כותרות אחרונות
Search

חדש בשוקולד ריטר ספורט – שקד שלם בדבש ומלח בכל קובייה

חדש – שקד שלם בדבש ומלח בכל קובייה

חדש בסדרת האגוזים השלמים של שוקולד ריטר ספורט (Ritter Sport) – שוקולד חלב מעולה עם שקדים שלמים בדבש ומלח

 

ליימן שליסל מרחיבה את מגוון שוקולד הפרימיום ריטר ספורט (Ritter Sport) ובתוך כך משיקה טעם חדש בסדרת הסופר-פרימיום של המותג – סדרת האגוזים השלמים היוקרתית של ריטר ספורט: ריטר ספורט – שוקולד חלב מעולה עם שקדים שלמים בדבש ומלח.

 

השוקולדים של ריטר ספורט בסדרת האגוזים השלמים מכילים אגוזי לוז  או שקדים שלמים ומשובחים, אשר נבררו ונבחרו בקפידה ובהתאם לסטנדרטים המוקפדים של מותג הפרימיום ריטר ספורט.

צילום יח"צ חו"ל

הסדרה כוללת מגוון של 5 טעמים נפלאים:

שוקולד חלב מעולה עם אגוזי לוז שלמים.

שוקולד מריר מעוולה עם אגוזי לוז שלמים.

שוקולד לבן מעולה  עם אגוזי לוז שלמים.

שוקולד חלב מעולה עם שקדים שלמים.

וכעת הטעם החדש – שוקולד חלב מעולה עם שקדים שלמים בדבש ומלח.

 

בנוסף לסדרת האגוזים השלמים למותג ריטר ספורט גם סדרת  שוקולדים עשירה ומגוונת בטעמים, הידועה בעיצובן הצבעוני והמיוחד–  טבלאות מרובעות באריזות צבעוניות ובקולקציה משובחת המונה 8 טעמים נוספים ויוקרתיים בהם: שוקולד מריר מעולה ממולא מרציפן, שוקולד חלב מעולה עם צימוקים ואגוזי לוז, שוקולד מריר מעולה 73% מוצקי קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם פרלין, שוקולד חלב מעולה ממולא מוס קקאו, שוקולד חלב מעולה ממולא קרם קוקוס וחלב, שוקולד חלב מעולה עם שברי עוגיות ושברי אגוזים ושוקולד חלב מעולה ממולא מוס קרמל ושברי שקדי מומלחים.

 

את שוקולד החלב המעולה עם השקדים השלמים בדבש ומלח כמו גם את כל השוקולדים בכל הטעמים של ריטר ספורט, ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.  מחירו של השוקולד החדש בסדרת האגוזים השלמים-  10.90 ₪ לטבלת 100 גרם.

 

כל טבלאות השוקולד של ריטר ספורט הינן כשרות בהשגחת רבנות ברלין גרמניה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

שוקולד Ritter Sport מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא, שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.