כותרות אחרונות
Search

חדש בסדרת "GENESIS" של ד"ר פישר.! מים מיסלריים לניקוי יסודי והסרת איפור לפנים ולאזור העיניים עם משאבה ייחודית לשימוש קל ונוח.

חדש בסדרת "GENESIS" של ד"ר פישר.- צילום: יעל האן

 

 

חדש בסדרת "GENESIS" של ד"ר פישר.!

מים מיסלריים לניקוי יסודי והסרת איפור לפנים ולאזור העיניים עם משאבה ייחודית לשימוש קל ונוח

 

כאשר בוחרים תכשיר ניקוי לעור הפנים, חשוב לצרכנים לנקות את העור בעדינות מבלי לייבש אותו, אך זאת מבלי לוותר על ניקוי יסודי של איפור, שאריות לכלוך, הפרשות סבום, ועוד… על מנת להותיר את העור נקי, רענן ומוכן להמשך שגרת הטיפוח היומיומית.

 

במיוחד לשם כך פיתחו מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר את המים המיסלריים של "GENESIS", פורמולה ייחודית המתאימה לפנים ולאזור העיניים הרגיש, המסירה בקלות  וביעילות איפור, לכלוך והצטברות של שומנים, מועשרת בלחות, מעניקה רעננות, ומותירה את העור ללא תחושת שמנוניות או יובש.

 

חדש בסדרת "GENESIS" של ד"ר פישר.- צילום: יעל האן

 

הפורמולה המתקדמת מבוססת על מיצלות אשר לוכדות את הלכלוך ומסירות אותו בעדינות וביעילות, ומועשרת בניאצינאמיד. כמו כן, היא מוצעת בבקבוק עם משאבה ייחודית אשר מתאימה לשימוש יומיומי באופן קל ונוח במיוחד, וללא צורך בשטיפה. המוצר אינו מכיל אלכוהול, ללא פרבנים, נבדק אופטלמולוגית ונבדק סנסיטיב- מתאים לעור רגיש. הסדרה כוללת:

 

"GENESIS" מים מיסלריים לכל סוגי העור- מועשרים בניאצינאמיד המסייע בהפחתת אדמומיות ומתאים לחומציות הטבעית של העור, בתכולה של 380 מ"ל ובמחיר מומלץ לצרכן של 39.90 ₪.

 

ד”ר פישר "ג'נסיס קלנסינג" – מים מיסלריים לכל סוגי העור- צילום: יעל האן

 

 

"GENESIS" מים מיסלריים לעור רגיש ללא בושם- מועשרים בניאצינאמיד ובאלוורה לסיוע בהרגעת עור רגיש ואדמומי, בתכולה של 380 מ"ל ובמחיר מומלץ לצרכן של 39.90 ₪.

 

ד”ר פישר "ג'נסיס קלנסינג" – מים מיסלריים לעור רגיש ללא בושם – צילום: יעל האן

 

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ובאתר ד"ר פישר בחודש ההשקה במחיר הכרות של 29.90 ₪ במקום 39.90 ₪, ובבתי המרקחת הנבחרים.

 

*ללא אתיל אלכוהול.

 

המוצר הינו חלק מסדרת "GENESIS CLEANSING" החדשנית והמקיפה לשימוש יומיומי, המציעה מגוון תכשירי ניקוי לעור הפנים המותאמים באופן ספציפי לכל סוג עור. תכשירי הסדרה כוללים שילוב מרכיבים ייחודי ועשיר, המותאם לסוג העור: מינרלים מים המלח, מרכיבי לחות והזנה, ויטמינים לריכוך העור ואנטי-אוקסידנטים המסייעים למניעת נזקי סביבה ואקלים. סדרת הדרמו-קוסמטיקה GENESIS הינה סדרת אנטי-אייג’ינג מתקדמת מסוגה המשלבת מומחיות דרמטולוגית ומומחיות מדעית ומציעה את הפתרונות החדשניים ביותר לסיוע בהאטת הזדקנות מוקדמת של העור, תוך שימוש במרכיבים  המתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.  כלל הסדרות במותג "GENESIS" נותנות מענה לצורך אחר לרבות פיגמנטציה, קמטים, לחות, סימני גיל וכו'…

 

בד"ר פישר משלבים כ-60 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינ"ל כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. התכשירים מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, ע"פ תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים המתקדמים והבטוחים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.