כותרות אחרונות
Search

חדש מד"ר פישר: "GENESIS SUN STICK" – סטיק הגנה לפנים להגנה גבוהה מאוד ורחבה מקרינת השמש ולסיוע במניעת פיגמנטציה.

"ג'נסיס סאן סטיק" – צילום: יעל האן

 

 

חדש מד"ר פישר: "GENESIS SUN STICK".

סטיק הגנה לפנים להגנה גבוהה מאוד ורחבה מקרינת השמש ולסיוע במניעת פיגמנטציה.

SPF50+ לחות ל-24 שעות • ללא בושם • אריזת TO GO.

 

ידוע כי החשיפה לקרינת השמש גורמת לכ-90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאינם תורשתיים. כמו כן, אחוז ניכר מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה לשמש בעת פעילויות יומיומיות. יותר ויותר צרכנים מבינים את החשיבות בהגנה יומיומית מפני השמש וחידוש ההגנה במהלך היום.

 

במיוחד לשם כך, הרחיבו מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר את סדרת GENESIS SUN ופיתחו סטיק הגנה לפנים, לסיוע במניעת פיגמנטציה, להגנה גבוהה מאוד (SPF50+) ורחבה מקרינת השמש (UVB&UVA) ולהענקת מראה עור צעיר בריא וקורן.

 

"ג'נסיס סאן סטיק" – צילום: יעל האן

 

הסטיק מכיל שילוב אנטי אוקסידנטים – ויטמין E וקו-אנזים Q-10, לסיוע בהגנה מפני רדיקליים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך. המוצר מסייע גם בהגנה מקרני UVA ארוכות הגורמות לפיגמנטציה ולהזדקנות מוקדמת של העור.

 

המוצר עמיד מאוד במים, ללא בושם וללא פרבנים, מעניק לחות ל-24 שעות ועבר בהצלחה מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש.

 

GENESIS SUN סטיק הגנה לפנים מתאים לשימוש באזורי פנים קטנים ורגישים במיוחד לשמש, מצוין לחידוש מריחה קלה ונוחה במהלך היום.

 

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם  ובאתר ד"ר פישר  במחיר הכרות של 59.9 ₪ בלבד במקום 64.90 ₪, בין התאריכים 03-30/07/24 .

 

 

"ג'נסיס סאן סטיק" – צילום: יעל האן

 

 

סדרת דרמו-קוסמטיקה GENESIS של ד"ר פישר

סדרת אנטי-אייג’ינג מתקדמת מסוגה המשלבת מומחיות דרמטולוגית יחד עם מומחיות מדעית ומציעה את הפתרונות החדשניים ביותר לסיוע בהאטת הזדקנות מוקדמת של העור, תוך שימוש במרכיבים  המתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.  כלל הסדרות במותג GENESIS נותנות מענה לצורך אחר לרבות פיגמנטציה, קמטים, לחות, סימני גיל וכו'. 

 

כל מוצרי סדרת ג'נסיס סאן בעלי הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש (UVA&UVB). בנוסף לסטיק הגנה לפנים, הסדרה כוללת קרם פנים אנטי אייג'ינג SPF50, תחליבי פנים אנטי אייג'ינג במרקם קליל SPF50 , קרם יום מגן BB+ בתוספת גוון  SPF30.

 

בד"ר פישר משלבים כ-60 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינ"ל כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. התכשירים מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, ע"פ תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.