כותרות אחרונות
Search

חברת "Shake Shack" מכריזה על "Shack" הדגל החדש בישראל – ה- "Shack" החדש ייפתח בראשון לציון בקונספט חדשני וראשון מסוגו בעולם.

מסעדת שייק בראשון לציון – צילום והדמיות: באדיבות "שייק-שאק" ראשון לציון

 

 

חברת "Shake Shack" מכריזה על "Shack" הדגל החדש בישראל.

* ה- "Shack" החדש ייפתח בראשון לציון בקונספט חדשני וראשון מסוגו בעולם.

* המותג הבינלאומי מכריז לראשונה על – Shaking things up in Rishon.

 

"Shake Shack" משיקה את "Shack" הדגל החדש שלה בראשון לציון G סיטי, אחד מהלוקיישנים המרכזיים בסביבה למסעדות, קניות ובילוי.

 

מורשת האוכל הקולינרית של "Shake Shack" מבוססת על הריטג' של מסעדות יוקרה. הדבר בא לידי ביטוי במחויבות למציאת מרכיבים מדויקים וטובים, הכנה במקום וטריות, אירוח ואיכות, וכל זאת בשילוב עם האווירה המהנה והתוססת, זיכו את המותג בקהל מושבע ברחבי העולם.

 

"Shake Shack" ישראל תעבוד עם ספקים, יצרנים ואמנים מקומיים, על מנת ליצור חוויה ייחודית לקהילת ראשון לציון המקומית והערים השכנות. התפריט יכלול את מנת הדגל של המותג ה- "ShackBurger®" העשוי מתערובת בקר אנגוס, ללא הורמונים וללא אנטיביוטיקה, יחד עם צ'יפס פריך קלאסי, שייקים שנעשים במקום, בירה, יין, קוקטיילים, גלידה תוצרת בית ועוד…

 

מסעדת שייק בראשון לציון – צילום והדמיות: באדיבות "שייק-שאק" ראשון לציון

 

"Shack" הדגל של "Shake Shack" בראשון לציון כולל עיצוב חדשני ומציע קונספט ראשון מסוגו בעולם. הקומה השנייה של ה-"Shack" מעוצבת בהשראת ענפי ספורט שונים, ותציע ללקוחות מכונות וידאו מתקדמות ומתוחכמות של משחקי ספורט, בשילוב קיר ענק עליו יוקרנו משחקי ספורט לאורך כל היום. כל אלו יוצרים חוויה איכותית שהפכה את "Shake Shack" למותג בינלאומי ואייקוני.      

 

באפריל 2023 הודיעה "Shake Shack" הבינלאומית על הסכם עם איש העסקים הראל ויזל וקבוצת ירזין – סלע מסעדות להקמת ותפעול המותג בישראל. ה-"Shack" הראשון בישראל נפתח ברחוב דיזנגוף בתל אביב בפברואר האחרון, והמותג צפוי לפתוח 15 מסעדות עד סוף 2033.

 

מסעדת שייק בראשון לציון – צילום והדמיות: באדיבות "שייק-שאק" ראשון לציון

 

אודות  "SHAKE SHACK"

"Shake Shack" מגישה מנות 'קלאסיקות אמריקאיות' בגרסאות איכותיות באמצעות שימוש במרכיבים הטובים ביותר. המותג ידוע בהמבורגרים הטעימים שלו העשויים בעת ההזמנה מתערובת בשר אנגוס, מילקשייקים העשויים במקום, לימונדה תוצרת בית, בירה, יין ועוד. בזכות שילוב של אוכל איכותי, אירוח ושירות ברמה גבוהה ומחויבות ליצירת חוויות קולינריות, "Shake Shack" הפכה במהירות למותג נחשק ואהוב בקרב לקוחותיו.

 

המטרה המובילה של "Shake Shack" היא Stand For Something Good®– מבחירת חומרי הגלם המובחרים ופיתוח עובדים, ועד עיצובים מעוררי השראה והשקעה בבניית ופיתוח הקהילה.

 

מאז שה- "Shack" המקורי נפתח בשנת 2004 במדיסון סקוור פארק בניו יורק, החברה התרחבה ליותר מ- 540 מיקומים ברחבי העולם, כולל למעלה מ- 350 ב-33 מדינות בארה"ב ובמחוז קולומביה, ו- 190 מיקומים בינלאומיים ברחבי לונדון, הונג קונג, שנגחאי, סינגפור, מקסיקו סיטי, איסטנבול, דובאי, טוקיו, סיאול ועוד…

 

למידע נוסף: shakeshack.co.il | IG: @shakeshackil