא במהודרה מוגבלת למשך שבוע בלבד בין התאריכים 10-16.2 עם הטבה רומנטית של פיצת לב + 2 נלווים/קינוחים ב- 85 ₪ ותוכן לדייט זוגי במתנה.

 

בנוסף, דומינו'ס פיצה יוצאת בשת"פ היסטרי עם הפעלה של דייט זוגי ביתי שובר שגרה במתנה מבּאַשֶׁערְט בכל רכישה. בּאַשֶׁערְט היא חברה יצרתית ופורצת דרך אשר מסייעת לזוגות להעשיר ולחזק את מערכת היחסים באמצעות תכנים לדייטים אדירים, רומנטים וסקסיים. צוות הפיתוח של המשימות עבד לילות כימים כדי להביא את התכנים הכי קרייאטיבים ומשוגעים הקשורים איך לא? בפיצה ובזוגיות כיאה לשבוע האהבה לפיצה (כמובן!!).

 

במסגרת השת"פ כל לקוח שמזמין דרך האתר או האפליקציה בשבוע האהבה לפיצה יקבל פעילות תוכן במתנה הניתנת באמצעות פורמט דיגיטלי חדשני.

 

להזמנות: https://www.dominos.co.il