כותרות אחרונות
Search

"לובינסקי", יבואנית רכבי "סיטרואן" לישראל, החלה לשווק את סיטרואן "ג'אמפי" המעודכן.!

סיטרואן ג'אמפי המעודכן צילום: באדיבות היצרן

 

"לובינסקי", יבואנית רכבי "סיטרואן" לישראל, החלה לשווק את סיטרואן "ג'אמפי" המעודכן.!

המוביל הארצי בעסקים: לובינסקי, יבואנית רכבי סיטרואן לישראל, החלה לשווק את סיטרואן ג'אמפי המעודכן, אשר התחדש בשלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות בנוסף לעדכוני עיצוב. סיטרואן ג'אמפי, הרכב המסחרי הוורסטילי וממובילי הקבוצה, זכה לשלל עדכונים במסגרת מתיחת הפנים ואלה כוללים עדכון נרחב לנראות בחזית כולל שימוש בלוגו החדש של סיטרואן, סביבת נהג חדשה לגמרי עם מערכות מולטימדיה חדשניות ולוח מחוונים דיגיטלי, תוספות אבזור ועוד…

 

* "לובינסקי", יבואנית סיטרואן, החלה לשווק את ג'אמפי המחודש בישראל.

* סיטרואן "ג'אמפי" עבר עדכון של אמצע החיים ובו שלל עדכונים חשובים המבצעים קפיצת מדרגה של ממש בכל הקשור לאבזור הבטיחות והנוחות, ובנוסף מטפלים בנראות החיצונית, משדרגים את סביבת המחיה של הנוסעים ומעצימים את הוורסטיליות המנצחת של דגם זה.

* סיטרואן "ג'אמפי" יוצע בישראל בארבע גרסאות: גרסת נוסעים (M1) מדיום ולארג' ושתי גרסאות מטען (N1) מדיום ולארג'. אלה מצוידות במנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל המפיק 177 כ"ס בשידוך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.

* מחיר: החל מ-266,990 ש"ח.

 

סיטרואן ג'אמפי המעודכן צילום: באדיבות היצרן

 

קבוצת "לובינסקי", אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, החלה לשווק את סיטרואן "ג'אמפי" לאחר שעבר עדכון של אמצע החיים. הדור החדש למסחרית הפופולארית הושק בישראל בפברואר 2017 ומאז נמסרו מעל ל-3,380 יחידות, הן עם מנוע דיזל והן עם הינע חשמלי.

 

כעת מגיע דגם זה לאחר שעבר עדכון חשוב אשר נגע במספר מוקדים חשובים: עיצובה החיצוני עודכן עם חזית חדשה לגמרי, אשר מאמצת את הנראות החדשה של שאר דגמי סיטרואן החדשים. החזית עוצבה מחדש ובה יחידות תאורה חדשות בנוסף לפגוש וגריל חדשים אשר נושא עליו את סמל סיטרואן החדש.

 

סיטרואן ג'אמפי המעודכן צילום: באדיבות היצרן

 

תא הנוסעים של סיטרואן "ג'אמפי" אשר היה לאחד מנקודות החוזקה של דגם זה הודות לוורסטיליות העצומה ויצירת סביבת עבודה נוחה ונעימה המתאימה לשהייה ממושכת, הוסיף להתעדכן ולהתחדש. במסגרת העדכון, ה "ג'אמפי" בגרסת ה-N1 קיבל דשבורד מעוצב ובו מסך תצוגה בגודל 10 אינץ' אשר החליף את לוח המחוונים האנלוגי המוכר ובו מידע מגוון אודות תפעול הרכב. במרכז הדשבורד נמצא בורר הילוכים חדש E-TOGGLE אשר מחליף את החוגה וגלגל הגה חדש נמצא מול הנוהגים ועליו פקדים להפעלת עזרי הנהיגה והמולטימדיה. גם זו האחרונה התעדכנה, כאשר בגרסת הנוסעים (M1, נהג + 6) ישנו מסך בגודל 12.3 אינץ' בהתקנה מקומית ובגרסת המטען (N1, נהג + 2) ישנו מסך מקורי בגודל 10 אינץ', בעלי ממשק חדשני ועיצוב נקי עם פונקציות שיקוף (Apple Car Play ו-Android Auto) אלחוטית.

 

סיטרואן "ג'אמפי" המחודש קיבל חיזוק משמעותי באבזור הבטיחות ועזר לנהיגה הכוללת כעת כסטנדרט בלימת חירום אוטומטית, התרעת ערנות נהג, מערכת תיקון והתרעה מפני סטיה מנתיב הנסיעה וחיישני חניה  זאת בנוסף לרשימת אבזור הנוחות הכולל: חיישני אור וגשם לתפעול אוטומטי, מעבר אוטומטי לאור דרך (גבוה) ומעבר (נמוך) בהתאם לתנאי הדרך, חיישני חניה ומצלמה אחורית, צמד שקעי 12 וולט, צמד שקעי USB-C ועוד. רשימת.

 

סיטרואן ג'אמפי המעודכן צילום: באדיבות היצרן

 

סיטרואן "ג'אמפי" המעודכן ישווק בישראל עם מנוע 2.0 טורבו-דיזל המפיק 177 כ"ס ב-3,750 סל"ד וכן 40.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד בשידוך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. יחד יציעו צריכת דלק משולבת שבין 7.3 ל-7.5 ליטר ל-100 ק"מ לליטר בהתאם לגרסה.

 

בהתאם לייעודו, סיטרואן "ג'אמפי" תוכנן להעניק ממדים פנימיים נדיבים לטובת נשיאת נוסעים ומטען. אורכה של גרסת המדיום עומד על 498.1 ס"מ ואורכה של גרסת הלארג' עומד על 533.1 ס"מ, כאשר רוחבן וגובהן של השתיים עומד על 192.4 ו-191 ס"מ בהתאמה (בסיס הגלגלים עומד על 372.5 ס"מ). ממדים אלה מאפשרים יצירת חלל מטען גדול ויעיל – רוחבו הפנימי 163.6 ס"מ ואורך רצפת ההטענה משתנה בהתאם לגרסה, 251.2 בגרסת המדיום ו-286.2 בגרסת הלארג'. מידות אלה יוצרות נפח הטענה של 5,300 ליטר או 6,100 ליטר בהתאם לגרסה. בנוסף לכך, כושר ההעמסה של הג'אמפי נע בין 1,216 ל-1,307 ק"ג בהתאם לגרסה ואף מורשה גרירה של עד 750 ק"ג ללא שימוש בבלמים בעגלת הנגרר או 1,800 ק"ג בגרת המדיום עם שימוש בבלמים ו-2,500 ק"ג בגרסת הלארג' עם שימוש בבלמים.

 

סיטרואן ג'אמפי המעודכן צילום: באדיבות היצרן

 

 מחיר:

  • סיטרואן ג'אמפי N1 מדיום: 266,990 שקל
  • סיטרואן ג'אמפי N1 לארג': 276,990 שקל
  • סיטרואן ג'אמפי M1 מדיום: 288,990 שקל
  • סיטרואן ג'אמפי M1 לארג': 298,990 שקל

 

אחריות:

  • 3 שנים או 100,000 ק"מ