כותרות אחרונות
Search

לה וגם לו לולנטיין – מארז "PLEASURE" זוגי על בסיס שמן זרעי קנאביס.

צילום: מיי שמן

 

לה וגם לו לולנטיין – מארז "PLEASURE" זוגי על בסיס שמן זרעי קנאביס.

Shemen  My מותג ישראלי המייצר ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, המבוססים על זרעי שמן קנאביס, מציג לרגל ולנטיין את המארז הזוגי  LONGER PLEASURE ו-  MY Shemen Pleasure  לאישה ולגבר, מדובר בפיתוחים חדשניים וייחודיים כחול-לבן להעצמת התחושה, הגברת ההנאה המינית וליצירת חוויות חושניות חדשות ומענגות.

 

My shemen pleasure הינו שמן סיכה המבוסס על שמן קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין הנשי, לשדרוג האורגזמה והחוויה הסקסואלית. השמן הייחודי גורם להעצמה של תחושת המגע, מגביר את הרטיבות הטבעית, מרגיע, מעורר תשוקה מינית ומביא לכדי אורגזמה מלאה יותר.

 

צילום: מיי שמן

 

השמן מיועד לשימוש מקומי כשמן עיסוי אינטימי. הוא לקיק, טבעוני וללא גלוטן. בנוסף, הוא משמש שמן סיכה טבעי ואיכותי הגורם לירידה במתח השרירים ולזרימת דם משופרת, ועל כן השימוש בו מעורר את הרגישות וההנאה המינית.

 

 

התערובת הסינרגטית של שמן הפלז'ר מכילה מספר אפרודיזיאקים טבעיים: קינמון, שמן זרעי קנאביס, ג'ינג'ר, קוקוס ושמן הל.

 

צילום: מיי שמן

 

שמן LONGER PLEASURE הוא פיתוח חדשני של שמן השהיה לגבר המבוסס על שמן זרעי קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין הגברי, המסייע להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה. 

 

 

השמן הייחודי מורכב מ-100% חומרים טבעיים ומעניק תחושה מקסימלית ומאפשר להאריך את השיא. תרסיס LONGER PLEASURE מיועד לגברים שרוצים לחוות ריגושים ארוכים יותר במיטה ולענג את בת הזוג בעוצמות גבוהות, מיועד להנאה מוגברת וחוויה חושנית חדשה.

 

צילום: מיי שמן

 

מחיר מארז זוגי 418 ש"ח

 

להשיג בחנויות הפארם המובחרות, בתי טבע בפריסה ארצית ובאתר האונליין של המותג https://www.myshemen.co.il/

 

אודות: MY Shemen:

 MY Shemen  הינו מותג ישראלי המייצר ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים נוספים שנלקטו מהטבע. מוצרי החברה נמכרים ברחבי העולם ומבוססים על טכנולוגיה ומחקרים פורצי דרך. כלל המוצרים בטוחים לשימוש ומאושרים מטעם משרד הבריאות הישראלי ומטעם האיחוד האירופי.