כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "המודל" – איך להקים ולנהל את העסק שתמיד חלמתם עליו.

"המודל" – עיצוב העטיפה נורית וינד קידרון – צילום: יח"צ

 

"המודל"

איך להקים ולנהל את העסק שתמיד חלמתם עליו.

מאת: ערן שומרון

עריכה: עדית נבו

 

כשערן שומרון היה כבן 30 הוא ראה את העסק החדש שלו עולה בלהבות יום לפני שנפתח ואת כל חסכונותיו יורדים לטמיון.

 

אחרי עשרים ומשהו שנות קריירה בהם נתקל בלא מעט עליות ומורדות, בוער בו הרצון לעזור לכמה שיותר יזמים ויזמיות, מנהלים ומנהלות להקים ולנהל עסק מצליח ומבלי להיכשל.

 

ספרו המודל נכתב על מנת לסייע לכל מי שהחליט להקים עסק ולא יודע מה הצעד הראשון. הוא נכתב עבור כל מי שיש לו רעיון או חלום על עסק ולא יודע מאיפה להתחיל להגשים אותו, למנהל/ת הרוצה לשפר תוצאות, לכל מי שרוצה לצמוח לגדול ולהתפתח. "המודל" מעניק פתרונות כמעט לכל דילמה של בעלי עסקים או מנהלים. החל ממענה על השאלה, איך כותבים תוכנית עבודה / תוכנית עסקית, איך מנהלים את הזמן, איך משווקים, איך מוכרים, כיצד מגייסים מנהלים וכיצד מכשירים עובדים, בניית צוות, התמודדות עם שינויים ועל עוד המון שאלות שמעסיקות כל מנהל/ת יזמ/ית.

 

הספר כתוב בצורה ישירה, עניינית, שימושית ובגובה העיניים כחלק מהשליחות שבחר להנגיש איך מקימים ומנהלים עסק מצליח.

 

אחר צהריים אחד, בשנת 2006, אחרי שהעסק שלו קרס ועם חובות עצומים ושני ילדים להאכיל, מצא את עצמו ערן שומרון עם שטר של 100 שקל בכיס ורשימת מכולת ארוכה. הוא התרגל להשתמש במחשבון כדי להימנע מהמבוכה בלהגיע לקופה ולגלות שהסכום לתשלום גבוה מהשטר שבכיסו. באותו יום, כשהתברר שחסר לו שקל אחד והוא חייב להחזיר את הקוטג' שלקח – הוא נשבע שאם יצליח לקום על הרגליים ולהקים עסק משגשג – הוא יעשה הכול כדי לעזור לאחרים להצליח להגשים את החלום של הקמת עסק, ובכך להעניק להם ולבני משפחותיהם את החיים שהם ראויים להם. מאז, בעזרת התמדה, נחישות ובניית שיטה מובנית וסדורה להתנהלות עסקית, הקים שומרון חברות עסקיות מצליחות והִרצה בפני אלפים הפוסעים את צעדיהם הראשונים בהקמת עסק עצמאי.

 

"המודל" – עיצוב העטיפה נורית וינד קידרון – צילום: יח"צ

 

 

בסגנון קולח ובלוויית דוגמאות מהחיים ותרשימים בהירים מציג המודל שיטה פשוטה, בגובה העיניים, שיכולה לסייע לכל אחד להגשים את החלום של הקמת עסק משגשג. הספר מבוסס על ניסיונו העשיר של שומרון בהקמה ובניהול עסקים, ועל דרכם להצלחה של עסקים רבים שסייע להם לאורך השנים. הוא יעזור לכל מי שיש לו רעיון קטן להקים עסק להפוך אותו לרעיון גדול – לעסק שפועל היטב ומרוויח מצוין. הוא גם יעזור לכל מי שכבר מנהל עסק ורוצה לשפר את ההתנהלות שלו, ולמנהלים ולמנהלות בחברות ובארגונים שרוצים להשתפר ולנהל טוב יותר.

 

ערן שומרון הוא הבעלים של חמש חברות, בהן המכון הישראלי לניהול מעשי ו- E sport. הוא יועץ לניהול, למנהיגות ולשיפור ביצועים בקרב יזמים ומנהלים. שומרון הוא מג"ד במילואים בגדוד 997, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני מאוניברסיטת חיפה. הוא רץ למעלה מ-60 מרתונים, השתתף בשבע תחרויות איש הברזל ובאולטרה מרתונים. בשנים האחרונות הוא סייע למאות יזמים ומנהלים להקים עסק מצליח ורווחי – שפועל איתם ובלעדיהם, עוזר לאנשים לבצע שינוי משמעותי בחייהם באמצעות ריצה, ומלווה נוער בסיכון בתהליך היציאה ממעגל העוני ומשכונות פשע בישראל.

 

דאנאקוד: 99-2453

מחיר: 98 ₪

מס' עמודים: 238

הוצאה: מטר הוצאה לאור