השף ברק יחזקאלי בקמפיין יכין – צילום: יח"צ
חב' יכין משיקה קמפיין תקשורתי לקטגוריית העגבניות.!
קטגורית העגבניות הינה קטגוריית הליבה של יכין שאותה הוא מוביל לאורך השנים.
הקמפיין מתמקד במוצרי ה"פולפה" וה"פסאטה" המיוצרים מ 100% עגבניות ישראליות ושם דגש על החיבור של יכין לחקלאות הישראלית ולמטבח הישראלי.
* תקציב הקמפיין כ-3 מיליון ₪.
* בקמפיין הפרסום יככב השף המוביל ברק יחזקאלי.
* סלוגן הקמפיין "מטבח ישראלי צריך עגבניות ישראליות".
חב' יכין משיק קמפיין תקשורתי לקטגוריית העגבניות המיוחדות – "פולפה" ו"פסאטה" ששם דגש על החיבור לחקלאות הישראלית ולמטבח הישראלי המקומי שעושה שימוש רחב בעגבניות במגוון מנות ותבשילים.
בקמפיין הפרסום יככב השף המוביל ברק יחזקאלי.
סלוגן הקמפיין "מטבח ישראלי צריך עגבניות ישראליות".
בקמפיין מדגיש ברק יחזקאלי את איכות העגבניה הישראלית שמגיעה היישר מהשדה למטבח ומשמשת להכנת מגוון תבשילים אופייניים למטבח הישראלי כדוגמת שקשוקה , חריימה וכו' הדגש בקמפיין על פולפה ופסאטה שמיוצרות מ 100% עגבניות ישראליות, שגדלות בשדות העמק והגליל, אצל מיטב החקלאים, ללא תוספת סוכר ומלח וללא חומרים משמרים.
תהליך הייצור הקפדני והייחודי שומר על הערכים התזונתיים של העגבנייה ועל טעמה העשיר (ללא חומרים משמרים) – 100% עגבניות, ללא תוספת סוכר ומלח.
תקציב הקמפיין כ-3 מיליון ₪.
דפנה ליאור סמנכ"לית השיווק של חברת יכין: "המהלך התקשורתי של חברת יכין יתמקד השנה בקטגוריית הליבה של החברה- העגבניות ומטרתו לחזק את המומחיות של יכין בתחום ולהכיר תודה לתוצרת החקלאית המקומית המשובחת ולחקלאים הישראלים שהם שותפים שלנו לעשיה כבר שנים רבות".