כותרות אחרונות
Search

לובינסקי, יבואנית רכבי MG לישראל, ממשיכה להרחיב את פריסת הדגמים המוצעים במותג MG בישראל והפעם הסופר-מיני

צילום: יצרן / יח"צ חו"ל

 

לובינסקי, יבואנית רכבי MG לישראל, ממשיכה להרחיב את פריסת הדגמים המוצעים במותג MG בישראל.

והפעם הסופר-מיני  MG3 Hybrid+החדשה עם הינע היברידי מלא חסכוני מאוד, 7 שנות אחריות מלאה וביצועים הטובים בקטגוריה.

 

צילום: רונן טופלברג

 

MG3 Hybrid+ החדשה מגיעה לשוק הישראלי עם מפרט מנצח שנועד לכבוש את הקטגוריה – מערכת הינע היברידית מתקדמת שמניבה חיסכון משמעותי בדלק, 7 שנות אחריות יצרן מלאות או עד 150,000 ק"מ, והספק משולב של 194 כ"ס שמציעים לא רק ביצועים מצוינים וחוויית נסיעה, אלא גם חיסכון משמעותי בדלק עם צריכה ממוצעת של 4.4 ליטר ל-100 ק"מ. ה- MG3 Hybrid+ החדשה תוצע בשתי רמות אבזור – COMFORT ו-LUXURY אשר יקסמו לקהל לקוחות רחב.

 

צילום: יצרן / יח"צ חו"ל

 

  • לובינסקי, יבואנית MG לישראל החלה לשווק בישראל את MG3 Hybrid + החדשה.

 

  • MG3 Hybrid+ החדשה תשווק בישראל עם הינע היברידי מתקדם וחדש לגמרי, אשר משלב בין מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר הפועל במחזור אטקינסון שהספקו 102 כ"ס ובין מנוע חשמלי שהספקו 136 כ"ס, כך שהספקם המשולב עומד על לא פחות מ-194 כ"ס. אל מנוע הבנזין משודכת תיבה אוטומטית חדשנית בעלת 3 הילוכים ושילוב זה מניב צריכת דלק ממוצעת של 4.4 ליטר ל-100 ק"מ.

 

  • MG3 Hybrid+ תוצע בישראל בשתי רמות אבזור – COMFORT ו-LUXURY אשר יסייעו לה לפנות לקהל לקוחות גדול ומגוון ולהציע אלטרנטיבה מצוינת בקבוצת הסופר-מיני בישראל.

 

  • מחירים: MG3 Hybrid+ ברמת אבזור COMFORT, החל מ-126,888 שקל. MG3 Hybrid + ברמת אבזור LUXURY, החל מ-127,888 שקל. בתקופת ההשקה יוצעו הטבות רכישה ייחודיות.

 

  • אחריות יצרן ארוכה: בדומה לגרסאות ה-MG4, MG5, ZS EV וה-Marvel R, גם ה- MG3 Hybrid+ תשווק עם אחריות יצרן מלאה של 7 שנים או 150,000 ק"מ על הרכב ו-8 שנים או 150,000 ק"מ על הסוללה.

 

צילום: רונן טופלברג

 

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה את MG3 ההיברידית החדשה. MG3 Hybrid+, הסופר-מיני החדשה תציע בשוק הישראלי תמהיל חריג ואטרקטיבי במיוחד של הינע היברידי מתקדם המייצר חוויית נהיגה מהנה וצריכת דלק נמוכה במיוחד, 7 שנות אחריות מלאה (או עד 150,000 ק"מ), הספק משולב גבוה של 194 כ"ס, רמות אבזור גבוהות וכל זה לצד מחיר תחרותי – MG3 Hybrid+ ההיברידית החדשה מכוונת לפסגת הקטגוריה.

 

    MG3 Hybrid+ החדשה, בעלת יחידת כוח היברידית ייחודית, אשר תגיע גם לדגמי MG נוספים בעתיד הקרוב, מציעה מחד צריכת דלק מצוינת ומאידך ביצועים מרשימים וזמינות כוח מצוינת אשר הופכת כל נהיגה בכל תוואי לחוויה נעימה וחסכונית.

 

ממדיה של ה- MG3 Hybrid+ החדשה שומרות על הגזרה הקומפקטית מבחוץ לטובת חיים קלים בתחום העירוני, אך תא הנוסעים מציע מרחב מחיה נדיב, במיוחד ליושבים מאחור, יחד עם מושבים רכים ונעימים, תא מטען שימושי וכמובן שלל אבזור מפנק ובטיחותי עבור כל יושבי הרכב, לרבות פתחי מיזוג במושב האחורי, שקעי טעינה ועוד…

 

צילום: רונן טופלברג

 

מערכת הינע היברידית מתקדמת

MG3 Hybrid+ החדשה היא המכונית הראשונה מבית MG אשר מקבלת את מערכת ההינע ההיברידית החדישה ביותר. מערכת זו מורכבת מהינע בנזין משולב בחשמל, אך עושה זאת בדרך מקורית ויעילה במיוחד, בה מנוע הבערה הפנימית מסוגל לפעול גם כגורם מניע המעביר את כוחו ישירות לגלגלים וגם לפעול כגנרטור לטעינת הסוללה ללא הנעת גלגלי הרכב.

