כותרות אחרונות
Search

לא מוותרות על ג'ינס גם בקיץ – הטרנדים הבולטים.

צילום: freepik

 

לא מוותרות על ג'ינס גם בקיץ – הטרנדים הבולטים.

הג'ינס הוא בין פרטי הלבוש הקלאסיים, המחמיאים והאהובים ביותר, ולאורך השנים לא רק שאינו יוצא מן האופנה, אלא מוסיף דגמים וסגנונות שהופכים אותו לפריט לבוש מבוקש כמעט בכל סגנונות, החל מסגנון הפשוט והיום-יומי ועד ללוק האלגנטי לבילוי ויציאה.

הקיץ הישראלי נחשב כידוע לחם במיוחד ונחשב למאתגר במיוחד בשעות בהן נאלצים לבלות מחוץ למיזוג האוויר, וחברות ומותגי האופנה המקומיים מקפידות לעשות התאמות נדרשות עבור פריטי הג'ינס בעונת החמה עם מגוון דגמי ג'ינסים בגזרות מתאימות ובדים שעושים נעים.

 

הנה כמה מהאופציות הבולטות לג'ינס קיצי שוודאי תאהבי:
ג'ינס חוטים קצר – ג'ינס חוטים קצר הוא למעשה שילוב בין ג'ינס מעוצב למראה רשלני, המתקבל מתפירה ללא תפרי גימור שמאפשרות לחוטי הג'ינס להשתלשל ולהעניק מראה צעיר ומרושל בקטע טוב. ג'ינס זה מגיע במגוון גזרות, גבוהות ונמוכות יותר, מספק מעטפת נוחה וצמודה לירכיים ומספק אורך נוסף באמצעות חוטי הג'ינס המשתלשלים. מדובר בג'ינס נשי, קיצי ומודרני המשתלב עם לבוש יום יומי, גופיות, חולצות בטן וחולצות טי שרט.

 

ג'ינס דנים – ג'ינס בד דנים (Denim), בד בשילוב כותנה ובשזירה אלכסונית, שמעניק מראה רך ומגוון לצד גמישות של הבד. ג'ינס דנים מגיע במגוון גזרות, במראה משופשף ובעיצוב אלגנטי ושולט בקטלוגים רבים בתחום בגדי הנשים. ג'ינס דנים צמוד כהה יכול לשמש לאירוע בליווי חולצת שיפון או משי בהירה, או בניגודיות הפוכה של ג'ינס דנים בהיר ואף לבן, בחולצה שחורה מודגשת.

 

צילום: freepik

 

ג'ינס בוי פרנד – ג'ינס בוי פרנד הוא ניסיון לייצר הזדהות בין מותג לבוש לסגנון חיים ומתאר למעשה את הבחורה הרזה ששואלת את הג'ינס הרחב מבן הזוג שלה. בפועל כמובן שאין צורך בחבר ובהשאלה, שכן מחלקות הנשים מלאות בג'ינס בוי פרנד רחבים, משתלשלים ובמראה מעט כפרי וגברי. גי'נס בגזרה הזו מתאים בעיקר לנשים גבוהות ומחוטבות, שיכולות להתכסות בשק הג'ינס ועדיין להדגיש גזרה מחמיאה.

 

ג'ינס מחטב – ג'ינס סקיני במראה צמוד, בגזרות גבוהות או נמוכות, 3/4, 7/8 ובאורך מלא. הג'ינס המחטב נועד "לדחוס" עודפים בבטן ובישבן, להדגיש את קו המותניים והרגליים ומשתלב במגוון סגנונות לבוש. הג'ינס המחטב הוא תלוי גזרה והתאמה מלאה למידות ולמבנה הגוף, כאשר התאמה נכונה תיצור הדגשה של היתרונות הטבעיים של הגוף, הצנעה של צלוליטיס ועודף משקל, ופריט לבוש שיהיה בין המבוקשים בארון הבגדים הנשי בקיץ וגם בחורף.

ריבוי גזרות הג'ינס והאפשרויות מאפשר לכל אישה להכיר את הגזרות הנוחות ומחמיאות לה, ולא לוותר על הפריט האהוב גם בעונת הקיץ החמה במחוזותינו.