כותרות אחרונות
Search

כלל החוגים והפעילויות של עיריית כפר סבא, במרחק לחיצת כפתור!

 

כלל החוגים והפעילויות של עיריית כפר סבא, במרחק לחיצת כפתור!

עיריית כפר סבא השיקה השבוע מנוע חיפוש חדש לרישום לכלל החוגים העירוניים ולצהרונים, כאשר לראשונה – ההרשמה תתבצע על ידי המערכת החדשה של העירייה, המאגדת בתוכה את כלל הפעילויות תחת קורת גג אחת ובלחיצת כפתור!

מנוע החיפוש קל לתפעול ומאפשר לכל תושב "לתפור" לעצמו את החוגים המתאימים לו על פי חתך של גיל, תחומי עניין, מיקום, ימים ושעות. המערכת מחליפה את חוברות ההרשמה שהיו נהוגות עד כה, ומאפשרת לתושבי העיר להירשם לכלל הפעילויות והחוגים, בהתאם לבחירת החוג הרצוי, גיל, אזור מגורים ועוד…

 

הקמת המערכת החדשה היא שיתוף פעולה בין אגף התרבות, מחלקת שירות ואגף המחשוב בעיריית כפר סבא, ומטרתו להקל על ההורים תושבי העיר ולאגד את כלל החוגים, הסדנאות והצהרונים במקום אחד ובהרשמה נוחה וקלה. מערכת החוגים מהווה נדבך נוסף מתהליך אותו מקדמת העירייה בשנתיים וחצי האחרונות, מטרה לקדם חדשנות ושיפור חוויית משתמש לתושבים בעת צריכה של השירותים המקוונים באתר העירוני.

 

רפי סער ראש עיריית כפר סבא – צילום: אילן ספירא

 

ראש העיר, רפי סער: "אנו פועלים כל העת בכדי להעניק לתושביה את השירות הטוב ביותר לתושבות ותושבי העיר בכל התחומים, תוך הענקת חוויית שירות מיטבית ומתן מענה בכל נושא. מערכת החוגים החדשה של העירייה, אותה השקנו השבוע, היא צעד נוסף בשורה של פעולות שאנו מבצעים למען רווחת תושבינו ונמשיך להוביל את העיר בתחומי החדשנות והשירות".

 

סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק השירות, עו"ד איתן צנעני: "אני מודה לעובדות ועובדי העירייה, על עבודתם החשובה בשיפור מתמיד של השירות שאנו מעניקים לתושבי כפר סבא. אין ספק שביצענו מספר מהלכים חשובים, ביניהם הקמת מרכז שירות בחינוך, שירות שיחות בווידאו, שירות 106 אקספרס ועוד, ונמשיך לפעול למען שירות מצוין לכל תושבת ותושב".

 

מנהלת השירות והמוקד העירוני, עדי אוליקר: "אנו קשובים לצרכים של הלקוחות שלנו ועובדים כל הזמן על קידום ופיתוח טכנולוגיות חדשות, כמו גם על שיפור חוויית הלקוח, במטרה להפוך אותה לנעימה, מהירה ונוחה לשימוש".

 

למערכת החוגים המקוונת:
https://onecity.co.il/kfarsaba/chugs/