 

בצד הדלקי נמצא מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר 4 ציל' אשר פועל במחזור אטקינסון (בערה עניה לטובת חיסכון משמעותי בדלק ופליטת מזהמים נמוכה – דרגת זיהום 3) מנוע הבנזין מסובב גנרטור חשמלי המייצר הספק של 61.2 כ"ס לשם טעינת הסוללה. כאשר מנוע הבנזין משמש כגורם מניע המעניק הספק של 102 כ"ס ומומנט של 13 קג"מ, הוא מעביר את כוחו אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה אוטומטית עם 3 הילוכים.

 

צילום: רונן טופלברג

 

בצד החשמלי של צימוד המנועים נמצא מנוע חשמלי אשר מעניק הספק של 136 כ"ס וכן מומנט של 25.5 קג"מ המועברים ישירות אל הגלגלים המניעים. היחידה החשמלית מוזנת באנרגיה מסוללה בקיבולת של 1.83 קוט"ש ובמתח של 350 וולט והיא מניעה את MG3 Hybrid+ על טהרת החשמל ולשלב את מנוע הבנזין בזמן בו יש צורך בכוח מתפרץ משמעותי או שיוט ממושך. שילוב זה מאפשר האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8 שניות בלבד ו-5 שניות בלבד להאצה מ-80 ל-120 קמ"ש, להגיע למהירות מרבית (מוגבלת) של 170 קמ"ש ולהניב צריכת דלק ממוצעת של 4.4 ליטר ל-100 ק"מ. ה- MG3 Hybrid+מציעה גם שלושה מצבי השבת אנרגיה (רגנרציה) לסוללה בזמן האטה וכן בורר מצבי נהיגה (Eco, Normal, Sport) המשפיעים על תפוקת הכוח והביצועים. מערכת ההנעה ההיברידית המשולבת והמתקדמת של MG3 Hybrid+ מאפשרת 9 שילובים שונים של מערכות ההינע בכדי להבטיח ניצול אופטימלי של הביצועים מול החיסכון בדלק וצמצום הפליטה.

 

MG3 Hybrid+ החדשה מורשית גרירה עד 500 ק"ג.

 

צילום: רונן טופלברג

 

עיצוב ותכנון תא הנוסעים

MG3 Hybrid+ החדשה עוצבה בסגנון ספורטיבי וצעיר, המעניק לה נראות אתלטית וזורמת. חזיתה נעזרת באלמנטים מוכרים מה-MG4 החדשה כמו יחידות התאורה ולה נוספה גם שבכה קדמית גדולה, פתוחה ומודגשת ומכסה מנוע מוגבה ליצירת מראה כוחני וזורם. צדדיה מפוסלים עם קימורים מודגשים לאורך הדלתות, יחד עם שטח חלונות גדול וחישוקי 16" 5 צלעות בצורת Y וחלקה האחורי מעוצב בהתאם, במבנה האצ'בק מודרני ונאה.

 

 תא הנוסעים של MG3 Hybrid+ החדשה ממקסם את מרחב המחיה בו שנגזר ממידות חיצוניות קומפקטיות של 411.3 ס"מ לאורך, 179.7 ס"מ לרוחב, 150.2 ס"מ לגובה ובסיס גלגלים של 257 ס"מ. תא הנוסעים תוכנן בקפידה ששם דגש על איכות, מרחב המחיה והשימושיות מסביב לכל נוסעי הרכב. גם תא המטען שומר על נפח שימושי למדי ביחס לקטגוריה – 293 ליטר. את זה ניתן להגדיל על ידי קיפול משענת המושב האחורי לכדי 983 ליטר.

 

צילום: רונן טופלברג

 

תא הנוסעים של MG3 Hybrid+ החדשה נהנה מעיצוב נקי וזורם, חומרי הדיפון הפנימיים רכים ונעימים למגע, המושבים חובקים את הגוף ותומכים בו היטב בנסיעות ממושכות. כל אחד מיושבי הרכב זוכה למושב רך ונוח ולמרחב נדיב, במיוחד אלה היושבים מאחור. המושבים מגיעים בשני גוונים (ברמת האבזור LUXURY), בהיר וכהה לבחירת הלקוחות.

