כותרות אחרונות
Search

חטיפי "אסם" משנים את הדרך שבה אכלתם ביסלי עד היום – הכירו את ביסלי DIP-IT

"אסם" – ביסלי דיפ איט – ים תיכוני – צילום: סטודיו אסם

 

חטיפי "אסם" משנים את הדרך שבה אכלתם ביסלי עד היום.

הכירו את ביסלי DIP-IT, ביסלי בצורה שטוחה ייחודית ובטעמים עוצמתיים, שכיף במיוחד לטבול.  

 

"אסם", מובילת שוק החטיפים בישראל, משנה את הדרך שבה אכלתם ביסלי עד היום. לראשונה מושקת סדרת ביסלי DIP-IT – ביסלי דק, שטוח, סופר קראנצ'י ובצורה נוחה שעוצבה במיוחד לחוויית DIP (טבילה) כיפית ומושלמת. שני הטעמים שיושקו בסדרה – קראנצ'י שום וקראנצ'י ים תיכוני, פותחו במיוחד כך שיתאימו למגוון מטבלים.

ב "אסם" ממליצים במיוחד על השילוב של ביסלי Dip it שום עם סלסה וטעם הים תיכוני משתלב מושלם עם לאבנה או עם כל מטבל מעניין אחר כמו שמנת פסטו, גבינה, גוואקמולי ועוד…

 

 

"אסם" – ביסלי דיפ איט – ים תיכוני – צילום: סטודיו אסם

 

 

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים ב"אסם": "ביסלי הוא אחד החטיפים הנמכרים והאהובים בישראל. הרעיון להשקה החדשה הגיע במהלך שיחות שעשינו עם צרכנים אשר סיפרו לנו כמה הם אוהבים ביסלי והציעו לפתח ביסלי חדש שישנה את הדרך שבה אכלו את החטיף עד היום, וייתן חווית צריכה חדשה- ביסלי לדיפ. צוות הטכנולוגיה המוכשר שלנו הרים את הכפפה, ויצר את הצורה השטוחה המיוחדת של ביסלי Dip It, שיחד עם הטעמים שנבחרו- משתלבים נהדר במטבלים ויעניקו חוויה סנסורית מרגשת".

ביסלי DIP-IT קראנצ'י שום וקראנצ'י ים תיכוני יושק במהדורה מוגבלת שתהיה זמינה בנקודות המכירה החל מחודש מאי, באריזות 60 גרם.

 

המוצר כשר פרווה – כשרות בד"צ העדה החרדית ורבנות מקומית שדרות.