כותרות אחרונות
Search

חדש וקר: קפה נמס "ICE" עם שיבולת שועל! – קפה נמס "עלית" מבית שטראוס – עם פתרון ייחודי לחובבי הקפה הקר

קפה נמס אייס עם שיבולת שועל – צילום:: סטודיו "שטראוס"

 

חדש וקר: קפה נמס "ICE" עם שיבולת שועל!

קפה נמס עלית, מבית שטראוס, מרענן את הקיץ עם פתרון ייחודי לחובבי הקפה הקר המעדיפים משקאות עם תחליפי חלב או ללא חלב – קפה נמס ICE עם מיצוי שיבולת שועל לדרך בפחית.

 

המשקה החדשני משלב את הטעם המוכר של קפה נמס עלית בשילוב שיבולת שועל, ליצירת חוויית שתייה מרעננת וטעימה. הצעה אידיאלית לימי הקיץ החמים, המאפשרת ליהנות מקפה קר וללא חלב. טעמנו וזה נפלא….

 

הביקוש לתחליפי חלב הוא כבר לא עוד טרנד, אלא מדובר במגמה של ממש, כששיבולת שועל היא תחליף החלב הנמכר בישראל. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מ-2022, כ-5.2% מהישראלים בגילאי 16-64 מגדירים עצמם כטבעונים, ו-42% נוספים מגדירים את עצמם כ'מפחיתנים'. כמו כן, לפי מחקר שנערך לאחרונה ע"י מכון המחקר "שילוב" בקרב האוכלוסייה הכללית,  כ-25% מכוסות הקפה הנמס בישראל נצרכות כיום עם תחליפי חלב או ללא חלב, מה שמדגיש את הצורך במשקאות קפה קרים עם תחליפי חלב.

 

קפה נמס אייס עם שיבולת שועל – צילום:: סטודיו "שטראוס"

 

המשקה מצטרף לסדרת משקאות הקפה- קפה נמס ICE עם חלב קלאסי ובטעם וניל .הסדרה מתאימה למהלך היום יום בין אם לרגעים בהם צריך להתעורר ולהתרענן, בדרך לעבודה, בהפסקת לימודים או לרגעי פינוק בטיול עם החבר'ה, או ביום חמים קיצי.

 

משקאות הקפה הקר מבוססים על קפה נמס עלית האהוב והמוכר, ללא חומר משמר. המשקה החדש  נותן ערך למי שרוצה לשתות קפה קר בכשרות פרווה וללא חלב.

 

ניתן להשיג בחנויות הנוחות.

 

פרטי המוצר:

כשרות

KF לונדון – פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל

אלרגנים

מכיל גלוטן – שיבולת שועל ועלול להכיל חלב

תזונה

 VF – ידידותי לטבעונים