 

במרכז הדשבורד ישנו מסך מגע צף בגודל 10.25 אינץ' הגדול בקטגוריה עבור מערכת המולטימדיה החדשה של MG, ה-iSmart Lite. מערכת זו דוברת עברית מלאה וכוללת ניווט מקורי, מאפשרת גם קישוריות מלאה לממשקי Android Auto ו-Apple CarPlay וכן את תפעול רוב מערכות הרכב לרבות בקרות הבטיחות, המיזוג, שיחות הטלפון, תצוגת המצלמות ועוד. מתחת למסך זה ישנם מתגים להפעלה מהירה של עצמת השמע, מעבר למסך הבית והמיזוג. מאחורי גלגל ההגה ומול עיני הנוהגים ישנו מסך תצוגה נוסף המתפקד כלוח מחוונים שגודלו 7 אינץ' ובו כל המידע הנחוץ להפעלת הרכב. בתחתית הדשבורד ישנם שקעי טעינה (USB ו-USB-C) וכן מחזיקי כוסות. בקונסולה המרכזית, ממוקם בלם חניה חשמלי כולל Auto hold וכן בורר ההילוכים המוכר של MG בצורת חוגה, תא אכסון נסגר וגם המסעד ליד.

 

צילום: רונן טופלברג

 

MG3 Hybrid+ החדשה מציעה גם את אפליקציית iSmart אשר מאפשרת לבעלי הרכב לקבל מידע מלא על מיקומו של הרכב, להפעיל את המיזוג (חימום וקירור וברמת LUXURY גם חימום מושבים וגלגל הגה) מרחוק בטרם היציאה לנסיעה, לפתוח או לנעול את הרכב מרחוק, לגלות את מצב הטעינה של סוללת הרכב, כמות הדלק וטווח הנסיעה, לקבל התרעות אודות אבחון מצב הרכב, לקבל התרעות על לחץ אוויר נמוך בצמיגים ועוד…

 

צילום: רונן טופלברג

 

אבזור ובטיחות

MG3 Hybrid+ החדשה תשווק בשתי רמות אבזור – COMFORT ו-LUXURY אשר כוללות כבר מרמת הבסיס שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות כמו בלימת חירום אקטיבית, מערכת לשמירת מרכז הנתיב בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, מערכת שמירת נתיב עם תיקוני היגוי, תיקון מיקום בנתיב בחירום, התרעת עייפות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת, זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך. רמת האבזור LUXURY מוסיפה גם התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות, מערכת התרעה על התקרבות רכב מאחור בעת מעבר נתיב והתרעת תנועה חוצה מאחור במרחק של 25 מטר מכל צד.

 

צילום: רונן טופלברג

 

בתחום אבזור הנוחות, רמת ה-COMFORT מציעה חישוקי סגסוגת 16", התנעה ללא מפתח, מצלמת חניה אחורית, חיישני חניה אחוריים, בקרת אקלים, תאורת LED ליום, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, ועוד. רמת האבזור LUXURY מוסיפה יחידות תאורה קדמיות 'לד', חלונות ושמשה אחורית כהים, 4 מצלמות היקפיות המספקות צילום 360 מעלות לסיוע בחניה, חימום מושבים קדמיים, חימום הגה, חיישני גשם, ציפוי עור לגלגל ההגה, מושבים בריפוד בד משולב עור מלאכותי עם אופציה למושבים בהירים. בנוסף לכך, MG3 Hybrid+ תוצע בשלל צבעים לבחירה.

 

ברמת האבזור LUXURY ניתן לקבל גג שמש כאופציה.

 

שירות ואחריות

בדומה לאחריות המוצעת בדגמי ה-MG4, MG5, ZS EV ו-MARVEL R, גם ה- MG3 Hybrid+החדשה תגיע עם אחריות מלאה ל-7 שנים או 150,000 ק"מ לרכב וכן 8 שנים או 150,000 ק"מ על הסוללה, המוקדם מבניהם. שתי גרסאות MG3 Hybrid+ החדשות מציעות מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מבניהם.

 

מחירים:

  • MG3 Hybrid+ ברמת COMFORT: 126,888 שקל. הטבת השקה (עד 15.11.24) בגובה 8,888 שקל. מחיר לאחר הטבה: 118,000 שקל
  • MG3 Hybrid+ ברמת LUXURY: 127,888 שקל. הטבת השקה (עד 15.11.24) בגובה 5,888 שקל. מחיר לאחר הטבה: 122,000 שקל
  • MG3 Hybrid+ ברמת LUXURY+ )עם גג שמש(: 128,888 שקל. הטבת השקה (עד 15.11.24) בגובה 3,888 שקל. מחיר לאחר הטבה: 125,000 שקל

 

מחיר הרכב מחושב עם מע"מ 18% לקראת שנת 2025. לקוח אשר יבחר לקבל את רכבו בשנת 2024, יזוכה ב-1% הפרש שיעור המע"מ.

 

הטבת ההשקה תוענק לרכישה בעסקת מוזמן בלבד ללא מימון מסובסד או המרה טרייד-אין.

 

מסירות כלי הרכב יחלו במהלך חודש נובמבר 2024.

 

לאתר הרכישה המקוון: https://mg-israel.co.il/