כותרות אחרונות
Search

חוזרים לבית הספר עם ד"ר פישר.!

ד"ר פישר – מוצרים לחזרה לבית הספר 2024 – צילום: יעל האן

 

חוזרים לבית הספר עם ד"ר פישר.!

ה-1 בספטמבר מתקרב ואיתו החזרה למסגרות החינוך. רבים כבר הצטיידו בתיק, קלמר, כלי כתיבה וספרי לימוד. לצד אלה, מומלץ לצייד את הילדים במוצרים שיסייעו להם לשמור על בריאותם. לאורך שנת הלימודים, הילדים מבלים שעות רבות בבתי הספר והגנים ולכן לא פחות חשוב להקנות להם הרגלי שמירה על בריאותם כמו שמירה על היגיינת הידיים, חיטוי משטחים, שמירה על היגיינת השיער והגנה על העור מפני השמש.

 

1. היגיינת הידיים: חשוב להסביר לילדים על חשיבות השמירה על ההיגיינה אשר תתרום לבריאותם בצורה האפקטיבית ביותר. מומלץ להרגיל אותם להקפיד על שטיפת הידיים במים וסבון בתדירות גבוהה- לפחות 30 שניות ובמיוחד לפני ואחרי הפסקת האוכל ואחרי הביקור בשירותים. במידה ואין בזמינות מים וסבון, מומלץ להשתמש בתכשירי ג'ל לחיטוי הידיים המכילים לפחות 70% אלכוהול. בכדי שהילדים יעשו שימוש קל, נוח ואפקטיבי בתכשירים להיגיינת הידיים ניתן לשלוח אותם למסגרות החינוך עם אלכו-ג'ל במתלה לתיק כך שהמוצר תמיד יהיה נגיש. ד"ר פישר אלכו-ג'ל במתלה לתיק מוצע במגוון צורות וצבעים, לשימוש יומיומי, בכל זמן ובכל מצב. מכיל 70% אלכוהול, פרו-ויטמין B5, גליצרין, אלוורה וקמומיל לשמירה על לחות העור, מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים.

 

2. חיטוי משטחים: מומלץ להרגיל את הילדים לחטא לא רק את הידיים, אלא גם חפצים – במיוחד בסביבה בה יש כמות גדולה של ילדים כמו בכיתה או בגן ובשטחים המשותפים בהפסקות. חיידקים יכולים לשרוד על חפצים ומשטחים שונים זמן רב מחוץ לגוף ועלולים להדביק. לכן כדאי לנגב את השולחן ואת סביבת הלמידה במגבון ייעודי לחיטוי משטחים כמו מגבוני אלכו-ג’ל פארמה וויפס של ד"ר פישר, מגבונים אנטי-בקטריאליים לניקוי ולחיטוי יסודי של משטחים.

 

3. היגיינת השיער: בכל שנה מביאה איתה החזרה למסגרות, התמודדות גדולה נוספת להורים שהיא תופעת הכינים. 75% מכלל הילדים נדבקים בכינים ואצל רובם התופעה אף חוזרת. כדי להקטין את סכנת ההידבקות חשוב להקפיד על היגיינת שיער יומיומית באמצעות שימוש בתכשירים המכילים רוזמרין הידוע כחומר דוחה כינים. לשם כך מציעה ד"ר פישר את סדרת סרקל, שמפו ומרכך, המכילים רוזמרין בשילוב סירוק תדיר של השיער במסרקל – מסרק צפוף שיניים. כדי לקצר את זמן ההתארגנות בבוקר מומלץ להשתמש בתכשירים משלימים – סרקל תרסיס מתיר קשרים וקרם רוזמרין מתיר קשרים אשר שומרים על היגיינת השיער, מהווים פתרון יעיל לשימוש לאחר כל חפיפה ולפני כל סירוק, ללא כל צורך בשטיפה. הם מקלים מאוד על הסירוק, מעניקים לשיער מראה טבעי, גמיש וללא קשרים, בריח האהוב והמוכר של סרקל. ניתן להשיג את מוצרי סדרת סרקל של ד"ר פישר ברשתות השיווק, הפארם ובאתר ד"ר פישר. טווח מחירים: 19.90 ₪ עד 34.90 ₪.

 

ד"ר פישר – מוצרים לחזרה לבית הספר 2024 – צילום: יעל האן

 

4. הגנה על העור מפני השמש: ישראל היא ארץ שטופת שמש עם למעלה מ-300 ימי שמש בשנה. הילדים אשר מבלים את רוב שעות היממה בבית הספר והחוגים חשופים בין היתר לקרני השמש. עורם של ילדים דק יותר ומכיל פחות מלנין ולכן פגיע יותר לנזקי הסביבה ונזקי השמש. לכן ילדים הם אוכלוסייה בסיכון גבוה יותר לקרינת השמש לעומת מבוגרים. על מנת לשמור על עורם, חשוב להסביר לילדים את חשיבות ההגנה מהשמש ולהקנות הרגלים לשגרה בטוחה הכוללים מריחה לפני היציאה מהבית בתחליב או ספריי הגנה מסדרת אולטרסול, המותאמים במיוחד לעורם העדין של הילדים ומעניקים הגנה גבוהה מקרינת השמש UVA,UVB) SPF50). עם זאת, ההגנה הטובה ביותר היא הימנעות – מומלץ להנחות אותם לשהות כמה שפחות חשופים לשמש, ובמידה ונמצאים תחת השמש, יש להצטייד בכובע מצחייה שמסתיר את רוב חלקי הפנים, ולהשתמש בתכשירי הגנה נוחים לנשיאה בתיק. סדרת אולטרסול כוללת ספריי תחליבי 50SPF באריזה מוקטנת TO-GO ( 100מ"ל) המותאמת במיוחד לנשיאה בכל תיק וסטיק הגנה לפנים +50SPF המעניקים הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש UVB/UVA ומכילים שילוב  אנטי אוקסידנטים – ויטמין E ותמצית תה ירוק, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם לטווח הארוך.

 

אודות ד"ר פישר: אנו בד"ר פישר משלבים כ-60 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.