כותרות אחרונות
Search

יוצאים קבוע – על הקשר שבין הזרקות, בוטוקס ואיפור קבוע. – באדיבות ת ד"ר צחי שלקוביץ.

דר שלקוביץ צחי – צילום: ענת גלמן

 

יוצאים קבוע – על הקשר שבין הזרקות, בוטוקס ואיפור קבוע.

הזרקות למילוי קמטים וטיפולים אסתטיים בכלל, תמיד היו וכנראה גם תמיד יהיו מבוקשות.

לאחרונה מתפתחת מגמה חדשה בה נשים רבות אשר מטופלות בהזרקות כאלו, מבקשות לשלב את הטיפול יחד עם איפור קבוע. אז מה הקשר בין הזרקות של חומצה היאלורונית או בוטוקס לליפסטיק ואייליינר?

שאלנו את ד"ר צחי שלקוביץ, מומחה לרפואת עור ודרמטולוגיה בנושא וחזרנו עם כמה תובנות.

 

דר שלקוביץ צחי – צילום: ענת גלמן

 

דר' שלקוביץ, בוא תעשה לנו סדר בבקשה – הזרקות לקמטים והזרקות מילוי הן טיפולים רפואיים, נכון? אז מה הקשר בינם לבין לאיפור קבוע?

דר' שלקוביץ: שאלה מצויינת!  הזרקות לקמטים והזרקות מילוי הן טיפולים רפואיים והם אכן חייבים להתבצע ע"י רופא אשר הוסמך לכך בעוד שאיפור קבוע הוא טיפול קוסמטי שאינו נעשה ע"י על ידי איש או אשת מקצוע מעולם הקוסמטיקה. לכאורה אין שום קשר. למרות זאת, החלטנו להיענות  לבקשות של לקוחות שלנו,  ועתה אנחנו מציעים את האפשרות לשלב בין שני העולמות ולבצע במרפאה שלנו טיפולי איפור קבוע בליווי רופא.

 

צילום מאושר לשימוש: שאטרסטוק

 

סליחה על השאלה דוקטור, אבל מה הטעם? מה היתרונות של שילוב כזה?

דר' שלקוביץ: התשובה מתחלקת ל-3 חלקים:

"הסיבה הראשונה היא שאין שום סיבה לסבול מכאבים. מטופלת רגישה, שאינה מסתפקת באילחוש בקרם, יכולה אצלינו במרפאה לבקש לקבל זריקת הרדמה מקומית, וככה ליהנות מטיפול איפור קבוע מתבצע במינימום כאב ובנוחות מירבית".

 

"הסיבה השנייה היא העובדה שהזרקות מילוי ואיפור קבוע הם למעשה טיפולים משלימים. טיפול האיפור הקבוע עוזר לשפר ולהדגיש את השפתיים, את זווית העין ואת גובה הגבות מבחוץ בעוד שהזרקות המילוי והבוטוקס עושות את אותו הדבר – רק מבפנים".

 

"והסיבה השלישית מתייחסת לתופעות לוואי וסיבוכים כמו לאחר כל טיפול קוסמטי ואסתטי, גם לאחר איפור קבוע עלולים להיווצר סיבכוים ותופעות לוואי עם זיקה למצב העור של המטופלת לפני ואחרי הטיפול. כאשר ישנו רופא עור ברקע, הסיכוי והמענה לתופעות לוואי או סיבוכים – מהיר ומקצועי".

 

צילום מאושר לשימוש: שאטרסטוק

 

אז אתה ממליץ לשלב טיפולי הזרקות עם איפור קבוע באופן…קבוע?

דר' שלקוביץ: "ברפואה אין דבר כזה "קבוע", בדיוק כמו שאין דבר כזה "100%" .כעיקרון – אני בהחלט חושב שמי ששאינה מרוצה מהשפתיים שלה וחשה אותן דקות או אסימטריות ורוצה למלא אותן – כדאי שבנוסף למילוי והדגשת הקונטור עם חומצה היאלורונית, כדאי להשלים את הטיפול  באמצעות איפור קבוע".

 

ומי מאיתנו שרוצה לעבות את הגבות, מה עליה לעשות?

דר' שלקוביץ: "לצורת הגבות ולעובי שלהן יש השפעה רבה על מראה העיניים בפרט והפנים בכלל: גבות דלילות או כאלו שמסתיימות באמצע הקשת, מספקות מראה עייף ולעיתים אפילו מוזנח. בעזרת שילוב של הזרקת בוטוקס באזור שבין הגבות יחד עם איפור קבוע נשיג פתרון אידיאלי לבעיה זו – שיפתחו את זויות העיניים, ויצרו מראה רחב וחלק".

 

האם גם איפור קבוע של איילינר עליון או תחתון משלים הזרקות?

דר' שלקוביץ: "כאשר מזריקים בוטוקס למניפות משני צידי העיניים כדי "לפתוח" את העין, אפשר להסתייע גם באיילינר להדגיש את קו הריסים ולדמות משיכה אופנתית כלפי מעלה. למעשה, כל מי שמרגישה ורוצה לבצע הזרקות מילוי או בוטוקס באזור העיניים או באזור השפתיים – חשוב שהיא תדע שניתן לקבל תוצאה טובה יותר כשמשלבים את ההזרקות עם איפור קבוע. ויותר מזה – שעכשיו ניתן לבצע את 2 הטיפולים במקום אחד, וללא כאב.

 

אז עכשיו, כשיש לכן את כל הסיבות החשובות, הטיפים והתשובות מפי דר' צחי שלקוביץ, רופא עור מומחה בעל שם עולמי, תוכלו לבצע הזרקות ואיפור קבוע – יחד בבטחון וברוגע.

 

מרכז רפואי ד"ר שלקוביץ

רחוב בר כוכבא 23 בני ברק. מגדלי V, קומה 2.

טלפון : 1-700-50-59-59

פייסבוק : ד"ר שלקוביץ דרמו-אסתטיקה ושיער

אתר : www.derma.org.il