כותרות אחרונות
Search

כסאות מנהלים – לחיים איכותיים יותר.

 

 

כסאות מנהלים – לחיים איכותיים יותר.

 

זה לא באמת משנה אם אתם מנהלי חברה, מנהלי מותג או אם אתם חלק מצוות עובדים כלשהו. המאמר הזה הוא למענכם, כי אתם עובדי משרד. אם אתם עובדי משרד, אתם לבטח מחפשים כסאות מנהלים איכותיים אבל לא באמת יודעים איך לבחור אותם. זאת הסיבה שאנחנו כאן, למנות לכם את כל האופציות כדי לרכוש כסא איכותי. זה אולי מיותר להוסיף, אבל בכל זאת נרענן גם בעניין הזה, כסא איכותי הוא יותר מסמל סטטוס. הוא איכות חיים של ממש, ועוד רגע תגלו גם למה.

 

כסאות מנהלים – למה הם כל כך מבוקשים?

כסאות מנהלים אורטופדי הם לא רק זריקה מפנקת לאגו או סמל סטטוס, הם פשוט טובים עבורנו לבריאות הנפשית והפיזית. הם בעיקר טובים לנו כי הם בנויים על סמך ארגונומיה שבאה ושינתה לנו את החיים לחלוטין.

 

כסא מנהלים הוא כסא שיוצר רושם נפלא ופורמלי וגם הופך את התחושה שלנו לסמכותית יותר. אך אם הוא לא בקטגוריי כסא מנהלים אורטופדי הוא פשוט יכול לגרום לנו לנזק בריאותי וגם מנטלי. לחץ על חוליות עמוד השדרה והמותניים. כאבים במרפקים, בצוואר ואפילו כאבים בברכיים. כל אלו מלוות בתחושות קשות, וירידה במצב הרוח, לא להאמין מה כסא אחד מסוגל לעשות.

 

כסאות מנהלים – איך נדע לבחור?

זה נדמה שמאז ומתמיד מנהלים רבים העדיפו כסאות מנהלים מרשימים ויזואלית העשויים מעור כבד ואטום. יחד עם זאת, הם לא תמיד היו איכותיים. כסאות מנהלים אורטופדי הם כסאות איכותיים שעדיין משדרים עוצמה וכוח ופשוט שומרים על בריאות המנהלים היושבים עליהם. וכך תוכלו לבחור אותם בקלות:

 

צילום:freepik

 

  • החלטה מושכלת:

אם החלטתם על כסאות מנהלים שהם כסאות ארגונומיים או אורטופדיים בדקו פונקציונליות. וודאו שהכסא מתכוונן כראוי במשענות הידיים, לגובה המשתמש ובמשענת.

 

  • משענת מלאה:

משענת מלאה לכסא שאינה חלקית מעניקה את התמיכה הטובה ביותר, זכרו זאת ובחור כסא בעל משענת מלאה שתמנע מכם כאבים מיותרים.

 

  • ריפוד איכותי לכסא:

עם הבדלים רבים עבור כסאות העור של פעם, כסאות מנהלים שהם אורטופדיים או לחילופין ארגונומיים הם כסאות שיש להם ריפוד שאינו מזיע. משמע, הוא אוורירי, מעניק יציבות, תמיכה ויש לו בד חזק שמחזיק לשנים רבות.

 

בבחירה של כסאות איכותיים למשרד, בין אם הם עבור מנהלים, מזכירים ומזכירות, עוזרים. חדרי המתנה או חדרי ישיבות, בחרו באיכות הגבוהה ביותר. זה לא ממצב אתכם רק כמותג יוקרתי, זה פשוט ממצב אתכם כאנשים שאכפת להם. אכפת מהלקוחות שיושבים בנוח, ומצוות העובדים, וכמובן שאכפת לכם מעצמכם.

 

כי איכות היא לא דבר שמתפשרים עליו בעבור שום הון שבעולם.

גט-קומפי היא חברה מקצועית ויבואנית המובילה בתחומה בתחום הארגונומיה ופתרונות ישיבה. את החברה מנהלים איתי ואייל, יזמים צעירים ובעלי החברה הבלעדיים. גט-קומפי היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי SIHOO המוביל בתחום. החברה יצרה במיוחד עבורכם חנות אונליין להזמנות עד הבית, ובכל רחבי הארץ. מוזמנים לצור קשר לפרטים נוספים, או כבר כעת לסייר באתר ולמצוא את הפרטים המדויקים של המוצרים האיכותיים. כי הבריאות שלכם חשובה לנו, ושביעות הרצון שלכם היא ההצלחה שלנו.