כותרות אחרונות
Search

חוזרים לגן עם המוצץ הטוב ביותר של NUK !

צילום: יח"צ: "נוק"

 

חוזרים לגן עם המוצץ הטוב ביותר!

 תפקידו החשוב ביותר של המוצץ הוא לסייע לתינוק להירגע. היצע ומגוון המוצצים והפטמות השונים הוא רחב ואנחנו, ההורים, שרוצים להעניק לתינוקות את המוצץ המתאים ביותר עבורם, לא תמיד יודעים במה לבחור.

מחקר בינלאומי חדש בדק ומצא: צורת פטמת "NUK" היא הצורה הבריאה ביותר, לשיניים ללסת ולחך של התינוק.

 

החופש הגדול אוטוטו מסתיים וההתרגשות לקראת חזרת הקטנטנים לגן בעיצומה. בין כל הפריטים ההכרחיים שכדאי להוסיף לתיק הגן נמצא המוצץ.

 

תפקידו החשוב ביותר של המוצץ הוא לסייע לתינוק להירגע. היצע ומגוון המוצצים והפטמות השונים הוא רחב ואנחנו, ההורים, שרוצים להעניק לתינוקות את המוצץ המתאים ביותר עבורם, לא תמיד יודעים במה לבחור.

 

צילום: יח"צ: "נוק"

 

מחקר חדש ומרתק שבוצע באוניברסיטת Minho בפורטוגל בדק כיצד מוצצים עם צורת פטמה שונה משפיעים על החך, הלסת, והשיניים של תינוקות. המוצצים שנבדקו במחקר הם השכיחים ביותר בשוק הבינלאומי. מסתבר שלמוצץ שאינו מתאים, עלולה להיות השפעה ארוכת טווח1 על בריאות הילד ולכן צורת פטמת המוצץ היא קריטית!

 

לחץ על החך גורם לשינויים ולעיוותים וסימולציות המחקר מראות, שמוצצים עם הפטמה האורתודונטית המקורית של "NUK" מדגם NUK Genius או הפטמה הסטנדרטית של "NUK", הם הבטוחים ביותר למבנה הלסת והחך. עוד מצא המחקר כי למוצצי "NUK" יש את הסיכון הנמוך ביותר לשיניים לא ישרות ולעיוות החך, וניתן לקבוע שמוצצי "NUK" מסייעים למנוע שינויים במיקום השיניים.

 

תוצאות המחקר אף קיבלו חיזוק מאנשי מקצוע ומומחים שונים בתחום של רפואת ילדים, קלינאיות תקשורת, רפואת שיניים לילדים, אורתודונטיה ומיילדות אשר הסכימו שהמחקר מספק תוצאות תקפות ומשמעותיות שמראות באופן מרשים, שצורת הפטמה של "NUK" נמצאה כטובה יותר מעיצוב הפטמות של המוצצים המתחרים שנבדקו.2

 

צילום: יח"צ: "נוק"

 

רוצים לחזור לגן עם המוצץ הטוב ביותר*? כל מגוון מוצרי "NUK",  ב- 30% הנחה!!! מוצצים, בקבוקי האימון ללא נזילות וכוסות המעבר במגוון צבעים ודגמים, כולל דגמי דיסני מיקי מאוס ופו הדב האהובים. המבצע בין התאריכים 30.8 – 19.9.23 או/ו עד גמר המלאי, ברשת סופר-פארם.

 

המותג "NUK" המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם מהלידה ועד גן הילדים. מוצרי NUK הינם חלק מחיי היומיום של תינוקות, במעל ל-110 מדינות ברחבי העולם. אתר הייצור של כל המוצצים, בקבוקי ההזנה, הכוסות, בקבוקי המעבר והפטמות של NUK, נמצא בגרמניה ועומד בדרישות איכות גבוהות ביותר.

 

 

*התאמה למבנה השיניים, החך והלסת. מבוסס על מחקר השוואתי שבדק 4 צורות מוצצים שונות:

"Pacifiers: the right shape is crucial", Pharmawissen aktuell, 2022".

 

1"Pacifiers: the right shape is crucial"- Pharmawissen aktuell, 2022

 

https://www.aerztezeitung.de/Nachrichten/Beruhigungssauger-Die-richtige-Form-ist-entscheidend-431055.html 2