כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף: הסדרה הטבעונית של "מרינה" – תחליפי בשר מפטריות: בורגר, שווארמה וקבב.

מרינה הסדרה הטבעונית אריזה בורגר פטריות – הדמיה: סטודיו א.ד אולימפיה

 

חדש על המדף במטבח – הסדרה הטבעונית של "מרינה" – תחליפי בשר מפטריות: בורגר, שווארמה וקבב.

ממלכת הפטריות של "מרינה", ממושב חוסן בגליל המערבי, לא עוצרת גם בצל המלחמה בצפון ויוצאת לשוק עם סדרת מוצרים חדשנית, תחליפי בשר טבעוניים על בסיס פטריות טריות שנקטפות מידי יום, היישר מחוות הגידול.

 

כחלק משמירה על אורח חיים בריא נרשמת גם בישראל, כמו בכל העולם, עליה מובהקת במעבר קהלים שלמים בציבור לאכילת תחליפי בשר ומזון מן הצומח. כל מסעדה ובית קפה מציג בגאון בתפריט שלו מנות טבעוניות.

 

"מרינה פטריות הגליל", החברה שהפכה להיות המובילה בארץ בענף גידול הפטריות, ממשיכה לחדש, כעת יוצאת בסדרת מוצרים חדשים, תחליפי בשר: בורגר ומיני בורגר, שווארמה וקבב פטריות טבעוניים, הפעם במהדורה קפואה, שהופכת תוך דקות לארוחה מלאה, מזינה ובריאה.

 

בורגר פטריות טבעוני של מרינה – הבחירה הבריאה והטעימה. הבורגר הטבעוני של מרינה מכיל 54% פטריות טריות שנקטפות מדי יום בחוות גידול הפטריות של מרינה, בגליל המערבי. כל בורגר פטריות מתובל בעדינות ומספק 12.5% חלבון, אידיאלי לאורח חיים בריא. הבורגר מגיע באריזה של 260 גרם, הכוללת 2 יחידות של 130 גרם כל אחת. המוצר קפוא. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪.

 

מרינה הסדרה הטבעונית אריזה בורגר פטריות – הדמיה: סטודיו א.ד אולימפיה

 

מיני בורגר פטריות טבעוני של מרינה – קטן, טעים ובריא. מיני בורגר פטריות טבעוני של מרינה מכיל 54% פטריות טריות שנקטפות מדי יום בחוות גידול הפטריות של מרינה בגליל המערבי. כל מיני בורגר פטריות מתובל בעדינות ומספק 12.5% חלבון, מושלם לאורח חיים בריא. המיני בורגר מגיע באריזה של 400 גרם, הכוללת 8 יחידות של 50 גרם כל אחת. המוצר קפוא, מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪.

 

מרינה הסדרה הטבעונית אריזה מיני בורגר פטריות – הדמיה: סטודיו א.ד אולימפיה

 

שווארמה פטריות טבעונית של מרינה – כזו שווארמה לא טעמתם. שווארמה פטריות טבעונית של מרינה מכילה 67% פטריות טריות שנקטפות מדי יום בחוות גידול הפטריות של מרינה בגליל המערבי. השווארמה מתובלת בעדינות ומספקת 9.6% חלבון, מושלמת לאורח חיים בריא. השווארמה ומגיעה באריזה של 250 גרם, אידיאלית להכנה מהירה וטעימה. המוצר קפוא, מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪.

 

מרינה הסדרה הטבעונית אריזה שווארמה פטריות – הדמיה: סטודיו א.ד אולימפיה

 

קבב פטריות טבעוני של מרינה – הקבב של מרינה בריא וטעים. קבב פטריות טבעוני של מרינה מכיל 50% פטריות טריות שנקטפות מדי יום בחוות גידול הפטריות של מרינה בגליל המערבי. הקבב מתובל בעדינות ומספק 11% חלבון, מושלם לאורח חיים בריא. הקבב מגיע באריזה של 360 גרם, הכוללת 8 יחידות של 45 גרם כל אחת. המוצר קפוא – מחיר מומלץ לצרכן – 34.90 ₪.

 

מרינה הסדרה הטבעונית אריזה קבב פטריות צילום קבב טבעוני: רפי לוינסון

 

 

 

הדמיות אריזות: סטודיו א.ד אולימפיה

צילום קבב טבעוני: רפי לוינסון