דוריטוס עלית בטעם שום – צילום: סטודיו "שטראוס"
חדש, "דוריטוס" שום עם טוויסט.
"דוריטוס" נתן לדור ה- Z לבחור את הטעם הבא – והתוצאה מדהימה!
לראשונה, מותג דוריטוס של שטראוס משיק טעם חדש שנולד מתוך שיתוף פעולה ייחודי עם נבחרת צעירים ישראלים של דור ה-Z. דוריטוס שום עם טוויסט הוא טעם נועז במיוחד, אשר פותח יחד עם הצרכנים עצמם – קבוצת צעירים מגוונת שלקחה חלק בתהליך, מהרעיון הראשוני ועד לבחירת שם של החטיף החדש.
הטעם הנועז מביא איתו חוויה ייחודית ומפתיעה: טעם שום מודגש עם נגיעה מתוחכמת שמשאירה בפה טעם של עוד. מדובר בחטיף מסקרן וטעים במיוחד, שנוצר עבור קהל הצרכנים המקומי וניתן להשיגו רק בישראל.
תהליך הפיתוח והיצירה של הטעם החדש נעשה בשיתוף קהל הצרכנים, בעזרת משרד הפרסום, השיווק והתוכן teenk, המתמחה בהבנה ובהנעת בני נוער וצעירים. לצורך כך, גובשה נבחרת של 13 צעירים וצעירות מרקעים מגוונים, מכל המגזרים, שלמדו את תכונות המותג ועולמו, ובהמשך לכך טעמו, דייקו ופיצחו את הטעם הנבחר: שום עם נגיעה מפתיעה.
פרטי המוצר:
|
משקל |
70 או 50 גרם |
|
כשרות |
כשרות בד"צ העדה החרדית |
|
אלרגנים |
ללא גלוטן, ללא אלרגן חלב, ללא אלרגן בוטנים, טבעוני. |





















































