כותרות אחרונות
Search

טרנד חדש בעולם עיצוב הפנים, עיצוב חללי דירות מגורים לגרושים במטרה להעניק להם הרגשה של בית חם.

עיצוב דירה של הלן ניצן – צילום: יח"צ

 

טרנד חדש בעולם עיצוב הפנים, עיצוב חללי דירות מגורים לגרושים במטרה להעניק להם הרגשה של בית חם.

מעצבת הפנים הלן ניצן משיקה בימים אלו מחלקה חדשה לעיצוב פנים לדירות של גרושים שנמצאים במשבר המעבר לבית חדש. עיצוב בית עם הרבה חום ואהבה כדי לפשט עבורם את תהליך המעבר לבית חדש ולתת להם הרגשה שעזבו בית וחוזרים לבית חדש. 

 

מעצבת הפנים הלן ניצן:" תחילת עבודת עיצוב הבית לגרושים טריים שמרגישים שחלק מעולמם חרב מתחיל בהיכרות אישית איתם ובאיזה שלב בחיים הם נמצאים, איך הם רוצים להמשיך את החיים, איזה בית הם רוצים ומהו העיצוב שיגרום להם להרגיש בבית". 

 

הלן ניצן מעצבת פנים – צילום: יח"צ

 

מדי שנה ב-5 שנים האחרונות מתגרשים מדי שנה בין 11,000-12,000 זוגות וברוב המקרים אחרי הגירושין האישה ממשיכה לגור בבית בו חיו עוד לפני הגירושין והגבר נאלץ לחפש לו מקום מגורים חדש ולעצב לו את בית חדש.

 

עפ"י מחקרים, כ-80% מהגברים הגרושים מסתפקים בהשכרת דירות לא מעוצבות ,לא מאובזרות ,לא מרוהטות בריהוט מלא ובעצם לא מספקות להם הרגשה של בית חם ובית שכיף לחזור אליו.

 

מעצבת הפנים הלן ניצן הבינה שקהל היעד של הגרושים חייב לקבל שירות מיוחד שהוא עטוף בהיכרות אישית, הקשבה ,שיתוף פעולה כדי לאפשר לגרוש הטרי לעצב את ביתו החדש בלי לשבור קירות ולהעניק לו הרגשה של בית חם ושסוף סוף יהיה לו בית מעוצב בטעמו האישי שכיף לחזור אליו הביתה.

 

מעצבת הפנים הלן ניצן מסבירה שתהליך עיצוב הבית לא כולל רק הצבת רהיטים אלא גם צביעת קירות, גופי תאורה, אביזרים וטקסטילים שישלימו את האווירה ואיבזור שיגרמו לגרוש הטרי להרגיש בבית וכל זאת במינימום משאבים.

 

עיצוב הבית לגרושים הטריים, כולל 3 מסלולים שכולם מתחילי בשיחת ייעוץ, הכוונה והבנה  כיצד ידמיין את הבית החדש.

 

עיצוב דירה של הלן ניצן – צילום: יח"צ

 

לאחר מכן ישנם 3 מסלולים לעיצוב הבית: 

  • חבילת בסיס הכוללת פגישה שבה נותנים תוכנית עבודה שכוללת לוח השראה ורשימת חנויות לרכישת הריהוט והאבזור לבית. עלות החבילה הנ"ל החל מ- 250 ₪.
  • חבילה מורחבת הכוללת פגישה שאחריה יוצאים לרכוש ביחד את הפריטים שנבחרו בהתאם לתקציב שנקבע. עלות החבילה הנ"ל החל מ- 6,000 ₪. 
  • חבילה מפנקת הכוללת פגישה שאחריה יוצאים לרכוש ביחד את הפריטים שנבחרו בהתאם לתקציב שנקבע, וקביעת יום מרוכז שבו מתקינים ומסדרים את כל הדברים בבית כולל אבזור מלא. עלות החבילה הנ"ל החל מ- 950 ₪.

 

גברת ניצן מציינת שבעיצוב הבית החדש לגרושים מתבטא באיך להפוך 4 קירות חשופים למקום שאפשר לקרוא לו בית שיבטא את האישיות ובעיקר לתת את ההרגשה שזהו מקום כיפי לחזור אליו ולהרגיש בו הכי נוח שבעולם.