קבוצת לובינסקי חוגגת מאה שנה, משיקה סדרה חדשה של מותג הרכב MG ומארחת את מועדון החמש – צילום: יח"צ "לובינסקי"
"לובינסקי", יבואנית מותג "MG" לישראל חוגגת יום הולדת 100 ומארחת את רכבי האספנות של מותג "MG" ממועדון החמש.
מאה שנות מוטוריקה. לובינסקי, יבואנית מותג MG לישראל, מציינת את חגיגות מאה השנה למותג MG מאז היוסדו. באירוע ייחודי – בשיתוף עם מועדון החמש לאספני הרכב הקלאסי, נערכה תערוכת רכבי אספנות של מותג MG, בצמוד להשקת שני דגמים חדשים וחשובים, ה-MG ZS Hybrid+ וה-MG3 Hybrid+ לעיתונאים והציבור הרחב.
דני שביט, מנכ"ל לובינסקי: "לובינסקי גאה להיות הנציגה של שלושה ממותגי הרכב הוותיקים בעולם, פיג'ו שחגג לא מכבר 128 שנים מאז יוצרה המכונית הראשונה, אופל שציין 125 שנים לייצור המכונית הראשונה וכעת MG שחוגג מאה. למותג צפוי עתיד עשיר ומרתק, עם מגוון דגמים חדשים עם מגוון יחידות הנעה וטכנולוגיות פורצות דרך".
* לובינסקי, יבואנית MG לישראל מציינת 100 שנים למותג MG באירוע חגיגי לצד מועדון החמש לאספני הרכב הקלאסי, בצמוד להשקת MG ZS Hybrid + ו-MG3 Hybrid+ החדשים.
* לטובת אירוע זה, חטיבת MG במועדון החמש העמידה שורה של כלי רכב איקוניים של המותג לתצוגה, משנות השלושים המוקדמות ועד שנות השבעים המאוחרות ובהם MG M-Type Midget 1930, MGA Roadster 1958, MGB Roadster Rubber Bumper LE 1979 ועוד…
* דני שביט, מנכ"ל לובינסקי: "לובינסקי גאה להיות הנציגה של שלושה ממותגי הרכב הוותיקים בעולם, פיג'ו שחגג לא מכבר 128 שנים מאז יוצרה המכונית הראשונה, אופל שציין 125 שנים לייצור המכונית הראשונה וכעת MG שחוגג מאה. למותג צפוי עתיד עשיר ומרתק, עם מגוון דגמים חדשים עם מגוון יחידות הנעה וטכנולוגיות פורצות דרך".
קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, חגגה יומולדת מאה שנה למותג הרכב MG. מותג הרכב MG אשר נוסד בבריטניה בשנת 1924 היה לאחד המוכרים והמפורסמים בעולם הודות לשורה ארוכה של דגמי רכב איקוניים אשר הדגישו את חדוות הנהיגה וקרבו אותה אל הציבור הרחב. באירוע זה, אשר נערך במתחם קבוצת לובינסקי בשורק, התארחו חברי מועדון החמש לאספני הרכב הקלאסי אשר הציג במקום תשעה כלי רכב מרהיבים, לצד השקתם הרשמית של שני דגמים חדשים – MG ZS Hybrid+ ו-MG3 Hybrid+. באירוע זה לקחו חלק כל הנהלת קבוצת לובינסקי, עיתונאים, נציגי חטיבת MG במועדון החמש ואורחים נכבדים נוספים.
דני שביט, מנכ"ל לובינסקי: "לובינסקי גאה להיות הנציגה של שלושה ממותגי הרכב הוותיקים בעולם, פיג'ו שחגג לא מכבר 128 שנים מאז יוצרה המכונית הראשונה, אופל שציין 125 שנים לייצור המכונית הראשונה וכעת MG שחוגג מאה. למותג צפוי עתיד עשיר ומרתק, עם מגוון דגמים חדשים עם מגוון יחידות הנעה וטכנולוגיות פורצות דרך".
מותג הרכב MG נוסד באוקספורד שבבריטניה בשנת 1924 תחת השם Morris Garage על ידי וויליאם מוריס. לאורך השנים המותג עבר מספר בעלויות והתמזג עם חברות נוספות כמו AUSTIN, LEYLAND ו-ROVER עד שנרכש בשנת 2007 על ידי SAIC. לאורך השנים, מותג הרכב MG הביא לעולם עשרות דגמי רכב נחשקים, אשר הקפידו להנגיש לציבור את חדוות הנהיגה. היצע MG כלל תמיד מספר גרסאות ספורטיביות, פתוחות ומהנות במיוחד לנהיגה, תכונות המשקפות גם את הדגמים החדשים המיוצרים כיום. תשעה מדגמים קלאסיים אלו הוצגו על ידי חברי מועדון החמש באירוע זה, והם מתפרשים על עשורים רבים, מתחילת שנות השלושים ועד שנות השבעים המאוחרות.
- MG M-Type Midget 1930
- MG TC 1946
- MG TD 1950
- MGA Roadster 1958
- MGA Coupe 1959
- MGB Roadster 1974
- MGB-GT 1969
- MGB Roadster Rubber Bumper LE 1979
- MG Midget 1973
במקביל לדגמים קלאסיים אלה, לובינסקי השיקה שני דגמים חדשים וחשובים מאוד לשוק המקומי, ה-MG ZS Hybrid+ ו-MG3 Hybrid+. שני דגמים אלה מכניסים את מותג MG לתחרות בקטגוריות ה-B-SUV והסופר-מיני ההיברידיים עם טכנולוגיה מתקדמת אשר תורמת לחיסכון משמעותי בדלק ומגובה בביצועים מצוינים הודות להספק הגבוה בקטגוריה של 194 כ"ס וכן 7 שנות אחריות יצרן מלאות ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.
מועדון ה-5 הוא מעדון אספנות הרכב והמכוניות הקלאסיות הוותיק, הגדול והחשוב בישראל. המועדון הוקם בשנת 1985. במועדון חברים כיום כ-1,000 חברים, לרובם המכריע יש מכונית אספנות ולחלקם יש יותר (לעיתים הרבה יותר) ממכונית אספנות אחת. המועדון פועל רבות למען הקהילה – עורך הרצאות והדרכות בבתי ספר לנוער עם צרכים מיוחדים, משתתף בשיירות הצדעה לחללי ה-7.10, מקיים פעילויות למען מפוני הדרום בזמן המלחמה, פעילויות למען ילדים חולי סרטן, למען בי"ח למתמודדי נפש "גהה" ועוד. המועדון נמצא בקשר הדוק עם משרד התחבורה הישראלי ופועל רבות למען אספני המכוניות. אגרת הרישוי המאוד נמוכה לרכב אספנות, החזרה לטסט רק פעם בשנה, אגרת ביטוח חובה נמוכה במיוחד ועוד…