כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "לקט ישראל", ערוץ / אתר "foody" פודי ו "דפוס בארי" משיקים ספר מתכונים "מהחקלאי לצלחת".

ספר מתכונים חדש – צילום תמונה" באדיבות "לקט ישראל"

 

חדש על מדף הספרים – "לקט ישראל", ערוץ / אתר "foody" פודי ו"דפוס בארי" משיקים ספר מתכונים "מהחקלאי לצלחת".

לקראת חג השבועות, שיתוף פעולה חדש ומרגש לקט ישראל וערוץ אתר "foody".

ארגון הצלת המזון הלאומי "לקט ישראל" בשיתוף ערוץ "FOODY" ו"דפוס בארי" מוציאים ספר מתכונים ייחודי לשבועות, כאשר 50% מהכנסותיו יועברו כתרומה לארגון ולחיזוק החקלאות הישראלית.

 

"לקט ישראל", ערוץ "FOODY"  ו"דפוס בארי" משיקים ספר מתכונים חגיגי "מהחקלאי לצלחת" , הספר הוא פרי שיתוף פעולה מרגש אשר מציע 18 מתכונים המבוססים על מיטב התוצרת החקלאית המקומית.

 

הספר מוקדש לחקלאי ישראל, עמוד התווך של החוסן הלאומי וחלוצי ההתיישבות הלאומית שבמובן מסוים מהווים מגן לגבולות הארץ. מפרוץ מלחמת חרבות ברזל וגם בתקופה שקדמה לה, הם מתמודדים עם אתגרים רבים וממשיכים לעבוד ולטפח את אדמת הארץ, בתנאים אשר מקשים עליהם על מנת להמשך ולספק מזון טרי וביטחון תזונתי לתושבים.

 

ספר מתכונים חדש – צילום תמונה" באדיבות "לקט ישראל"

 

בספר, אבידע בכר, מנהל ענף החקלאות בקיבוץ בארי וניצול הטבח ב7- לאוקטובר, חושף טעימה מהמסע הלא ייאמן שעבר, מהעיסוק בגידול 15 דונמים של פירות וירקות שונים ועד לשבת השחורה. הזוועות שעבר לא הכניעו אותו, את חקלאי בארי ואת החקלאים לכל אורכה ורוחבה של המדינה .

 

לקט ישראל, ארגון הצלת המזון הלאומי, פועל להצלת עודפי מזון איכותי וחלוקתו לאוכלוסיות מוחלשות. כ 50% מהרווחים של כל מכירות הספר יועברו לתרומה לעמותה ולחיזוק החקלאות הישראלית. המתכונים בספר קלים ופשוטים להכנה אשר מאפשרים להכין ארוחות חג חגיגיות ומרשימות תוך שימוש בתוצרת איכותית "מהחקלאי לצלחת". הספר הוא מתנה בעלת ערך משמעותי לחג השבועות ולכל אירוח והמתכונים בו קלים ופשוטים להכנה ומתבססים על ירקות ופירות מתוצרת חקלאית.

 

מחיר: 19 ₪.

ניתן לרכוש את הספר "מהחקלאי לצלחת" באתר האונליין של "FOODY" 

https://bit.ly/3Vg3hOF 

הצטרפו אלינו לחגיגת החקלאות הישראלית ותמיכה בחקלאים.